Kesätyöntekijä ihastunut mieheeni

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
iihuu
Alkuperäinen kirjoittaja Sama vieras:
Se että mä en ole sairaalloisen mustasukkainen, ei todellakaan tarkoita sitä että olisin idiootti.
Aurinkoista päivää vaan sullekin. Ainakin siinä olet idiootti, ettet usko että hehkätkin naiset voivat tulla sinisilmäisinä petetyksi. Silloin kun ovat olleet niin itseensä tyytyväisiä, että eivät ole osanneet aavistaakaan mitään. On se ihan kiva olla itseensä tyytyväinen, mutta ei kannata olla ylimielinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja iihuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja taas tämäkin ap mieshenkilö..
Jos tarkemmin ajatellaan, niin voisi olla noin. Joku mies haluaa tätä kautta saada selville, olisiko hänellä oikeasti tsäänssejä ;)

Oikeasti juttu on niin, että harva parikymppinen oikeasti pappaikäisestä kiinnostuu. Että jos ap on oikeasti nainen, niin ei tuossa isoa huolta ole, vaikka mies itse olisi innoissaan.
40-vuotias, pappa ikäinen?
Taitaa olla monen 20-vuotiaan mielestä. ;)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja taas tämäkin ap mieshenkilö..
Jos tarkemmin ajatellaan, niin voisi olla noin. Joku mies haluaa tätä kautta saada selville, olisiko hänellä oikeasti tsäänssejä ;)

Oikeasti juttu on niin, että harva parikymppinen oikeasti pappaikäisestä kiinnostuu. Että jos ap on oikeasti nainen, niin ei tuossa isoa huolta ole, vaikka mies itse olisi innoissaan.
Täällähän on porukkaa, joka saa lapsensa n. 16 v:na ja isoäiti on sitten 30-40 v. ja lopuksi vielä isoisoäiti n. 50-60 v. :D

Sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sama vieras:
Se että mä en ole sairaalloisen mustasukkainen, ei todellakaan tarkoita sitä että olisin idiootti.
Aurinkoista päivää vaan sullekin. Ainakin siinä olet idiootti, ettet usko että hehkätkin naiset voivat tulla sinisilmäisinä petetyksi. Silloin kun ovat olleet niin itseensä tyytyväisiä, että eivät ole osanneet aavistaakaan mitään. On se ihan kiva olla itseensä tyytyväinen, mutta ei kannata olla ylimielinen.
Mä en ole missään vaiheessa sanonut, ettei petetyksi voi tulla, mutta se on aivan sama oletko sinisilmäinen, mustasukkainen, mies vai nainen, voit joka tapauksessa tulla petetyksi. Elä kuitenkaan laita sanoja suuhuni, kiitos :)

En ole ylimielinen, mutta mä en vaan ikinä ole saanut päähäni, kuinka jollakin voi olla tuo "ootasnyt, alemmuuskompleksi".

iihuu

Toisaalta on isättömänä kasvaneita parikymppisiä, joilla voi olla joku isäsyndrooma, ja ehkä he jaksavatkin katsella isänsä ikäisiä miehiä ja hakevat huomiota ja ties mitä.

:)
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Oli kyllä vain niin naurettava lausahdus että. Mulla ei itseasiassa kiinnosta, olen erittäin tyytyväinen omaan ulkonäkööni, joten.. :) Mä en itseasiassa edes katso naisen ulkonäköä joka yrittää miestäni iskeä.
Noinhan sitä kaikki ajattelee, kunnes kolahtaa omalle kohdalle
Niin no Suomalaiselle naisellehan on hyvin vaikea käsittää että joillakin on hyväitsetunto.
Kiitos myös kysymästä, miestäni on yritetty iskeä myös nähteni ja ei ole tullut mieleenkään vetää siittä mitään hernepalkoa sieraimeen, sama pätee meillä myös toisinpäin.

Mielestäni on erittäin huvittavaa, että siittä pitää olla mustasukkainen jos puolisoa joku yrittää iskeä, saatika että häntä aletaan haukkumaan.

Mutta mä olenkin tuollainen parikymppinen pikkublondi, että kait mä en tajua. :)

Mä oon aina imarreltu, jos joku yrittää mun miestä vokotella :D Ajattelen, että toipa onki mun, heh! Mä oon 29-vuotias pikkublondi, joka omaa terveen itsetunnon.

anssi
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
no närkästyisin minäkin jos joku alle 20v tulisi miestäni kiehnäämään.Onko miehesi itse millä mielin?Tietenkin riippuu vähän siitä minkä näköinen tämä likka on?
Enhän minä itse sitä ensin edes tajunnut, ennen kuin mieheni itse kertoi. Ihan tavallisen näköinen hoikka tyttö kireissä pissis vaatteissa
Eli mies kuvittelee et joku tyttö yrittää häntä :D Miehet kun kuvittelee heti itsestään liikoja, kun joku juttelee heille.
aa.Se tosiaan voi olla näin kun tarkemmin ajattelee :D
Naisilla on ajattelussaan omituisia defenssimekanismeja. Kukaan muu ei siis voisi olla kiinnostunut miehestänne. Miksi moinen sinulle sitten kelpasi?

e
Mä oon sitä mieltä, että syytön, niin kauan kunnes toisin todistetaan. Se on ihan turha pähkäillä asioita mille ei loppupeleissä voi yhtään mitään.
On petetty hehkeitä vähemmän hehkeiden kanssa ja toisin päin, Se on yks lysti. Pettää jos on pettääkseen, turha stressata.

v
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
(kuten ap itse kirjoitti), ja 40 aikuisella miehellä? Jos mies on normaalilla ikäisensä tasolla, ei pitäisi olla mitään yhteistä-ainakaan pitemmän päälle.
Ja jos "parikymppinen pikkublondi" myös omaa tervettä järkeä, ei näe mitään 40vuotiaassa ukkomiehessä.

Hmm
Alle parikymppisenä ainakin minun mielestäni nelikymppiset olivat muumioita :D Ehkä vieläkin
Ymmärtää paljon sitten ajatusmaailmaa ja mitä sepustat tässäkin ketjussa. Itse olen 21vuotias ja 40vuotias ei todellakaan ole mielestäni ns. pappaikäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Tuonikäinen tyttö ei välttämättä osaa vielä ajatella nenäänsä pidemmälle, mutta jos sun miehes on aikuinen ja täysjärkinen, hän nauttii ihailusta, mutta ei mene milliäkään pidemmälle.
Kyllähän hän imarreltu on, mutta teki selväksi kuka on hänen nainen
ap on pikkasen mustis vaikka muuta väittää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alle parikymppisenä ainakin minun mielestäni nelikymppiset olivat muumioita :D Ehkä vieläkin
Muistan ajan kun tuota mieltä olin itse,nyt jo 40 ylittänyt ja nuo 20v ovat "kakaroita" (anteeksi ei pahalla)
Vain ajatukset vaihtuvat vuosista.
Tälläin kolmekymppisenäkin nuo parikymppiset alkaa tuntua aikas kakaroilta :) ja nelikymppiset ei niinkään muumiolta enää :D :D

Yhteistyössä