Keskenmeno ja raskaustodistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuruSupusuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SuruSupusuu

Vieras
Hei, sain tällä viikolla keskenmenon. Olin hakenut isompaa asuntoa ihan lasta silmällä piitäen. Nyt sain sitten tänään asuntotarjouksen ja mukaan pyydettiin toimittamaan raskaustodistus, kun ilmoitin tässä asuntoa hakiessa raskaudestani.. Miten sitten nyt? En tässä kaiken kurjuuden keskellä todellakaan muistanut mitään asuntohakemusta alkaa muuttelemaan, kun vähän muutakin asiaa mielenpäällä.

Pitääkö mun mahdoll. todistaa tuo keskenmeno jos alkavat tivaamaan siitä että olen huijannut. Mun mielestä tässä vaiheessa enään tartte mitään alkaa todistelemaan? Eihän?

Voiskohan sitä asuntoa enään saada, kun en ole raskaana? Olisihan se nyt muutenkin hyvä päästä tästä 32 m2 asuntoloukusta jonnekkin..

No, sinuna kertoisin tilanteen jos sinulla ei ole jo raskaustodistusta. Tai jos sellaisen saisi pyytämällä, ottaisin vastaan ja kiikuttaisin kiltisti asuntotoimistoon.

[QUOTE="jkm";27093010]No, sinuna kertoisin tilanteen jos sinulla ei ole jo raskaustodistusta. Tai jos sellaisen saisi pyytämällä, ottaisin vastaan ja kiikuttaisin kiltisti asuntotoimistoon.[/QUOTE]

Niin no musta tuntuu jotenkin ahdistavalta alkaa puhumaankaan asiasta..Raskaus vasta 11. viikolla, eikä vielä paria lähimmäistä ystävää lukuunottamatta edes suku tiedä.. Tai tiennyt. Ehkä parempikin niin. Masentaa. Kai mä vaan soitan sinne huomenna ja sanon miten on.

tuon saman jutun aborttina muistan minäkin.

siis jos et vielä ole saanut asuntoa, niin tottakai pitää ilmoittaa. joka tapauksessa ennen kun asunnon antavat, niin kysyvät nykyiset tiedot.

jos sulla asunto on jo myönnettynä niin anna mennä vaan ja ota se vastaan.

Yhteistyössä