kesken meni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sussu82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sussu82

Vieras
nyyh... eilen yöllä sain tietää että sikiö oli menehtynyt jo viikolla 7. Luulin et olis kaikki hyvin... ja luulin et olisin viikol 13 jo. Mut eilen aamulla alkoi verinen vuoto... sitte illalla lähettiin tyksiin ja siellä ultrasivat, eikä löytynyt sydänääniä ja sikiö oli vain 7vkon ikäinen. Tänään kävin uudestaan tyksis ottamas pillerin et se aloittais kohdun tyhjentymisen... perjantaina sitte aamul kärsimys vasta alkaa. Sillo otan 2 tabl. heti aikaisin aamul ja pitäis supistukset alkaa... siis kamalaa. Kirjoittivat kipulääkkeen reseptil, sen olen jo hakenut. Minä kun jo luulin et saatais helmikuussa vauva.
Onneksi on tossa lattialla leikkimässä vähän yli vuoden ikäinen taapero, joka oppinut just kävelemään... Hauskan näköistä.. Elämä jatkukoon silti...

Oon tosi pahoillani...mulla tuli keskenmeno viikolla 7 ja jotain...la olis myös ollut helmikuussa......
Meillä myös esikoinen vähän yli vuoden ja onneksi piristää mieltä vaikka pienen pienen vauvan olisimme myös halunneet......
Voimia...

Kiitos lohdutuksista...
Onneksi alkaa työt mulla ensi viikolla, niin saa muuta ajateltavaa... Paitsi siltihän se välillä mielessä pyörii... että miksi näin piti tapahtua..

Voimia teille molemmille keskenmenon kokeneille. Alkuun se tuntuu kauhealta ja sitten vähän helpottaa, mutta voi tulla hyvinkin kuukauden kuluttua uudelleen vielä raskaampana. Älkää siis siitä hämmentykö. Jos vertaistukea tarvitsette, niin tuolla vauvahaaveiden puolella on Kermit-ketju, jossa keskenmenon kokeneet voivat vaihtaa kuulumisia. Itse sain aikanaan sieltä paljon voimia. Minulla takana kaksi keskenmenoa ja nyt viikolla rv 36 mennään ja kaikki näyttää olevan tosi hyvin. Nyt nuo keskenmenot ovat jääneet siis taakse ja uusi elämä on alkamassa. Ne opettivat pajon, vaikka silloin synkimmillä hetkillä tuntuikin masentavalta. Mutta ne ovat yllättävän yleisiä, vaikkei niitä kellekään soisi. Ei kun uutta yritystä, kun vain siihen valmiita olette. Ja voimia!

Yhteistyössä