Kesällä lihominen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei!
Kuinka moni teistä on lihonut viime kesien aikana? Entä kuinka moni on laihtunut?
Syy miksi kiinnostaa on se, että itse olen kesällä aina jonkun verran lihonut, 2-6 kiloa. Tämä kesä siinä mielessä hirvittää että tuleeko niitä kiloja taas lisää mutta jos yrittäisi pitää itsekurin päällä.
Mutta kertokaa ihmeessä oletteko lihoneet/laihtuneet viime kesien aikana ja kuinka paljon.

En omista vaakaa, mutta talvella veikkaisin muutaman kilon olevan enemmän. Kesällä tulee oltua koko ajan liikkeessä, kun taas talvella enemmän kökkii sisällä.

Minä lihon yleensä kesällä ja joulun aikaan, koska annan itselleni silloin luvan herkutella vapaammin. Muutama kilo tulee aina lisää, mutta saan sen pois, kunhan taas lopetan ylimääräiset mässyttelyt.

En ymmärrä miten joillakin lämpö vaikuttaa merkittävästi ruokahaluun. Mulla on sama ruokahalu kesät talvet. Kesällä vaatteet muuten vaan on jotenkin niukemmat ja sitä kautta tulee tuntuma "lihomisesta"

kesäisin minulla ainakin urheilu jää usein aika vähäiseksi mutta syön sitten senkin edestä, lomalta palatessani olen 2-4 kiloa painavampi ja työvaatteet kiristää ikävästi... en vaa ole viitsinyt tehdä asialle ikinä mitään, lomalla saa ja pitääkin ottaa vähän rennommin :D

Urheilen talvisin enemmän, joten sen puolesta paino on alhaisempi talvella kuin kesällä. Kesällä käyn salilla 1-2 krt/vk, talvella n. 3, kun kesällä on paljon enemmän muuta tekemistä, eikä huvita mennä kauniina kesäiltana salille. Tänä kesänä tosin ei ole ollut niitä murheita...Ero painosa on 1-2kg.

Kesä lihottaa perus pullukka suomalaisia, kun kesäharrastukset on sidukan lipittäminen, grillaus ja jäätelön lipominen, vaikka kesällä ois parhaat säät harrastaa lenkkeilyä, pallopelejä, pihatöitä ja melkein mitä ikinä keksii. Mutta ei, laiskat lallerot juo ja mässää ja paahtaa itseään keitetyn ravun prototyypeiksi mauttomat trikoolumput niskassa ja ne ainoat oikea jalkineet - crocsit - pönäköissä jaloissaan.

Kesä lihottaa perus pullukka suomalaisia, kun kesäharrastukset on sidukan lipittäminen, grillaus ja jäätelön lipominen, vaikka kesällä ois parhaat säät harrastaa lenkkeilyä, pallopelejä, pihatöitä ja melkein mitä ikinä keksii. Mutta ei, laiskat lallerot juo ja mässää ja paahtaa itseään keitetyn ravun prototyypeiksi mauttomat trikoolumput niskassa ja ne ainoat oikea jalkineet - crocsit - pönäköissä jaloissaan.

Varmasti pitää monen kohdalla paikkansa, kun katukuvaa katsoo. Itselläni on kyllä terveelliset elämäntavat kesät talvet. Painoa talvella 54kg, kesällä 55-56kg. Pituutta 164cm. T: edellinen kirjoittaja.

Yhteistyössä