Kesän kunniaksi Galleria pinoa taas :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yksi tyhmä kysymys, kun en tajuu...???? Siis mikä tarkoitus tässä ketjussa on? Ymmärrän et muksut on ihania ja niistä laitetaan söpöjä kuvia näytille, mutta ihan nätit mutta kuitenkin tavallisen näköiset ( huom - en hauku ) ihmiset poseeraa vimmatusti ja tyrkkää kuviaan näytille. Toisaalta jos olette kaikki "vakkareita" täällä, niin onhan se tietty kiva et tekstit voi liittää kasvoihin - siksikö?? :

Alkuperäinen kirjoittaja Abuela:
Yksi tyhmä kysymys, kun en tajuu...???? Siis mikä tarkoitus tässä ketjussa on? Ymmärrän et muksut on ihania ja niistä laitetaan söpöjä kuvia näytille, mutta ihan nätit mutta kuitenkin tavallisen näköiset ( huom - en hauku ) ihmiset poseeraa vimmatusti ja tyrkkää kuviaan näytille. Toisaalta jos olette kaikki "vakkareita" täällä, niin onhan se tietty kiva et tekstit voi liittää kasvoihin - siksikö?? :

noh, enpä tiiä... kait se on vaan kiva nähdä millasten ihmisten kanssa sitä juttelee... en tiiä.. kaikilla varmaan on omat syynsä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi suurimmalla osalla on joko ylivalottuneita tai muuten epäonnistuneita kuvia? Olisi kiva katsella onnistuneita kuvia.

no jos ei ole valokuvaaja niin harvalla on kovin täydellisiä kuvia... tavallisella digikameralla ei voi saada ammattilais tasoisia kuvia... ja lapsista otetut kuvat on yleensä tilanne kuvia... :D ei siinä ehdi ruveta muuttelemaan valotusaikoja ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Abuela:

Juu sitä se on. Siis että on kiva yhdistää kasvot nikkeihin. Monta kertaa sitä luo tietyn mielikuvan ihmisestä ja sitten yleensä yllättyy kun näkee toisen kuvista.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi suurimmalla osalla on joko ylivalottuneita tai muuten epäonnistuneita kuvia? Olisi kiva katsella onnistuneita kuvia.

no jos ei ole valokuvaaja niin harvalla on kovin täydellisiä kuvia... tavallisella digikameralla ei voi saada ammattilais tasoisia kuvia... ja lapsista otetut kuvat on yleensä tilanne kuvia... :D ei siinä ehdi ruveta muuttelemaan valotusaikoja ym.

Niin kyllä mä tuon ymmärrän, mutta ehkä minulla on niin vaatelias silmä, että itse jättäisin epäonnistuneet kuvat laittamatta esille. Ja tämä ei ollut nyt kenellekkään erikseen osoitettu vinoiluna. Kunhan pohdiskelin:)

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
laitanpa nyt minäkin... elkää kovin pahasti sanoko...

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Aikku82

Olipas kiva saada sulle kasvotkin :D

:D en näytä ehkä ihan niin sekopäältä kuin olen... :snotty:

Ja miäkin olen kuvien perusteella suht´koht normaali ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja siisti:
että Perhoinen ja Rukoilijasirkka ovat palstan kaunottaria:-P

Kumpikohan teistä tämän kirjoitti!:D

Ei tosiaan tarvi olla kumpikaan kehutuista. Mä voin näin mustana sanoa että perhoinen ja rukoilijasirkka ovat molemmat tosi nättejä. Monia muitakin tässäkin ketjussa olevia on nättejä :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja turhaa mollausta:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
tässä mun =)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=terhityller%F6ine

Hei, miks sun viesteistä saa aina sen kuvan, että oisit muka joku rumilus möhköfantti? Tosi kaunis nainen olet.

Samaa mieltä! :)

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Disruption%5E&album_id=all&lk=8ebf753f9fd93a0eafa43212733a7ede60eb2f2d762ee8a3

Menköön. Helvata :kieh:

Yhteistyössä