Heissan!
Voi olla omaa napaa ja vali valia mut ku nyt taas ei mee yhtään hyvin
Joka päivä maha kovana siis
supistelee, ei koske mut tuntee silleen jänskästi. Ei vissiin tää 10tunnin yhtäpötköinen jalkojen päällä olo ja kävely tee hyvää. Tänäänkin, ja kilometrejä mittarissa 7 km. Ja siihen päälle työssä kävely 8h..eli aika monta kilsaa siitäkin. Työkaverit ei yhtään aattele et vois jotain helpompia jättää mulle tai ottaa kahden autettavia vaan tänään koko päivän hoidin raskaimpia asukkeja. Tuntu ettei enää jaksa..!
Ja mies on taas ihan mätämuna. Osottaa jotenkin mieltään ku hällä vapaa ja minä töissä ja joudun rueta ajoissa nukkuu. Sanoin et jos oot jossain niin tuu kotiin ennen ku nukahan ku en saa sit unta enää. No eilen meni veljelleen naapuriin ja tuli sit vasta puoli 6 aamulla ku olin jo lähössä lenkille koiran kaa.. ETTEN VAIN HERÄTTÄISI YÖLLÄ! Ja ei voi mitään tehä minun hyväksi et mulla ois helpompaa, ei voinu ees töistä hakee. Ei oo pessy pyykkiä ei oo tiskannu ja arvatakaa, en tee minäkään! KIITOS!
Tervetuloa
tintsu ja suski 
Tänne joukkoon mahtuu kyllä porisemaan ja jakamaan ilot ja surut.
Sannikki: Mä nään painajaisia, tässä toissayönäkin juoksin pyssymiehiä pakoon ja ne ehti ampuakin muka ja oli hirvee tuska selässä siinä unessa.. Ouuuu !
Kävin pomon kaa eilen sopii mun lomat, pidän ne ennen äippälomaa. Jäisin töistä näillä näkymin pois 28.3

Ei ois enää pitkästi. Sais sitten keskittyä ihan ihteesä ja rakkaaseen masuiseen! <3
Eilen illalla muuten ja parina muunakin iltana oon aina selälleen maannu sängyssä ennen unta ja kuulostellu niin kyllä siellä käy möyrintää. Ku se on tuolla häpykummun tietämillä joten ilmaa se ei ole.

Ihanaa! Ja jospa ne liikkeet siitä vahvistus pian niin vois olla varma et niitä ne on.
Huomenna sitten poksutaan taas

)
:wave: