keskenmeno epäily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauhaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rauhaton

Vieras
Tein "läjän" plussa testejä.
sitten parin päivän päästä alkoi muutaman tipan tiputtelu.
Lääkäriä en saanut vasta kun kuun loppuun, en jaksais odottaa.
Mites onko kellään tietoa että kuinka kauan testi näyttäisi positiivistä jos ollut tuulimuna tai mennyt vaan kesken? olen niin alulla että tulee varmaan pois kaapimatta.

moi.itse kun odotin ekaa niin oli "kuukautiset"raskaus jatkui siitä huolimatta.keskenmenot on alkaneet ihan kunnon vuodolla ettei ole ollut epäillystäkään että pysyykö sisällä.jos sinulla tiputtelee vain vähän niin ota rauhallisesti ja yritä saada ajatukset pois asiasta..tiedän helpommin sanottu kuin tehty..levähtele.. :hug:

sori kun mun täytyy kirjoittaa vähän erillailla kuin edellinen.mulla alkoi pienellä tiputtelulla eikä koventunnut ollenkaan kun mulla oli tuulimuna :'( lääkkeillä tyhjennettiin.mutta ei näistä todellakaan tiedä voi olla ihan normaalia,älä vielä säikähdä.kokemuksesta sanon[kolme keskenmenoa]ettei kannata liikaa jännittää ja miettiä koska jos se on menossa kesken ei sille kukaan voi tehdä mitään .toivon todellakin sydämmeni pohjasta että sulla on kaikki hyvin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 09:38 nelli kirjoitti:
sori kun mun täytyy kirjoittaa vähän erillailla kuin edellinen.mulla alkoi pienellä tiputtelulla eikä koventunnut ollenkaan kun mulla oli tuulimuna :'( lääkkeillä tyhjennettiin.mutta ei näistä todellakaan tiedä voi olla ihan normaalia,älä vielä säikähdä.kokemuksesta sanon[kolme keskenmenoa]ettei kannata liikaa jännittää ja miettiä koska jos se on menossa kesken ei sille kukaan voi tehdä mitään .toivon todellakin sydämmeni pohjasta että sulla on kaikki hyvin.

Kuinka kauan sulla kesti toi tiputtelu? oliko maha kipuja?

Kun kesken menoa itsekkin epäilen mutta kaikki muut sanoo että niin pienellä vuodolla se on kuulemma mahdotonta..
Ja kipua ei voi olla huomaamatta..
mutta sillä mielellä otin että kesken meni..

Itselläni alkoi aivan pienellä vuodolla toinen keskenmeno. Mahakipua ei ollut laisinkaan. Viikon vuosi vain aivan pienesti veskissä käydessä, sitten vuoto koveni. Varmuutta ei ole, mutta luultavasti oli tuulimuna. Kannattaa käydä tarkistuttamassa. Ei tilanteeseen muuten voi saada selkoa koska vuoto voi joissain raskauksissa olla normalia, toisissa sitten merkki keskenmenosta. Hankala kun kaikki raskaudet erilaisia, ei voi oikeen oireista sanoa onko kaikki aivan hyvin vaikko keskenmeno käynnissä.
Toivotaan että hyvin on asiat

Täytyy sitten vaan odotella jos vuoto alkaa uudestaan. ei ainakaan maanantain jälkeen ole tullut pisaraakaan, ja lääkärissä pitäs sitten varmistua enemmän, hitto kun sekin on vasta loppukuulla.
Ihanan raastavaa odottelua.

mulla alkoi kim tiputtelulla ja koko aikana ei tullu menkkoja enenopää verta... ja kipuja ei ollut ollenkaan,,,m eli ihan kuin olis ollu vaan menkat neljäviikkoa myöhässä....
tarkastavat täällä parin viikon päästä verikokein ja ultralla et kaikki tulee ulos...

mulla tiputtelu alkoi ma illalla ti päivällä lääkäriin ja kohdussa ei näkyny muuta kuin turvonneet kudokset....

mulla oli sitä tiputtelua muutaman päivän.lääkäri sanoi kun tutki että kohdun suu on kiinni edelleen eikä näyttänyt edes siltä että vuotaisi enemmän.lääkkeillä sitten alkoi vuotamaan oikein kunnolla.sulla on hyvän merkki se et jos sulla ei enään vuoda en usko että sulla on keskenmeno.ja niistä kivuista mulla ei ollut mitään ihmeempiä kipuja pientä nipistelyä välillä.tsemppiä ja onnea sulle. =)

niistä kivuista vielä ne on erillaisia välillä.mulla on aikaisemminkin ollut keskenmeno silloinkin tiputteli vähän mutta kivut oli niin kovat että meni jalat alta se sattu selkään niin paljon.

Yhteistyössä