Heips,
Tervetuloa uusille odottajille

Kiva kuulla raskausultran kuulumisia. Itsellä vielä 2,5viikkoa. Kovasti odotan. Ensisijaisesti haluan tietää että vauvalla on kaikki hyvin, ja voisihan sen sukupuolenkin selvittää.
En ole vielä ostellut mitään itseasiassa. Katsellut olen, mut sellaisia unisex vaatteita ei kauheasti ole. Joten kunhan sukupuoli selviää ni pääsen vauhtiin. Kirpparilta löysin itselleni H&Mn äitiysneuleen 4! Korostaa kivasti masua
Torstaina kävin neuvolassa ja kaikki oli hyvin. Hb oli vielä 125, mut putoo varmaan lähikuukausina. Edellisissä raskauksissa se ei noussut vaikka söin parhaimmillani 2 tbl Obsidania päivässä. Kovetti vain mahaa. Terkka kehotti ottamaan raskausvitamiimeja 2 päivässä. Kokeilla sit sillei.
Vauvan sydänäänet jumpsutti 145

Liikkeitä on alkanut tuntuu paremmin ja useammi Musta tuntuu et istukka on etuseinässä. Vaimentaa liikkeitä.
Mulle ei tullut edellisissä poikaraskauksissa linea negraa, eikä näy nytkään. Tuleekohan ollenkaan tai sit odotan poikaa

Edellisissä raskauksissa ei tullut arpiakaan vaikka toisessa raivasi ja toisessa en. Nyt oon rasvaillut näiden pakkasten ja kutinan takia. Rinnat kyllä repeilee sit kun maito nousee. Ja se on totta mitä edellisellä sivulla kirjoiteltiin et imettäminen sattuu ensimmäiset viikot. Onkuin neulalla tuikkisi nänniin. Onneksi sitten helpottaa. Imetin molempia poikia 10kk, sit oli pakko lopettaa kun omat yöunet oli niin heikot. Molemmat nukku perhepedissä ja imetin yöllä sängyssä. Perhepeti ei ollut aluksi suunnitelma mutta siihen sitten ajauduttiin, kun sain niin vähän paremmin nukuttua.
Pari päivää taas ollut huono-olo ja oon oksentakutkin. Ihan outoa koska luulin sen jo helpottaneen. Ehkä olen vain ollut tosi väsynyt ja johtuu siitä. Nyt ollaan anoppilassa ja saan levätä vaikka koko päivän. Sanonkin tätä paikkaa Väsyneiden vanhempien- hostelliksi. Lapsenhoito ja valmiit ruokapöydät. Kotiäiti lepää
Hyvää viikonloppua kaikille
MaMaFor3 + Tirppa 18+0 rv