Kesäkuussa katsomaan Bon Jovia!!!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
:D B) :p

Heinäkuussa oltiin katsomassa kaverin ja hänen miehensä kanssa Aerosmithiä. Kun liput Marilyn Mansonin joulukuiselle keikalle tuli myyntiin eikä kaveri saanu mua kiinni, niin tilasivat mullekin lipun. Tiesivät mun lähtevän :D :xmas:

Nyt sitten viestiteltiin kaverin kanssa, että lähdetään kesäkuussa katsomaan Bon Jovia! Pitää laittaa siskolle viesti, että lähteekö hän mukaan. Saisi yhden ihmisen lisää jakamaan bensakuluja. :D

Tuo Bon Jovin keikka taitaakin sitten olla mun ens kesän kesälomareissu, tänä vuonna se oli Aerosmith B) :laugh:

Hauskaa, sä tykkäät isoista keikoista :) Mä taas en. Tahtoisin nähä esim. Himin tai Nightwishin, mutta isolle areenalle en lähe. Onneks mua kiinnostaa pienemmätkin bändit, niin pääsee keikoillekin joskus :D

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Hauskaa, sä tykkäät isoista keikoista :) Mä taas en. Tahtoisin nähä esim. Himin tai Nightwishin, mutta isolle areenalle en lähe. Onneks mua kiinnostaa pienemmätkin bändit, niin pääsee keikoillekin joskus :D

No mä en niin ajattele sitä onko se bändin keikka iso vai pieni, kunhan pääsee katsomaan.

Yhteistyössä