Keskenmeno ja selkäkipu...

xxx
Ketään kenellä alkanut keskenmeno selkäkivulla?
Missä kipua oli ja milloin alkoi vuoto oliko muita oireita?
Itsellä alaselkä kipeä ja säteilee kylkiin, ei vuotoa, ainakaan vielä!
Olisi mukava tietää kokeneiden kommentteja.
Hirvittää aikalailla, ja selkä on siis todella kipeä ei mitään pientä jomotusta, nyt on rv 19 juuri alkamassa.
Maanantaina kyllä soitan neuvolaan jos mitään vuotoa ei viikonlopun aikana ilmaannu.
Kiitos :\|
 
hhh
Toivotaan että harmitonta. Valitettavasti joudun sanomaan että ystäväni keskenmenot ovat alkaneet juuri alaselkäsäryllä. Sitten vuotoa vähän tai kohtalaisesti, punaista ja/tai ruskeaa. Hän menee taas huomenna kaavintaan :'(
Sulla jo noin pitkällä raskaus....hmm...onneksi siinä todella harvinaista km. Mitäköhän muuta se kipu vois olla? Oletko rasittanut ittees? Siivonnu saunaa, toihunnu selkä huonossa asennossa jotakin? Voisko olla hermo jumissa? Vai ihan perus särkyäkö? Soita neuvolaan ja kysy pääsetkö ultraan :hug:
 
Minulla kolme keskenmenoa alkuraskaudessa (vain yksi kaavittu). Selkäsäryt olleet mielestäni supistuksista johtuvia JA siinä vaiheessa kun verenvuoto on jo alkanut, eli olen kokenut sen niin että kohtu tekee työtä että tyhjenee.

Lisäksi nyt menossa raskaus joka alkoi spontaanina kaksosraskautena ja toinen sikiö löydettiin kuolleena vkolla 16, n viikko ennen tätä löydöstä tuli ilmeisesti lapsivettä vuotona, niin että farkut kastui. Tähän ei liittynyt mitään selkäsärkyä.

Jos mietit näitä niin mene tarkastamaan tilanne ultraan, voit varmaan mennä jo vaikka synnytysvastaanotolla käymään koska viikkoja noin paljon. Minä olin siellä vkon 16 kohdalla tässä raskaudessa, yksityislääkäri passitti sinne.
 
hhh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 22:49 hhh kirjoitti:
Toivotaan että harmitonta. Valitettavasti joudun sanomaan että ystäväni keskenmenot ovat alkaneet juuri alaselkäsäryllä. Sitten vuotoa vähän tai kohtalaisesti, punaista ja/tai ruskeaa. Hän menee taas huomenna kaavintaan :'(
Sulla jo noin pitkällä raskaus....hmm...onneksi siinä todella harvinaista km. Mitäköhän muuta se kipu vois olla? Oletko rasittanut ittees? Siivonnu saunaa, toihunnu selkä huonossa asennossa jotakin? Voisko olla hermo jumissa? Vai ihan perus särkyäkö? Soita neuvolaan ja kysy pääsetkö ultraan :hug:
Muokkausta ja ihanasti!!! :wave:
Ystäväni oli aamulla ultrassa ja varautui kaavintaan mutta VAUVA voikin hyvin ja heilutti ultrassa käsiään :heart: . Selkäsärky ja vuoto kuulemma kohdun kasvua. Ihanaa!
 

Yhteistyössä