Kesätyöntekijä pilaa maineeni työpaikallani.

  • Viestiketjun aloittaja cajs
  • Ensimmäinen viesti
cajs
Olen toki nuori itsekin ja määräaikainen soppari. Olisi tärkeää antaa hyvä kuva itsestään, että työt jatkuisivat...

Kesätöihin tuli 18-vuotias sinänsä mukava ja toimelias nuori nainen. Meidän muu työyhteisö on 25-50v ja aika "rauhallista ja konservatiivista" väkeä. Yhteishenki on kyllä hyvä.
Tämä uusi kesis ehdottelee jatkuvasti kaikkia yhteisiä illanistujaisia, bilereissuja yms. Suunnitteli, että vietettäisiin juhannus(?!) työporukalla. Mä olen sanonut, että voisi olla kivaa toki kesän aikana kokoontua porukalla. Sanoin suoraan myös, että juhannus on monille vähän sellainen perhejuhla..

No nyt tämä on kuitenkin käsittänyt että mä olen myös täysin mesissä. Kirjoittelee töissä ilmoitustaululle lappuja "MOIIII TE KAIKKI IHANAT <3 suunniteltiin vähän Liisan (minun) kanssa, että jos voitas kokoontu porukalla ja käydä vaiks baaris?!"

NO MINÄ EN SUUNNITELLUT KYLLÄ MITÄÄN! Häpeän silmäni päästä noita lappuja.

Nyt oli lähetellyt myös fb:ssä kutsuja "Me Liisan kanssa"

Mä tiedän, että meillä ei töissä katsota hyvällä, että ilmoitustaululle ja yleiseen ns. infovihkoon yms jaetaan muita kuin työhön liittyviä asioita.

Haluaisin nyt jotenkin saada itseni pois tästä liejusta loukkaamatta ketään. Haluan myös tehdä muille työntekijöille selväksi, etten minä ole mitään sunnittelut. Sanonut vain, että voisi olla ihan kiva idea kokoontua porukalla, kun toinen sitä ehdotti.
 
Sanot suoraan. Sanot suoraan sille kesikselle, että työpaikallanne ei katsota hyvällä, jos infotaululla jne on tuollaisia lappuja. Sano se vähän niinkuin kaverina, niin ei loukkaannu. Voit myös yleisesti sanoa, että et ole toki suunnittellut mitään, mutta sinusta voisi olla kivaa jos kävisitte työporukalla vaikkapa syömässä.
 

Yhteistyössä