kesäseksiä=)

  • Viestiketjun aloittaja vapaa mies liikkumaan=)
  • Ensimmäinen viesti
vapaa mies liikkumaan=)
Olisikko jossain päin Suomea halukas ja seksikäs nainen joka haluaa rakastella luonnossa ja erikosissa paikoissa...Juhannuksena ja muulloinkin,ehkä yöpyileisimme jossain ja kuljettasi jossain... Minä vapaa 30+mies, komia ja sosiaalinen, urheilullinen ja vain sinulle nautintoa kaikillatavoin haluava, voitaisiinko tavata, kerro aika ja paikka??:)Olen blondi, hoikahko ja ruskeasilmäinen jne=)
 
ap..jatkaa=)
Olen minä kuvauksen mukainen.. Ensimmäistä kesää vapaana liikkumassa ja ois mielenkiintoista kokea kaikenlaista kivaa.. Hoikkana pysyy liikkuen ja syöden suht normaalisti sekä geeneistä johtuen.... Taito kertyy ja ja halu säilyny hyvänä... Toivottavasti sinäkin vastaaja olet seksikäs, ehkä kokeilunhaluinen tai vaikka vain seikkailua hakeva nainen.... Täältä hakeminen kiinnostaa yhtenä foorumina, täällähän kai koneiden käyttäjät suht selvinpäin, eikä ole niinkuin raflassa kännissä=) Laittakaa hyviä ehdotuksia kesäseikkailua varten=)
 
ap....
olen pian 35v, ikähän ei niinkään kerro asioita ja onkin kivaa,kun sinut saa näin esille,siitä saa paljon lisäpinnoja=) Ajatus tässä oikeastaan tärkein ja mitä haluamme tehdä.. Mielellään kaikinpuolin kivaa naista,haluamme tosiamme jne, olemmahan jo samalla asialla liikenteessä niin se on iso plus.. Kertoile mistäpäin olet ja milloin tpaisimme jne.. minullakin asunto,auto ja mökkivaihtoehtoja olemassa, niin rakennellaan yhdessä jotain kivaa ja mieleenpainuvaa=) Kerro itsestäsi vapaamuotoisesti,näin pääsemme eteen päin en aseta sinulle/teille kriteereitä=) Palaillaan=)
 
ap
joo,olit oikeassa täällä on vaan turhia uhoajia.. löysin seuraa livenä joka ihastui minuun;)bloni, kuvankaunis sinisimmuinen nainen 23v ja 174/66 ja D-rinnat:) Eiköhän meillä hauskaa riittäne=) On meitä oikeitakin joskus täällä,mut osasta ei ole kuin arvostelemaan...... Hyvää kesän jatkoa!!!
 

Yhteistyössä