Huomenta!
Äippäpakkaus haettiin eilen. Ja voi voi tätä hormoonihöyryn elämää, kun aloin itkeä tihuttaa siinä postin tiskillä.

Mutta musta se on vaan niin iso juttu.

Muistan aina, kun reilu 20v sitten tulin tätiksi ja siskojen kanssa saimme olla vieressä katselemassa, kun vanhin sisko miehineen avas omaa pakettiaan. Sillonkin itkettiin..:')
Kiva oli pakkaus. Ainoa se välikausipuku.. Tuskin tulee käyttöä, kun tyttö tulossa..
Soitin sitten eilen pakkauksesta innostuneena siskolle.(Hän odottaa tällä hetkellä 7:ttä kertaa ja LA on kahden viikon päästä) Kyselin näistä kaikista itseäkin kiusanneista vaivoista: kivuttomista ja kivuliaista suppareista, turvotuksesta, närästyksestä, vatsan kiristelyistä, kramppaavista jaloista jne.. Tuli vähän nolo olo, kun reipas siskoni sieltä lenkin keskeltä tavoitettuna totesi minulle, ensisynnyttäjälle: "Kuulehan, sisko-rakas, nuo on kaikki ihan normaaleja raskauden aikaisia vaivoja. En mä noihin enää kiinnitä edes huomiota, ne nääs kuuluu ihan asiaan!"

Kai minä raukka olin ajatellut, että raskaana olo on ihan vaan vatsan silittelyä ja onnellista hymistelyä.

(no, en nyt oikeesti..)
Siskon esimerkin mukaisesti ajattelin kuitenkin yrittää loppu raskauden ajan olla turhaa ressaamatta näistä vaivoista.. Päivä kerrallaan, potkuista nauttien.
Mukavaa päivää myös teille muille odottajille! Ja paljon tsemppiä ja voimia teille, joilla tää kaikki ei ole sujunutkaan ihan näin jouhevasti. <3
Jansson 27+5(kai)