keskenmeno.. viikkoja 5 ja sit menkoja ei kuulu??

MOI kaikki!
Mulla ollut keskenmeno ja siitä eilen oli 28 päivää. nyt siis jo päivän myöhässä. Kävin siinä 9pv keskenmenon jälkeen gynellä ja sano et toinen munarakkula on 11mm.. et ovis olis n. 10 päivän päästä. Mulla on aina selkeät ovulaatiooireet ja ne tuli jo 7 päivää siitä gynellä käynnistä. Tein ovis testejä heti 11-17pv keskenmenosta ja sitä ei testien mukaan ollut edes silloin kun oli oviksen oireet eli. kipristelyä alavatsassa ja sellainen paineen tunne.
Nyt ollut vikat 4 päivää iltaisin kuvottava olo. Huimaa aina välillä. Väsyttää, mut ei saa nukutuks edes yöllä. Ruoka ei maistu. lämpö 37.1. Alavatsassa kipristelee. Rinnat ei yhtään kipeät. edellisellä kerralla ihan turvonneet ja tosi arat.
Voisiko olla mahd et olis heti raskaana. Testiä en uskalla viä tehdä jos vaikka menkat vaan sekaisin.. en ole syönyt pillereitä kahteen vuoteen ja olemme käyttäneet kondomia!
Auttakaa.. Onko kellään vastaavia oireita??
:snotty: |O :'( :headwall:

Joo
Jos sun ovis on ollu kp 19 (gyne sanoi kp 9 että tulee 10 päivän päästä = kp 19), niin ei sun menkat oo vielä edes myöhässä. Jos sulla on normaali luteaalivaihe, niin sun menkat alkaa n. kp 33.

Ja keskenmenon jälkeen harvemmin tulee ihan normaali kierto.

Kyl
Alkuperäinen kirjoittaja nils:
okei.. ihan vaan siks kyselen kun ei oo kokemusta.. Mietin vaan et miks moiset oireet nyt?
No noi oireet nyt sopii miljoonaan muuhunkin asiaan, kuten flunssaan.

Toinen vaihtoehto on että kehoon on keskenmenon jälkeen jäänyt vielä raskaushormonia, joten vielä lieviä oireita.

flunssassa en oo.. ei oo sellainen olo. kilometrejä on paljon. gyne sano et kaikki kunnossa ja voi heti yrittää uudelleen.
Sitä mä mietin myös et olisko vielä hcg hormonia kehossa. Odotellaan nyt viä perjantaihin (jos pystyy)... :'(

nils
MOI kaikki!
Mulla ollut keskenmeno ja siitä eilen oli 29 päivää. nyt siis jo päivän myöhässä, jos miettii et normi on kellontarkka 28. Kävin siinä 9pv keskenmenon jälkeen gynellä ja sano et toinen munarakkula on 11mm.. et ovis olis n. 10 päivän päästä. Mulla on aina selkeät ovulaatiooireet ja ne tuli jo 7 päivää siitä gynellä käynnistä. Tein ovis testejä heti 11-17pv keskenmenosta ja sitä ei testien mukaan ollut edes silloin kun oli oviksen oireet eli. kipristelyä alavatsassa ja sellainen paineen tunne.
Nyt ollut vikat 4 päivää iltaisin kuvottava olo. Huimaa aina välillä. Väsyttää, mut ei saa nukutuks edes yöllä. Ruoka ei maistu. lämpö 37.1. Alavatsassa kipristelee. Rinnat ei yhtään kipeät. edellisellä kerralla ihan turvonneet ja tosi arat.
Voisiko olla mahd et olis heti raskaana. Testiä en uskalla viä tehdä jos vaikka menkat vaan sekaisin..
Auttakaa.. Onko kellään vastaavia oireita??
:snotty: |O :'( :headwall:
[/quote]

On mahdollista, että olisit heti uudelleen raskaana. Odottele niitä kuukautisia ihan rauhassa tai tee se testi. Jos näyttää negaa eikä vuotoa tuole parissa päivässä, tee testi uudelleen. noi oireet on kovin lieviä ja eihän useimmilla edes ole mitään varsinaisia raskausoireita noin varhain. Oliko sulla viime raskaudessa, joka meni kesken, samanlaisia oireita?

Yhteistyössä