Np-ultra täällä takana ja kaikki oli hyvin

Jännitin kyllä kovasti ultraa, vaikka viikko sitten oli neuvolalääkäri, jossa ultrattiin ja siellä oli kaikki kunnossa, mutta tyyppi nukkui, eikä liikkunut. Nyt pitää vielä odotella niitä verikokeiden tuloksia pari viikkoa, mutta ultrassa kaikki siis ok. Oli se kyllä mieletön tunne, kun ekan kerran nähtiin tyypin liikkeet. Käsiä ja jalkoja heilutteli ja vaihtoi asentoa, mutta välillä ultraajan piti heilutella mun mahaa, että saatiin tyyppi haluttuun asentoon

Niskaturvotusta oli 0,8 mm, pötkylä oli nyt 6 cm, eli kasvanut melkein 1,5 senttiä viikossa! Ja laskettu aika muuttui myös, eli mulle saisi päivittää (vanha la 5.6. kahden aikaisemman ultran mukaan, mutta neuvolan mukaan 30.5.):
3.6. / Karoliina81 / 32 / 1. lapsi / HYS
Varattiin samalla aika rakenneultraan, joka on 17.1. Sitä ennen vielä yksi neuvola rv 16, eli joulua edeltävällä viikolla.
Mieliteoista, mulle maistuu ruoka oikein hyvin, mielitekoja on useita erilaisia, yhtäkkiä saattaa ruveta tekemään jotain tosi paljon mieli. Nyt viime aikoina on kaalikääryleet olleet kova juttu
Unista, onko muita, jotka näkevät levottomia unia? Mulla on viime aikoina ollut aika eroottispainotteisia unia
Joulusta, täällä myös yksi jouluihminen, jouluvaloja olen jo laittanut ja kynttilöitä ollaan polteltu, joista tulee tosi jouluinen fiilis. Jouluna ollaan sukulaisissa ja meillä on monta paikkaa, missä perinteisesti pitää käydä. Onneksi vierailut voidaan ajoittaa usealle eri päivällä. Minä pidän kaksi viikkoa lomaa joulun ja uuden vuoden aikaan, saa oikein kunnolla hengähtää. Töissä on todella hektistä ennen vuoden vaihdetta. Joululahjahankintoja en ole vielä aloittanut. Mietin miehelle isyyspakkauksen tekemistä joululahjaksi. Onko muita, jotka meinasivat isyyspakkauksen antaa miehelle?
Karoliina ja Kepa 12+3