Keskenmeno :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mymmeli

Vieras
Minulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys keskeytyneen keskenmenon vuoksi viime viikolla.Onko muita? kuinka kauan vuoto kestää ja kuinka kauan meni ennen kuin uudestaan raskauduitte?

Voi, olen pahoillani! :( Itse kaksi keskenmenoa kokenut. Niistä on kylläkin jo vuosia aikaa enkä muista, kauanko vuoto kesti. Pari viikkoa suunnilleen. Uudelleen raskauduin nopeasti molempien jälkeen. Ekan kerran km lokakuussa, raskaana uudelleen tammikuussa. Toisella kertaa km huhtikuussa ja heinäkuussa uudelleen raskaana.

Mulla kesti jälkivuoto lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen n.6 viikkoa.
Meni vuosi ennen uutta raskautta. Ei kyllä turhan aktiivisesti alussa ainakaan edes yritetty, sen verran kova kolaus mulle henkisesti.

Voi toista ;) Osanottoni! Mulla tehtiin tähystyksesleikkaus kohdunulkoisen takia. Kehottivat odottamaan ekat kuukautiset ja sen jälkeen oli vapaasti ite päätettävissä asia. Kesti sitten lähemmäs vuoden ennenku tärppäs.

Henkisesti tämä on pirun vaikeaa. ikävä kalvaa ja yöt ja päivät ei enää eroa toisistaan. Oísko täällä ketään jonka kanssa vaihtaa ajutuksia sähköpostitse?

Yhteistyössä