Keskenmeno 2vko sitten ja nyt pyyhkiessä verinen vuoto..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmentynyt

Vieras
Eli keskenmeno tapahtui 1,5-2vko sitten. Tuo haitari siten, että ensin alkoin ruskea tuhru, jossa pieniä riekaleita ja siitä muutaman pv:n päästä hurja punainen vuoto ja kohtu todettiin tyhjentyneen lähes kokonaan.

Jälkitarkastuksessa Hcg nollassa ja kohtu tyhjä

Eilen sitten särki vasenta puolta alavatsasta ja nyt tuli paperiin ihan vähän ruskeaa vuotoa..

Onko kohtuun nyt sitten jäänyt jotain, vai eihän ovis kuitenkaan vielä voi olla.

Olemme sekstailleet aktiivisesti viime lauantaista asti, jolloin vuoto loppui. Ei se kiinnittymistäkään voi olla, koska ovis olisi ollut sillon todella aikaisin...

Voi olla ovis tai menkat, jos kerran todettu, että kohtu on varmasti jo tyhjä.

Jos raskaus oli päättynyt jo aikaisemmin, tuli ulos vasta kaks viikkoa sit, on hyvin mahdollista, et sun hormonitoiminta on jo normalisoitunut ja nyt ois jo ovis/menkat. Se, tuleeko noista kumpikaan, kun riippuu hormonitasoista, ei siitä, milloin oot viimeksi vuotanut.

Kyllä mulla ainakin vuoteli keskenmenon jälkeen varmaan 3-4 viikkoa. Välillä vuoto loppui kokonaan ja sitten taas parin päivän ajan tuli vähän vuotoa. Eiköhän tuo ole ihan normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Nyt pian lääkäriin, joko tulehdus tai voi olla kohdunulkoinen raskaus. Ehdottomasti tarkastettava pian!!!

Siis ku ei tämä oo enää mitenkään kivuliasta eikä vuotoa todellakaan tule muutakuin kerran pyyhkiessä erotti just ja just että sieltä jotain tuli. En nää tätä nyt mitenkään hälyttäväksi asiaksi. Mietin vain, että onko tää nyt ovis vai menkat vai mitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mulla ainakin vuoteli keskenmenon jälkeen varmaan 3-4 viikkoa. Välillä vuoto loppui kokonaan ja sitten taas parin päivän ajan tuli vähän vuotoa. Eiköhän tuo ole ihan normaalia.

Kipuja jos on ollut vuodon lisäksi, pitää kaäydä silloin lekurissa. Minulla puhkesi rv 9 kohdunulkoinen (oli ollut kaavinta rv 7) munatorvessa ja lähellä kuolemaa kävin.

Kipuja jos on ollut vuodon lisäksi, pitää kaäydä silloin lekurissa. Minulla puhkesi rv 9 kohdunulkoinen (oli ollut kaavinta rv 7) munatorvessa ja lähellä kuolemaa kävin.

No onneksi kipuja ei ollu kun eilen illalla erittäin alhaalla, ei munatorvessa vaan enemmänki vihloi ehkä kohdunsuuta?

Yhteistyössä