Keskenmeno tulossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pettynyt"

Vieras
Hei!

Olemme yrittäneet raskautta vuoden ja munasolun irtoamattomuus syynä PCO:n vuoksi. Söin Clomeja ja kun pidin kuukauden niistä taukoa, tulinkin raskaaksi. Sunnuntaina 14 päivää oviksesta tein positiivisen testin. Maanantaina ja eilen näytti plussaa, ihan selkeää, ei haamua. Tänään kun tein testin, näytti negaa. Eli onko mulla nyt sitten varhainen keskenmeno tulossa? Pettymys kova ja itkulle ei tule loppua. Kuinka pian voi yrittää uutta raskautta vaikka tuntuu ettei jaksaisi enää yrittää. Olen 22-vuotias ja meillä on 2.5 vuotias tyttö. Neuvoista olisin kiitollinen!

Se on ollut sellainen kemiallinen raskaus, ihan tavallinen ja yleinen tapaus. Suurin osa naisista ei tiedä sellaista kokeneensakaan. Heti saa jatkaa yrittämistä, ja totta puhuen hedelmällisyys on näissä tapauksissa aika korkealla, eli mahikset ovat hyvät. Mulla oli tuollainen ja kun tyhjennysvuoto tuli ja hormonit oli nollaantuneet (lääkäri käytti verikokeissa kunnes oli nollassa), tulin heti seuraavasta kierrosta raskaaksi.

Jos testi on eilen ollut selkeä plussa, ei se tänään voi mitenkään näyttää negaa vaikka olisi kemiallinen raskaus taikka keskenmeno. Ja kemiallinen raskaus se ei ole koska kuukautiset eivät ole alkaneet vieläkään dpo 17.
Oliko testi eri merkkiä? Pidättelitkö pissaa ennen testiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;22087628:
Jos testi on eilen ollut selkeä plussa, ei se tänään voi mitenkään näyttää negaa vaikka olisi kemiallinen raskaus taikka keskenmeno. Ja kemiallinen raskaus se ei ole koska kuukautiset eivät ole alkaneet vieläkään dpo 17.
Oliko testi eri merkkiä? Pidättelitkö pissaa ennen testiä?

Juu joku häikkä on nyt ollu testissä tms..Koska esimerkiksi kun epäilin keskenmenoa käski th tehdä r.testin ja sanoi että mikäli olis kesken mennyt edeltävänä päivänä, näkyis vielä testissä..Se ei se hormoni häviä elimistöstä ihan taikaiskusta, vallankaa jossei edes vuotoa ole ollut.

Mäkään en usko tuohon, et vaikka ois kesken jo mennytkin, ei näkyis enää lainkaan.

Mulla näkyi raskaus testissä vielä kaavinnan jälkeenkin pitkään, aina niin kauan, et kaikki oli vuotanut ulos. Joten jos mitään ei ole tullut ulos, niin tekisin uuden testin.

Tein uuden testin ja näytti haaleaa viivaa. Siis tosi haaleaa, melkein negaa. Pissa oli ollut rakossa noin kaksi tuntia kun se näytti negaa ja nyt puolitoista tuntia. Mitähän tämä meinaa? Varmaan ainakin sitä että HCG arvo on laskenut? Ja enteilee sitten varmaan keskenmenoa?

Tein uuden testin ja näytti haaleaa viivaa. Siis tosi haaleaa, melkein negaa. Pissa oli ollut rakossa noin kaksi tuntia kun se näytti negaa ja nyt puolitoista tuntia. Mitähän tämä meinaa? Varmaan ainakin sitä että HCG arvo on laskenut? Ja enteilee sitten varmaan keskenmenoa?

Virtsan pitäis aina olla rakossa VÄHINTÄÄN 3 tuntia ennen testin tekoa, mielummin enemmän..Siinä se syy on..

Noin aikaisilla viikolla kannattaisi aina testata aamupissasta. Hormonia on vielä niin vähän että testin tulos vaihtelee paljonkin sen mukaan kuinka kauan olet pissaa pidätellyt ja kuinka paljon olet juonut.

Mä testailisin aamupissasta uudelleen parin päivän päästä, tai pyytäisin päästä veritestiin.