Vieras
Huvittavaa, miten se pikku tyttö yrittää kiehnätä siinä vieressä. Taitaa tykätä vanhemmista miehistä
Likka on alta parin kympin ja mieheni 40Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:Kuinka vanhoja he ovat, siis kesätyöntekijä ja miehesi?
Ai jaa . Onhan mun mies komea enkä ehdi närkästyä jokaisesta joka häntä katseleeAlkuperäinen kirjoittaja ccc:Sanot että huvittavaa mutta huomaa tekstistä närkästyksen ja mustat sukat.
Saahan sellaisesta ollakin närkästynyt ihan vapaasti jos joku hömppä ei tajua menneensä toisen reviirille. Jos sellainen ei vaivaisi yhtään niin ihmettelisin.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Sanot että huvittavaa mutta huomaa tekstistä närkästyksen ja mustat sukat.
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja ccc:Sanot että huvittavaa mutta huomaa tekstistä närkästyksen ja mustat sukat.
Ilmeisesti kuitenkin täysi-ikäinen, ymmärrän että närkästyttää 40vuotiaan silmissä, kun nuori nainen kiehnää miestä..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Likka on alta parin kympin ja mieheni 40Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:Kuinka vanhoja he ovat, siis kesätyöntekijä ja miehesi?
Jos 40-vuotiaalla perheellisellä miehellä, ei ole itsellä aivoja sen vertaa että tietää mikä on oikein ja mikä väärin, niin ei voi kuin ihmetellä. Olette vissiin niitä kitisijä vaimoja, jotka määrää jokaisen askeleen.Alkuperäinen kirjoittaja iihuu:Ap, jos miehesi ei ymmärrä ilmaista sille likalle mikä on sopivaa ja mikä ei niin häntähän täytyy pikkaisen valistaa.
Enhän minä ole 40...Alkuperäinen kirjoittaja Heh:Ilmeisesti kuitenkin täysi-ikäinen, ymmärrän että närkästyttää 40vuotiaan silmissä, kun nuori nainen kiehnää miestä..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Likka on alta parin kympin ja mieheni 40Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:Kuinka vanhoja he ovat, siis kesätyöntekijä ja miehesi?
Ei hittoAlkuperäinen kirjoittaja minäkin:Tietenkin riippuu vähän siitä minkä näköinen tämä likka on?
Enhän minä itse sitä ensin edes tajunnut, ennen kuin mieheni itse kertoi. Ihan tavallisen näköinen hoikka tyttö kireissä pissis vaatteissaAlkuperäinen kirjoittaja minäkin:no närkästyisin minäkin jos joku alle 20v tulisi miestäni kiehnäämään.Onko miehesi itse millä mielin?Tietenkin riippuu vähän siitä minkä näköinen tämä likka on?
mitä?Tottakai se on eri asia jos kiehnääjä on joku tissejä esittelevä pikku blondi mitä että harmaa hiirulainen?vai väitätkö ettei itseäsi YHTÄÄN mietittyttäisi jos joku vamppi keikkuisi miehesi edessä jatkuvasti?Tyhmähän silloin olisitAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei hittoAlkuperäinen kirjoittaja minäkin:Tietenkin riippuu vähän siitä minkä näköinen tämä likka on?
Eli mies kuvittelee et joku tyttö yrittää häntä Miehet kun kuvittelee heti itsestään liikoja, kun joku juttelee heille.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Enhän minä itse sitä ensin edes tajunnut, ennen kuin mieheni itse kertoi. Ihan tavallisen näköinen hoikka tyttö kireissä pissis vaatteissaAlkuperäinen kirjoittaja minäkin:no närkästyisin minäkin jos joku alle 20v tulisi miestäni kiehnäämään.Onko miehesi itse millä mielin?Tietenkin riippuu vähän siitä minkä näköinen tämä likka on?
ahdistaako miestäsi tämä tytön ihastuminen?kyllä minua ainakin ketuttaisi jos joku pissis pyörisi mieheni kintereillä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Enhän minä itse sitä ensin edes tajunnut, ennen kuin mieheni itse kertoi. Ihan tavallisen näköinen hoikka tyttö kireissä pissis vaatteissaAlkuperäinen kirjoittaja minäkin:no närkästyisin minäkin jos joku alle 20v tulisi miestäni kiehnäämään.Onko miehesi itse millä mielin?Tietenkin riippuu vähän siitä minkä näköinen tämä likka on?
aa.Se tosiaan voi olla näin kun tarkemmin ajatteleeAlkuperäinen kirjoittaja minä:Eli mies kuvittelee et joku tyttö yrittää häntä Miehet kun kuvittelee heti itsestään liikoja, kun joku juttelee heille.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Enhän minä itse sitä ensin edes tajunnut, ennen kuin mieheni itse kertoi. Ihan tavallisen näköinen hoikka tyttö kireissä pissis vaatteissaAlkuperäinen kirjoittaja minäkin:no närkästyisin minäkin jos joku alle 20v tulisi miestäni kiehnäämään.Onko miehesi itse millä mielin?Tietenkin riippuu vähän siitä minkä näköinen tämä likka on?
Hehhee. Miehillähän ei tunnetusti ole tietyissä tilanteissa aivoja. Jos oman vaimon edessä tapahtuu jotain sellaista mikä kiinnittää oikein vaimon huomion ärsyttävyydellään, niin eihän tuo mies ole tajunnut tiettyjä asioita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos 40-vuotiaalla perheellisellä miehellä, ei ole itsellä aivoja sen vertaa että tietää mikä on oikein ja mikä väärin, niin ei voi kuin ihmetellä. Olette vissiin niitä kitisijä vaimoja, jotka määrää jokaisen askeleen.Alkuperäinen kirjoittaja iihuu:Ap, jos miehesi ei ymmärrä ilmaista sille likalle mikä on sopivaa ja mikä ei niin häntähän täytyy pikkaisen valistaa.
Oli kyllä vain niin naurettava lausahdus että. Mulla ei itseasiassa kiinnosta, olen erittäin tyytyväinen omaan ulkonäkööni, joten.. Mä en itseasiassa edes katso naisen ulkonäköä joka yrittää miestäni iskeä.Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:mitä?Tottakai se on eri asia jos kiehnääjä on joku tissejä esittelevä pikku blondi mitä että harmaa hiirulainen?vai väitätkö ettei itseäsi YHTÄÄN mietittyttäisi jos joku vamppi keikkuisi miehesi edessä jatkuvasti?Tyhmähän silloin olisitAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei hittoAlkuperäinen kirjoittaja minäkin:Tietenkin riippuu vähän siitä minkä näköinen tämä likka on?