keskenmeno tais alkaa :(

  • Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
:-D
Sinuna olisin kiitollinen keskenmenosta, koska se on luonnon tapa estää epäkelpojen ja elinkyvyttömien lasten syntymä. Jos saat keskenmenon, niin se johtuu varmasti alkion vaikeasta vammaisuudesta tai sairaudesta. Oliko kivaa, jos raskaus kestäisi normaalin ajan, mutta lapsi kuitenkin syntyisi kuolleena tai kuolisi pian synnyttyään?
 
Oho, nimerkki ":-D". Taitaa olla sinulta keskenmeno kokematta. Vaikka kaikki sen järjellä tietävätkin, että aivan alussa poistuvat täysin kehityskelvottomat yksilöt, se ei lohduta yhtään. Lohduttaisiko sinua menettää keskenmenolla vauva rv 20 kohdunkaulan ennenaikaisen avautumisen vuoksi, koska ei kohdunkaulasi olisi millään keinolla kestänyt enää montaa viikkoa kuitenkaan? On aivan sama, onko syy äidissä tai lapsenalussa, keskenmeno on menetys.

Aloittajalle. Verenvuoto ei takaa mitään. Ei edes runsas. Jos kuitenkin kyseessä on km, niin voimia. Siitä pääsee yli kyllä. Montakin kertaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput
Lääkäri
[QUOTE="susu";29320898]ei pelkkä verenvuoto oo merkki km:sta.Mulla niitä oli pitkin raskautta.[/QUOTE]

Verenvuoto on nimenomaan keskenmenon tärkein merkki. Ei raskauden aika naisen emättimestä vuoda verta muulloin kun jos hän saa keskenmenon tai silloin kun lapsi alkaa syntymään.
 
_D
Oho, nimerkki ":-D". Taitaa olla sinulta keskenmeno kokematta. Vaikka kaikki sen järjellä tietävätkin, että aivan alussa poistuvat täysin kehityskelvottomat yksilöt, se ei lohduta yhtään. Lohduttaisiko sinua menettää keskenmenolla vauva rv 20 kohdunkaulan ennenaikaisen avautumisen vuoksi, koska ei kohdunkaulasi olisi millään keinolla kestänyt enää montaa viikkoa kuitenkaan? On aivan sama, onko syy äidissä tai lapsenalussa, keskenmeno on menetys.

Aloittajalle. Verenvuoto ei takaa mitään. Ei edes runsas. Jos kuitenkin kyseessä on km, niin voimia. Siitä pääsee yli kyllä. Montakin kertaa.
Minä olen itse saanut sentään 18 keskenmenoa ja myös äitini sai vähintään 1-2 keskenmenoa joka vuosi lapsuudessani.
 
Valehtelet
mulla alkanut kaikissa raskauksissa pahoinvointi viikolla 5 ja rinnat ollu tosi kipeet, tänään ei enää mitään :(


ja aika paljon tulee verta joten eiköhän tää ollut tässä :(
Jos sinusta todella vuotaa paljon verta, niin et todellakaan istuisi tietokoneella kerjäämässä huomiota jostain Kaksplus-lehden keskustelupalstalta vaan olisit menossa sairaalaan ensiapuun niin lujaa kuin pääset.
 
Vierasss
Jos sinusta todella vuotaa paljon verta, niin et todellakaan istuisi tietokoneella kerjäämässä huomiota jostain Kaksplus-lehden keskustelupalstalta vaan olisit menossa sairaalaan ensiapuun niin lujaa kuin pääset.
En ole ap, mut jos oisin hänen tilanteessa, ei tulis mieleenkään mennä ensiapuun, mitä pelastettavaa tuossa muka on? Joko menee kesken tai ei.
 
Jos sinusta todella vuotaa paljon verta, niin et todellakaan istuisi tietokoneella kerjäämässä huomiota jostain Kaksplus-lehden keskustelupalstalta vaan olisit menossa sairaalaan ensiapuun niin lujaa kuin pääset.
:eek:

Mä sain keskenmenon alkusyksystä ja ei sinne ensiapuun siinä tapauksessa mennä!! Miksi muka?

Mulla oli viikot 6+ ja sen verran kävin lääkärissä, että ultralla katsottiin jäikö kohtuun mitään ja keskenmeno varmistettiin verikokeella. Mutta yleensähän noissa varhaisissa keskenmenoissa ei tehdä mitään ellei järkyttäviä kipuja tule. Itselläänhän ne yleensä vuotaa noin aikaisin pois..

Voimia, se on kamala kokemus ap :hug:
 
Ap:lle suuren suuri lämmin halaus. On kova paikka menettää pieni alku. Kurjinta on kun toivo uudesta ihmisestä hiipuu vuodon mukana pois. Itke vaan ja sure vaan. Ota särkylääkettä jos alkaa jomotella ja koita levätä. Osta lohturuokaa ja juttele miehelle ja ystävälle. Aika parantaa tämänkin haavan, mutta siihen vaaditaan sitä aikaa.
 
valelääkäri
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkäri;29321005:
Verenvuoto on nimenomaan keskenmenon tärkein merkki. Ei raskauden aika naisen emättimestä vuoda verta muulloin kun jos hän saa keskenmenon tai silloin kun lapsi alkaa syntymään.
Eipä juu.
Taidat olla ihan kynekolooki, kun noin asiantunteva olet :)
 
Ei-lääkäri
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkäri;29321005:
Verenvuoto on nimenomaan keskenmenon tärkein merkki. Ei raskauden aika naisen emättimestä vuoda verta muulloin kun jos hän saa keskenmenon tai silloin kun lapsi alkaa syntymään.
Jos on hematooma, niin takuulla vuotaa ja paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkäri;29321005:
Verenvuoto on nimenomaan keskenmenon tärkein merkki. Ei raskauden aika naisen emättimestä vuoda verta muulloin kun jos hän saa keskenmenon tai silloin kun lapsi alkaa syntymään.
no tää ei oo kyllä totta, ite vuosin verta aivan älyttömästi ensimmäiset 15 viikkoa ja silti olen edelleen raskaana ja vauva syntyy pian
 

Yhteistyössä