Keskenmeno vai kuukautiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Mietin tässä, että mahdoinkohan saada keskenmenon. Normaalisti säännölliset ja "helpot" kuukautiseni alkoivat joitakin päiviä myöhässä ihme pikku tihrustelulla, alavatsaani vihlaisi todella kovasti ennen vuodon alkua (en ole ikinä kokenut sellaista aiemmin). "Toden teolla" vuoto alkoi vasta parin päivän kuluttua, oli muutaman päivän erittäin runsasta, ja kuukautiskivut olivat erittäin kovat. Sitten loppui kuin seinään. (Ennen tätä koko episodia, sain kummallisen tunteen siitä että olen raskaana, siis vain "tiesin". Olen aiempien raskauksien kohdalla tuntenut samoin, vaikken olisi edes osannut odottaa raskautta. Tai, no tietysti tiedän miten vauvoja tehdään, mutta olemme jättäneet asian vähän sattuman varaan, erityistä yritystäkään ei siis ole.)

Eikö valtaosa hedelmöityneistäkin munasoluista tule kesken niin, ettei sitä huomaakaan ja ajattelee, että on tavalliset kuukautiset? Menee niin alussa kesken. Silloin on voinut olla jotain oleellista vikaa siinä "alkiossa", ettei edes kiinnity. Luonnollista poistumaa.

On sillä väliä, jos on pitkään jo yrittänyt lasta. Jos tietää, että siittiöt liikkuu ja munasolu hedelmöittyy, niin se on ihan eri asia kuin vaan tavalliset kuukautiset.

Mä vaan en ymmärrä mitä väliä sillä on siinä vaiheessa, ihan kuukautisten alkupäivinä?
Kuukautiset tai keskenmeno, lopputulos on sama = ei vauvaa. Oma km tapahtui rv8 ja se alkoi niukalla rusehtavalla tiputtelulla ja päättyenmuutaman päivän sisällä runsaaseen vuotoon.

[QUOTE="vieras";26889919]On sillä väliä, jos on pitkään jo yrittänyt lasta. Jos tietää, että siittiöt liikkuu ja munasolu hedelmöittyy, niin se on ihan eri asia kuin vaan tavalliset kuukautiset.[/QUOTE]

Tässä tapauksessa mainittiin ettei lasta ole yritetty, vaan asia on jätetty sattuman varaan. Naisena toki silti ymmärrän että halutaan saada selville kummasta on ollut kyse. Itsekin haluaisin tietää mitä kehossani on ollut meneillään, vaikkei lasta olisi yritetty.