keskenmeno, mistä tiedän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sanna-78

Aktiivinen jäsen
10.08.2005
1 535
0
36
onko vai ei? tai siis miten se tarkistetaan? koska hcg alkaa kehosta poistumaan, jos testaisin uudelleen? tai näkyiskö ultrassa jo 6+3 jos siellä joku olisi (tiistaina jos nla-lääkäri ultrais)? kyllä kesken meni ihan varmaan, kun ei koskaan ennen tullu verta missään vaiheessa raskautta. eilen illalla vihloi niin pirusti massuun ja selkää särki, sain kulkea kippurassa kun suoristuminen ois sattunut. aattelin olevan kohdun kasvukipuja, mutta aamulla volotteli verta jonkin verran, enemmän kuitenkin kuin menkkojen ekana päivänä. nyt siis 5+6. kiitos ihan hirveästi neuvoistanne.

Itselläni sikiöpussi on nähty ultrassa jo viikolla 4+, pieni alkio viikolla 5+ ja sydämensyke 6+2, eli kyllä pitäisi näkyä, ainakin alakautta tehdyllä ultralla.

Tsemppiä :flower:

Mulla todettiin päivystyksessä keskenmeno kaks viikkoa sitten. Olin rv 8+5. Kipua ei ollut yhtään, verta vuoti ihan pirusti. Sitten kävin lääkärillä uudelleen jälkivuodon jatkuttua sen kaksi viikkoa. Ja todettiin ettei mitään keskenmenoo ollu tapahtunutkaan!! Vauveli oli hyvässä kunnossa. Heilui ja vilkutteli! :) Päivystyksessä ei tehty muuta kuin gynekologinen tutkimus vaikka vaadin ultraa!! Jos se olisi tehty, kaikki se tuska ja kyyneleen olisi voinut unohtaa. Vuodon mulle aiheuttaa 5cm kokoinen hematooma kohdussa. Ei tietoa miten sinne joutunut... Riskiaika ei vielä ohi, mutta toivon parasta! Lääkäri totesi raskauden olevan nyt viikolla 10+2. Ens viikolla eka "oikea" ultra. Katellaan onko tapahtunut muutoksia hematoomassa yms. Kaikesta stressistä huolimatta olen ihan mielettömän onnellinen! =)

sulta sanna kysyisin että antoko ne sulle mitään pillereitä siellä vai eikö ne tehneet mitään kun kävit ekan kerran .kysyisin myös kun sulle sanottiin että on keskenmeno,oliko sulla silti raskaus oireet esim.oliko rinnat edelleen kipeät.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 19:08 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 15:50 sanna-78 kirjoitti:
käyn illalla päivystyksessä kattoo..

tuu kertoon kuinka kävi...
oli vuotanut pois. en tiedä miksi lääkäri juoksi perääni, että hei kuule tee sittenkin testi kahen viikon päästä ja soita jos ootkin vielä raskaana. en tiedä näkikö jotain vai miksi antoi toivoa. vai lukiko papereista että olin syönyt katumuspillerit, ja aatteliko hän tarkastavan sikiön tilan jos siellä onkin. tänään kuitenkin olen vuotanut enemmän kuin koskaan menkkojen aikana, että olen rauhallinen enkä kuvittele mitään. ei vain antanut ohjeita pitääkö odottaa muutama kuukausi ennenkuin yrittää lasta. tietenkään ei voi olettaa meidän yrittävän koska tuo oli saanut alkunsa ehkäisyn petettyä ja jälkiehkäisynkin petettyä. mutta aloimme jo orientoitumaan tulokkaaseen. tuli kuume.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2006 klo 01:03 sanna-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 19:08 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 15:50 sanna-78 kirjoitti:
käyn illalla päivystyksessä kattoo..

tuu kertoon kuinka kävi...
oli vuotanut pois. en tiedä miksi lääkäri juoksi perääni, että hei kuule tee sittenkin testi kahen viikon päästä ja soita jos ootkin vielä raskaana. en tiedä näkikö jotain vai miksi antoi toivoa. vai lukiko papereista että olin syönyt katumuspillerit, ja aatteliko hän tarkastavan sikiön tilan jos siellä onkin. tänään kuitenkin olen vuotanut enemmän kuin koskaan menkkojen aikana, että olen rauhallinen enkä kuvittele mitään. ei vain antanut ohjeita pitääkö odottaa muutama kuukausi ennenkuin yrittää lasta. tietenkään ei voi olettaa meidän yrittävän koska tuo oli saanut alkunsa ehkäisyn petettyä ja jälkiehkäisynkin petettyä. mutta aloimme jo orientoitumaan tulokkaaseen. tuli kuume.

voi surku :hug: . Mulla aikoinaan kans vahinkoraskaus ja ehdin jo käydä puhumassa abortistakin, kunnes päätimme, että lapsi saa syntyä. Meni kuitenkin kesken se raskaus, mutta hirveä vauvakuume jäi...Siitä tuloksena nyt tuo meidän ainokainen. Ja toista kuumeillaan taas...

Yhteistyössä