Keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nouna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nouna

Uusi jäsen
28.02.2013
24
0
1
Mulla oli yöllä tullut vähän tuhrua housuihin ja nyt kipuja ja ihan vertakin niin sitä vaan mietin että pitääkö tässä nyt lääkäriin lähteä vai mitä? Viikkoja olis ollu tasan 7 tänään

:hug: Seuraa tilannetta. Ei ole kiire lähteä lääkäriin. Eivät kuitenkaan voi tehdä mitään ja vielä viikonloppu. Mutta kun kivut lakkaa, käy tarkistuttamassa tilanne.

Älähän nyt vielä hötkyile. Siellä on voinut olla tuplat ja toinen meni kesken. Oletko ollut jo varhaisraskauden ultrassa?

Odota ny pari päivää ja jos vuoto lisääntyy kunnolla, niin kyllä sun sitten tarttis mennä päivystykseen ultrattavaksi, että kohtu on tyhjentynyt. Muutoin on kohtutulehduksen vaara.

Jos se kesken menee, niin tulee kyllä kunnon hyytymät :) eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Toisillahan vuotaa useinkin raskauden aikana, esim silloin, kun olisi menkat muuten:) itse vuosin aina seksin jälkeen, ja tossa mulla jaloissa häärii ihana 1vuotias<3

Mulla tuli kunnolla verta rv 6 ja menin ultraan. vauvalla kaikki hyvin. sain lepolomaa ja vuotoa niukentavaa lääkettä. veri tuli ehkä hematoomasta kohdussa. nyt rv 10.

[QUOTE="vieras";28137259]Siis sulla ei ole ollut ennen keskenmenoa mutta edellisellä kerralla kkm???[/QUOTE]

Siis mulla ei ole ollut spontaania keskenmenoa, vaan np-ultrassa huomattu kkm.

Kävin myös rv 7 varhaisultrassa reilut kaksi viikkoa kestäneen verisen vuodon takia. Vuoto ei ollut kovin runsasta, mutta päivittäistä. Eikä tosin ollut kipuja. Kaikki kuitenkin oli hyvin ja nyt rv 10 lääkrintarkastuksessa selvisi, ettei veri ainakaan kohdusta tullut.

Yhteistyössä