Kesälomaraha 2.äp-vapaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sani

Vieras
Kertyykö lomarahoja jos on siirtynyt äitiysloman jälkeen hoitovapaalta suoraan toiselle äitiyslomalle? Mielestäni äitiyslomalta kertyy aina lomaa huolimatta siitä onko ollut välillä hoitovapaalla tai ei, mutta työpaikka on eri mieltä!
Näitten välissä EN ole ollut työelämässä.

no siltä äitiysloma-ajalta kertyy mutta hoitovapaan ajalta ei kerry lomia eikä lomarahaa? Tämän kesän lomathan ovat kertyneet siis 1.4.2005 - 31.3.2006. oletko ollut tuona aikana ä-lomalla vai hoitovapaalla? Olenkohan ihan metsässä...

Eli olin ensin normaalisti äitiyslomalla ja jäin hoitovapaalle, tulin uudelleen raskaaksi ja jäin suoraan tälle uudelle äitiyslomalle olematta päivääkään töissä välillä. Nyt rutkuttavat töissä ettei mulle kuulu lomarahoja tältä toiselta äitiyslomalta ollenkaan!

Hoitovapaan aikana ei kerry lomia, joten jäädessäsi uudelle äitiyslomalle sinulla ei ole kertyineitä lomia ja ymmärtääkseni uuden äippäloman aikana ei kerry lomia. Näin minulle yritettiin asiaa töistä valaista ja näinhän se tuntuu järkevältäkin.

mä saan kyllä. jäin hoitovapaalta suoraan äitiyslomalle. äitiysloman aikana ne lomat taas kertyy. mullekkin tää oli yllätys kun luulin että välillä pitää olla töissä mutta työntaja ystävällisesti ilmoitti asiasta!

Yhteistyössä