Hei!
Oliks tää sun eka ultra? Pikkuisella ei sit sykettä vissiin näkyny? Jos kävit useammassa ultrassa, niin näkykö missään vaiheessa? Mulla oli pari viikkoa sitten lähes samanlainen tilanne. Menkkojen mukaan raskausviikkoja olisi ollut jo 11+4, mutta sikiön kehitys oli pysähtynyt rvlle 6+1. Me ei ehditty nähdä edes sykettä :'( Mulla raskautta seurattiin tuskatuttavan kuukauden ajan...odoteltiin, josko kiinnittyminen olisikin tapahtunutkin myöhemmin, mutta ei. Mulla ei ollu mitään vuotoja ja raskausoireita oli, vaikkakin ne vähenivät koko ajan. Niinpä päädyimme lääkkeelliseen tyhjennykseen, jonka sain tehdä kotona. Tietty sairaalassa piti käydä ultrassa vielä varmistamassa, että tilanne oli mikä oli ja sit sain lääkkeet mukaan. Mulla vaisto jo sanoi kauan sitten, että kaikki ei ole OK. Itse olin tyhjennykseen tosi tyytyväinen, sikäli, että epätoivoinen odotus päättyi. Tottakai keskenmeno surettaa, mutta minkäs sille voi. Elämä jatkuu ja toivotaan, että seuraavalla kerralla raskaus jatkuisi onnellisesti loppuun saakka. Jälkitarkastus mulla on 13.9.
Toivotaan, että vuoto alkaisi eikä lääkkeellistä tyhjennystä tarvittaisi. Tiedän, että odottaminen on tosi rankkaa, varsinki kun vielä raskausoireet jyllää.
Voimia sinulle!!