Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Tänne siis... vielä tää kierto.. ja sitten en tiiä heitänkö hanskat naulaan vai syötänkö naapurin koiralle...

tää on muuten aika piinaavaa pettyä kuukausi toisensa perään :headwall:
raskasta on...joo mutta nyt laittaan uutta ihquu tasoa olkkariin, mies sai sen just koottua... :D
 
Jees. Uus alotus oli varmastikin ihan paikallaan. :)

Mä sorruin tänään. :ashamed: Ostin mars-jäätelöpaketin. :ashamed: Oli niin surku päivä tänään, anoppilassa kahvitauolla pääsi märy. Anoppi häippäs just ennen siitä, ja muutki oli jossain, ei sentään toisten silmien alla tarvinu märistä. Me ei olla kerrottu niille mitään tästä lapsettomuudesta...
Onneksi vastapainoksi oon lenkkeilly tänää semmoset vajaa 9km, aamulla puolet, puolet illalla. Siitä vajaa kilsa hölkäten. Huomena sama homma pitänee ottaa. :)
 
Tämä päivä oli todella pitkä ja raskas.. Yhteensä tuli tehtyä 13 h työpäivä.. Välissä kävin vain tunnin varhaisnuorten kerhon pitämässä.. Eli olisinkohan ollu pois n. 1,5h.. Miehen kanssa onneksi saatiin maalattua tuleva työpaikka.. Tai siis missä minä olen töissä.. Mies vain maalasi tilat.. Jonne yritys muuttaa..Toivottavasti kuulen ees kiitoksen pomolta..

Eilen alotettii ja tänää lopetettii.. Mieletön homma.. Ja tällä aikataululla, millä piti tehä! Nyt on kaikki paikat sitten jumissa.. Selkä ja polvi tykkää hyvää.. Katotaa joutuuko sairaslomaa hakee..

Mie, kun tosiaan päätin jättää herkut yms pois, että saan kiloja tiputettua muutaman.. Ja sitten tuota lenkkeilyä ja jos ensmäisen viikon jaksais ees 10 min twist-stepperillä..

Tänään sit mies haki makkaraperunat.. Mutta mitään muuta ei oo sit alas mennytkään, kun ei oo maistunut.. Ja jäi kyl tän päivän steppaamiset väliin, kuten jäi eilenkin.. Toivon mukaan on jonkin verran kaloreita palanut. Äsken tulin tunnin lenkiltä koiran kanssa.

Ihan siis järkky olo.. Hauikset ja sormet on kippeet.. Ja kädet.. Miten ne nyt on mennyt kippeex.. Mutta: Minua EI väsytä ollenkaan :eek: . Mie oon aina tällainen, että jos on tekemistä, ni minulta löytyy todella paljon energiaa! (mies taas on nukkumassa, jotta jaksaa kahtoo mun kaa seuraavan jakson heroes:ia :heart: )

Ja ihanaa, kun täti viihtyi vain 4 päivää ja huomenna on jo kuudes päivä tätä kiertoo!!!!

Pitäis huomenna viel jaksaa mennä töihin ja viikonloppuna kai pitäis myös mennä auttaa muutossa.


Sydänkäpynen: hyvä, että oot pistäny listan pystyyn! (itellä oli jo valmiina tehtynä, jos oisin sinne päässyt tulemaan)
 
Nea: Katoin tota meidän listaa ja sullahan on päivät jo niin pitkällä, että meinaatko et ovis ois oikeesti vielä tulossa? Mä veikkaisin et olis tulossa kyllä jotain ihan muuta. ;) Pitäskö meidän testata aiemmin ku ens perjantaina? Katoku mulla on sellate pieni riippuvuusongelma, enkä tiiä saanko pidettyä sitä aisoissa vielä viikkoa... Huomenna on kuiteski jo dpo 8 ja kohta vois näkyä testeissäkin jo. Jos siis olis jotain mitä näkyä. Epäilen kyllä suuresti. Mutta testaaminen on kivaa! :D
 
Red Dragon:
mies taas on nukkumassa, jotta jaksaa kahtoo mun kaa seuraavan jakson heroes:ia
Se on niiiin hyvä sarja! Oon ihan koukussa siihen. Niki on ainoo niistä hahmoista jota en jaksais millään kattoo. Oon aina tykänny sarjakuvista tehdyistä elokuvista ja ohjelmista. Tää on ihan parhaasta päästä. :D

Sori, meni ihan off topic. Innostuin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Red Dragon:
mies taas on nukkumassa, jotta jaksaa kahtoo mun kaa seuraavan jakson heroes:ia
Se on niiiin hyvä sarja! Oon ihan koukussa siihen. Niki on ainoo niistä hahmoista jota en jaksais millään kattoo. Oon aina tykänny sarjakuvista tehdyistä elokuvista ja ohjelmista. Tää on ihan parhaasta päästä. :D

Sori, meni ihan off topic. Innostuin. :D

Mie oon jääny kans koukkuun. Oisko tänään 9. jakso mikä katotaan.

Se niki on kyl toisaalta ihan mielenkiintoinen, että mitä se saa toisen persoonan kanssa aikaiseksi.

Mie pidän eniten niistä kiinalaisista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
red: juu tiedän, ja olisin mielellään halunnu päästä helpolla, silleen että olisit sielä, mutta nyt sun ei tartte tehdä mitään kun pääset tuonne odottajiin...

Kaikille +++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
Niin, jos maltan olla tekemättä mitään :LOL:

Mie tuskin sinne ees siirryn, ku tykkään päivittää tätä meidän nykyistä listaa =). Jään tälle puolelle kokonaan =).

 
Red Dragon:
Mie pidän eniten niistä kiinalaisista.
Mä pidän eniten niistä Petrellin veljeksistä. Varsinkin siitä nuoremmasta. Nam. :p :LOL:

En tiiä mikä siinä Nikissä ärsyttää mua. Se on jotenkin kulunut aihe se kaksi persoonaa, dr.jekyll ja mister fuckin hyde. Nyt kun oon katsonut niitä kolmoselta tulevia uudestaan boksilta niin kelaan jopa ne kohdat ohi. :eek: Ei jaksa kattoo...

Oon kattonut siihen asti kun niitä on tehty. Eli kakkoskauden viitoseen. Tuli persiin alla ootan seuraavaa. :LOL:
 
arvaa pixie haluisinko testata aiemmin mut ukko piilotti ne testit.. yritin etsiä niitä eilen..ei löytyny :LOL: .. hävettää vähä ku oon niin lapsellinen että salaa etsin niitä testejä täällä.. yritin myös anella siltä tänään yhtä testiä, ei antanu.. sano että sit ens viikolla vasta.. toisaalta hyvä ettei antanu niitä ku ei vielä mitään kuitenkaan näkys.. sulla kuitenki pixie jo päivät noin pitkällä. sie testaat viimestään sunnuntaina joohan? toivottavasti sun täti pysyis nyt poissa pitempään että saisit pitemmän kierron. ja vielä parempi jos ei tulis enää ollenkaan koko täti!!

olen kyl kuullu että valkkari lisääntyy ku raskaaks tulee mut tää mun vuoto ei oo valkkaria vaan ihan selvää ovislimaa..

kiitos red ku avasit taas uuden ketjun :hug: ...
 
Pixukka:Kyllä niissä mun napeissa tosiaan menee ne viivat,jotta sen vois syyä pitkin päivää.Tuohan kuulostaa vallan hyvältä :D
Noinkohan sitä uskaltaa ihan omin päin mennä halkomaan ja murusteleen?Vaikka ei kai se mitään vaikuta...
Voihan sitä vaikka neuvolaan soittaa ja kysyä.
Iso kiitos neuvoista!!! :flower:
 
Kiva ,kun taas uusi pino :) . Kiitos red!

Edelleen ovistikuissa vain sama haalea viiva. Sen verran olen kettuuntunut noihin liuskoihin ,että taidan marssia huomenna apteekkiin ja ostaa digitestit. Toivon vaan ,että meidän tuppukylän apteekissa on niitä ,että ei tarvi kauempaa lähtee hakemaan :) .
Kiitos Primo-kuurin selvennyksistä. Mulla oli viime kierrossa luteaalivaihe vain 9 pv. Se taitaa olla vähän niillä rajoilla.. :whistle: .
 
Tulipa nukuttua kauan, kiva! Toivottavasti tämä uusi sivu nyt toimii, mutta uskon, että lähinnä kaikki sivut olivat usein jumissa ennen;=)

Jos nyt on kaksplus tehnyt päivitystä?

Kukakohan testailee, tänään, tai viikonloppuna?

Tietääkö joku, missä osastolla Citymarketeissa myydään raskaustestejä?, kiitos vastauksesta, jos joku vastaa/ken tietää? :flower:

Heippa ja onnellista perjantai päivää kaikille! :heart:

Rakkain aamuterveisin -pikkumyy- :heart: :wave:
 
Huomenta taas!

Nea: Ai niin, mä en muistanut että sun testit on piilossa. Kuulostaa ihan siltä kun lapsena etsittiin joululahjapiiloja ympäri taloa ;)
Mun tekis mieli testata ens viikolla vasta, mutta ehkä ennen perjantaita. Mites, myöntyiskö sun testinvartija vaikka tiistaihin? :LOL:

Oma napa: Viimeyönä valvoin vatsakipujen kanssa. Sellaista samanlaista polttelua kuin joissain aiemmissakin kierroissa on ollut. Ihan niinku supistelis. Eli enpä usko, että tämäkään kyydissä pysyy, jos siellä edes ketään on. :( Aamulla olo oli aivan järkyttävä, nenän limakalvot ihan kuivat, ja hajut oksetti. Kaapista otetut puhtaat vaatteet haisee ihan ummehtuneelle mun nenässä. :eek: Mutta eipä näistä mitään voi kai päätellä kun noi lääkkeet saattaa tehdä tepposet...
 
Pikkumyy: Oon ettinyt cittarista noita rfsu:n testejä, mutta ne on aina loppu. :( Niiden paikka löytyy muistaakseni jostain kosmetiikkaosaston perältä, sieltä missä on kondomit ym. asiaan liittyvä sälä.
Saako udella millon aiot testata? :D
 
juuri mietin, että pitäis alottaa uus pino, kun toi edellinen ei aukee!! kohta tän pinon voi vaihtaa syysvauvasta haaveilijoille, kun ei tunnu tärppäävän.. mulla kp 35/30?? huomenna testaan taas..tuntuu kyllä että noi pillerit vaikuttaa mun kiertoon edelleen niin pituudesta ei ole mitään hajua.. PIXIE testaatko huomenna!!?
 
pixie:mulla tiistaina laskujen mukaan oviksesta 11 päivää eli sillon vois testat kyllä.. kyl mie luulen et ukko suostuu yhden testin antamaan mulle.. sillä on 3 niitä jemmassa.. :LOL: .. olen kyl 100 prossan varma ettei tässä kierrossa oo tärpänny.. luulen että mulla oli se ovis eilen tai toissapäivänä jos oli ollenkaan.. eli ihan liian myöhään eikä tällä viikolla oo saanu simojakaan ollenkaan.. mut testaus on kivaa niin testataan vaan tiistaina.. tai maanantaina? B)
 
Nea&Pixie kiva lukea teidän testipäiväpähkäilyjä :D Oiskin aikasta mahtavaa, kun teille molemmille pamahtaisi ne toivotut kaksi viivaa *toivotaan parasta*

Mä kun en tiiä, että millo ovis on niin ollaan nyt tää kierto menty ainakin tähän asti periaatteella joka toinen päivä touhuilua. Katsotaan tapahtuuko mitään...
 
ihanaa ku RD laitoit taas uuden pinon alkuun ku se entinen oli niin takkuileva :hug:
tänne ei kuule mitään uutta. lorahtelee jotain limaa aina tuon tuosta ja tuntuu et tätihän se sieltä tuli mut ei.. pelkkää lima jutskaa vaan.. tuntuu et vaik on pikkuhousun suoja ni tulee "yli laidan". :LOL:
eilen luulin et mahatauti on saavuttanu mut. oli maha ihan sekasin ja heikko olo mut se johtuki vaan ku en ollu muistanu syödä.. syömisen jälkeen alko olo heti paraneen.. nyt meen töihin ja palailen huomenna lukemaan mitä teille kuuluu.
heido :wave:
 
heipä hei taas! :)

onpa jännä millainen loppukierto tulee, luulin aamulla että eilisestä 2 siideristä oli rapula (kun en ikinä sairasta krapulaa ) kun oli niin öklö olo ja tuntu että voisin halata pönttöä. mutta onneksi en joutunutkaan :x
ja nyt sitten ei päiväkahvi maistunu :eek: olin ihan että -öö- (juon jokapäivä ainakin se 5-7 kuppia kahvia) ja tänään ei menny alas edes YKSI hörppy. :eek:
(tai sitten ei ukko osannu keittää oikeanlaista kahavia :LOL: :LOL: )

ja joo tota valkkarii tulee koko ajan, ei oo kuivaa kautta täällä oviksesta tätiin...joka päivä saanu vaihtaa varmaan 10krt pikkuhousunsuoja :LOL:

ja kn on NIIIIIIN kiinni, ei saa ees pikkurillin päätä mahtuun sen kärkeen saati yltään sinne :LOL:

Anteeksi taas nää alapääjutut...
:ashamed:
 
Tuli Myllyssä seikkailtua;=)
Prismasta löysin kortsujen vierestä yhtä merkkiä testejä, niillä saa testata aikasintaan , sinä pvnä jolloin menkkojen pitäisi alkaa, eli viikon päästä la tai su vasta;=)
Kellään kokemusta näistä pregent stick?

Mua kouristelee tai paremmin vihloo kohtua, miulla siis 3 sektiota takana ja kuopuksella alkoi raskaus näillä tuntemuksin, eli elän toivossa, että päivänsäteemme siellä pesäänsä alkaa laittamaan :heart:

Ulkona jo aika kylmä pyöräillä pitkiä matkoja, mutta liikunta-ulkoilukuuri jatkuu taas ens viikollakin kun työt alkaa taas. Kiva ollut tää viikon loma! :heart:

Heippa taas!
Pikkumyy- :heart: :wave:
 

Yhteistyössä