keskenmeno kotioloissa

• Viestiketjun aloittaja outoa
  • Ensimmäinen viesti
outoa
Ihmetyttää, kun sain keskenmenon 7. viikolla ja soitin neuvolaan, ei käsketty käymään missään tutkimuksissa. Nettiä lukiessa tuntuu, että näinkin varhiasen keskenmenon saaneet on tutkittu lääkärissä? ihmeen huoletonta minusta, entä jos ei kaikki olekaan kunnossa. Mutta minkäs teet, tyhmä sitä on väkisin mennä

Neuvolassa käskivät minun olemaan yhteydessä naistentautien poliklinikkaan kun aloin vuotamaan. Tiesin vuodon määrästä että meni kesken ja pääsiin heti tutkimuksiin. Ultrasivat ja katsoivat että kohtu tyhjentynyt ja vielä verikokeilla tarkkailevat että hcg varmasti laskee. Minulla oli myös keskenmeno vko 7.

joo mullakin tuli kotioloissa... ja lääkäristä (oli sunnuntai) vaan sanottiin, että ei voi mitään, kun noin paljon vuodat. että jos ei vuoto lopu viikon sisällä niin sitten pitää tulla. oli AIKA tosi #&%?$!* fiilikset! mä olisin silti halunnut käydä siel lääkärissä, mut niiden mielestä se oli ihan turhaa. sitten tokassa raskaudessa sain neuvolassa kertoo tästä ja tuli parempi mieli. nyt sen pahan mielen on unohtanut, koska ilman tätä km:a meillä ei olisi ihanaa tyttöämme!

Yhteistyössä