A
"aapee"
Vieras
Mietin että onkohan mulla täti täällä piakkoin vaikka ei pitäis vielä edes olla kun on ollut ihme nipistyksiä ja menkkamaisia kipuja alavatsassa välistä, mulla oli menkat 23.10 ja kesti 4.päivää joten ei pitäisi tosiaan olla vielä ja närästäny joka päivä yhen kahvikupposen jälkeen vaikka ennen ei ole ja pää on meinannu olla kipee joka päivä ja väsymystäkin on. Eilen oli ihan kammottava kutina nänneissä ja nännipihoissa tummassa alueessa ja ei siinä mitään ihottumaa yms ollut kun katsoin, todella kuvottava olo oli eilen illalla mutta mitähän tääki sitte on. Onko kellää muute ollu koskaa esim raskauden alussa ilmavaivoja?? Anteeksi ällöttävä teksti edellisessä mutta kun itse mietin vain kun ennen ei ole mulla ollut näin kauheata ilmavaivaa kuin nytten muutaman päivän, en ole syönyt mitään semmoista mikä sen voisi aiheuttaa vaan se tuli ihan tyhjästä ja enään ei ole ollut paljon ollenkaan, sitä kesti vain sen muutaman päivän. Ja alavatsassa tuntuu välillä paineen tunnetta. En uskalla testailla kun olen joutunut pettymään jo niin monta kertaa negatiiviseen tulokseen. Tosiaan pikkukakkosta yritellään uudelleen, keskenmeno mulla oli 1/2010, eikä vieläkään mitään.
YK10
KP 19/56
YK10
KP 19/56