Kesäverhovinkkejä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blushing
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blushing

Aktiivinen jäsen
12.01.2009
1 606
0
36
Mä olen kerrankin ajoissa kesäverhosuunnittelun kanssa :D Meillä on olkkari ja tupakeittiö yhdessä niin, että keittiön ja olkkarin ikkunat+partsin ovi on vierekkäin yhdellä seinällä. Mä olen tykännyt pitää verhoja niin, että reunimmaisena on tummat tms. näyttävämmät ja keskellä seinää huomaamattomammat verhot. Eli verhoja on yht. 4 kpl.
Tänä talvena verhoina on ollut mustat, "antiikki"kuvioiset verhot sekä harmaanrusehtavat verhot.
Kesäksi pitäisi keksiä jotain ihanan raikasta, mutta kuitenkin tyylikästä. Muussa sisustuksessa on tummaa ruskeaa/muita ruskean sävyjä, luumua sekä viherkasvien mukanaan tuomaa vihreää. Itse olen miettinyt joko jotain beigeä tai sitten vaaleanvihreää.
Antakaas hyviä vinkkejä luotettavista verhonettikaupoista ja toki olisi kiva kuulla mitä muut ovat miettineet kesän sisustuksen suhteen
:)

Jatkanpa tähän itse, löysin tämmöset, tosi kivat, harmi vain kun ovat ihan valkoiset :( meidän valkoiset seinät ei kaipaa enempää värittömyyttä.
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=452690&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10008&compartmentId=10062&categoryId=3132455

Toisekseen hinta on vähän liikaa. Mutta ihan noin niinkuin tyylin ettimisen kannalta oli kiva löytö...

Mä itseasiassa just kattelinkin noita! :D Noi ruskeatkin voisi olla tosi kivat. Mietin vaan, että en haluaisi ehkä mitään kovin näkyvää kuviota, kun tuntuu, että meillä on muutenkin tarpeeksi kaikennäköistä koukeroa ja kuviota... Haluaisin vähän yksinkertaistaa kämpän sisustusta.