keskenmeno ja lääkinnällinen tyhjennys

norappi pahoittelut samassa pinosta oltiin :hug:
Minulla ensimmäinen kokemus lääkkeellisestä tyhjennyksestä.
Yöllä siis alkoi lopputulos edessäpäin.

Älä lue jos tekee pahaa eritteet...

Lääkkeet otin eilen illalla kahdeksan ja yhdeksän välillä. Menkkajuilinnat olleet siitä lähtien kun ultrasta pääsin.
12 aikaan nukahdin 4 aikaan heräsin kipuun. Otin Buranaa. Kivut koveni. Kipu aivan jumalaton Vtä latelin yritin kärvistellä. Pötköttelin sohvalla tuskailin. Yritin kipuun kuumaa jyvätyynyllä.
Ei oikeastaan helpottanut.
Menin kuumaan suihkuun. Kipuja. Itkua. Huutoa.
Herätin miehen kun totisesti kaipasin nyt halausta. Pötköttelin miehen kainalossa. Kivut koveni. Jotain muljahti ulos. Vedet? Juoksin vessaan ja taas suihkuun. Tuohon vesiin loppuivat kivut hetkellisesti. Olin taas sängyssä pötköttelemässä. Kunnes taas muljahti jotain. Verta. Makkari oli kun teurastamossa kun sitä vaan tuli ja tuli.
Taas vessaan ja suihkuun valuminen jatkui. Joka kerta kun tulee "isompaa" niin ovat kivut kovia-->supistuksia.
Siirryin pöntölle kun en uskaltanut lähteä veden äärestä pesun tarvittaessa.
Pöntöllä ollessa valui solkenaan verta ja isoja klimppejä.
Huusin miestä tuomaan vauvan vaippoja joita on nukelle hommattu
Mutta nekin täyttyvät jo 5-10 minuutissa..
Taas supistuksia. Muljahtelua klimppejä.
Vaatteet olen nyt 3 vai neljästi vaihtanut ja kohta varmaan muutan pöntölle. Harmi vain että on vain yksi vessa.

Mieli on haikea. Mutta tällä hetkellä ei itketä.
Toiste en halua tätä kokea enään ja nythän onkin miehen kanssa käytävä keskustelua jatkosta. :(
Onko se vain tuo yksi vai yritämme vielä vuoden vai kaksi.

Anteeksi jos joku nyt pahoin rupesi voimaan se ei ollut tarkoitus vaan antaa oman kokemuksen ulos.
Todennäköisesti pidän nyt viikon kaksi hengähdys taukoa. Ja nuolen haavoja. Ja korjaan sydäntä niin omaa kuin miehenkin ja annan huomioni Näpsälle.
:heart:
 

Yhteistyössä