Kesäloma rahat????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Elikkäs kysymys on todella ollu mielessä ja pitkään, enkä löydä vastauksia liiton sivuilta...nehän on niin "suomenkielellä" kirjoitettu...

Minulla on käyttämättä viime vuodelta kertyneitä kesälomapäiviä 24pv ja talvilomapäiviä 6pv. Kuulun PAMiin ja olen siivousalalla.
Pyysin työnantajalta lomani rahana ja haluaisin ne tänä kesänä, olen ilmoittanut tulevani töihin 1.6.2011.
En ole saanut selvitettyä mistään saanko siis kesäloma-ajan palkan vaiko pelkän lomarahan!
Miten tällaiset asiat menee?
Soitin palkanlaskijalle ja vastaus oli, että työnantaja ei ole ilmoittanut vielä maksusta, mutta summa olisi n. 1500e(kesäloma-ajan palkka), tai siitä puolet (lomaraha?) tai 2600e(kaikkien lomapäivien palkat?)

Olkaa kilttejä ja sanokaa mulle suomeksi! En jaksa enää noiden virastojen "möminää" ja epämääräisiä termejä!!!!
Olisi kiva tietää, että pääsisi suunnittelemaan jotain, jos nyt jotain tulisikin!

juu, oon soittanu kerran...siis jos joku saa niiden vastauksista selvää, tai jos jaksaa jäädä kyselemään "tyhmiä", nii ok. Mut puhelut sinne on NIIIIIIN tylyjä, ettei itelle tuu ku pahamieli ku sinne soittaa!! Mieluummin antaa asian olla!

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:
juu, oon soittanu kerran...siis jos joku saa niiden vastauksista selvää, tai jos jaksaa jäädä kyselemään "tyhmiä", nii ok. Mut puhelut sinne on NIIIIIIN tylyjä, ettei itelle tuu ku pahamieli ku sinne soittaa!! Mieluummin antaa asian olla!

Hyvä tietää, pysyn Pamista erossa! Sinä maksat niiden palveluista, sulla on oikeus vaatia apua silloin kun tarvitset.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Saat sekä kesäloma-ajan palkan ja lomarahat.

Siis vaikka ei olisi töissä ollut ollenkaan? Eli jos mä hoitovapaallani soittaisin työnantajalle, et maksappa rahana kaikki mun lomapäivät, niin saisin palkan lomapäiviltä ja lomarahat?

Yhteistyössä