I
Iltarusko67
Vieras
Tietääkö kukaan kuinka pian raskaushormooni häviää elimistöstä eikä enää näy virtsasta raskaustestissä???? Olen plussannut joitakin viikkoja sitten ja raskausviikolla 7 olisin menossa. Nyt olen huomannut että rinnat eivät enää ole kovinkaan kipeät kun vielä vähän aikaa sitten aamulla oli tuskallista nousta sängystä.... Vuosi sitten minulla oli km rv 9+. Se todettiin ultrassa, ei vuotoa eikä muuta kuin että rinnat ei silloinkaan enää olleet kipeät. Kuvottava olo on joskus mutta ei niin että se olisi jatkuvaa joten en osaa siitä päätellä mitään.Olen ihan kauhuissani!!!!!
Toivottavasti tämä on jotakin aivan muuta ja hätäilen turhaan mutta kun tuntuu että asiat toistavuvat samalla tavalla kuin vuosi sitten...
Soitin äitiysneuvolaan ja sieltä sanottiin että täytyy tehdä raskaustesti aamuvirtsasta....?????
Jos keskenmeno on tapahtumassa niin näkyykö se siinä???
Toivottavasti tämä on jotakin aivan muuta ja hätäilen turhaan mutta kun tuntuu että asiat toistavuvat samalla tavalla kuin vuosi sitten...
Soitin äitiysneuvolaan ja sieltä sanottiin että täytyy tehdä raskaustesti aamuvirtsasta....?????
Jos keskenmeno on tapahtumassa niin näkyykö se siinä???