Keskenmeno -- aavistus ja samoja "oireita" kuin viimeksi

Ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon rv 8..raskauden alussa rinnat kasvoivat yhden koon. Toisesta raskaudesta syntyi tytär. Nyt kolmas raskaus ihan alussa 4+4, rinnat ovat taas kasvaneet, toisessa raskaudessa näin ei käynyt. Toisessa raskaudessa kahvi öklötys alkoi melkein heti, nyt ei ole mitään. Lisäksi pahoja aavistuksia.. Samanlaisia kokemuksia kenelläkään?
 
Hei :)

mulla on jokainen raskaus ollut erilaisia keskenmenneetkin ja yksi raskaus on vasta onnistunut loppuun asti. Joten ei oireista voi sanoa että se ei onnistuiskaan. Joillakin ja monilla on oireeton raskaus ja silti kaikki on mennyt loppuun asti hyvin. Mulla tässä onnistuneessa raskaudessa ei rinnat kipeytyneet ja pahoinvointiakaan ei ollut vasta kuin 5+ viikosta alkaen. Tiedän itse monien keskenmenoja kokeneena että tulee heti pahat aavistukset jos niitä oireita ei heti ole ja sitä pelkää mielettömän paljon että mitä jos menetän tämänkin. Kannattaa ottaa puheeksi neuvolassa ja sekin jo helpottaa jos pääset alkuraskauden ultraan ja näet että kaikki on pienellä hyvin.

Onnittelut raskaudesta ja paljon tarrasukkia pienelle matkalle mukaan. Yritä nauttia odotusajasta.
 

Yhteistyössä