Kesän juhlat ja meikki, miten meikata +30 asteessa?

  • Viestiketjun aloittaja Ongelma tämäkin
  • Ensimmäinen viesti
Ongelma tämäkin
Harmittaa kun kaikki juhlat on aina kesäisin ja just lämpöisellä säällä tietenkin. Ongelma on se, ettei hikisiä silmäluomia, joista valuu ihan märkää voi oikein meikata, sama ongelma koko kasvoilla. Menenkö juhliin ilman meikkiä hikinaamalla vai skippaanko koko juhlat?
 
"Niina"
No eihän niitä skipata voi sään takai :O.
Menetelmät riippuvat tietty ihosta. Mulla sekaiho/rasvoittuva/herkkä eli suomeksi kiiltää ja on punainen usein :D. No, en laita tietenkään mitään luomivärejä, valuisivat jo ilman hellettäkin minne lie. Perustan hyvään ihoon, ripsiväriin, rajauksiin, kulmiin, en laita mitään paksua meikkivoidekerrosta, se on kauheaa kun se alkaa kiiltää, painelen kasvoja päivän mittaan paperilla ja vähän töpsyttelen puuteria.
Mutta kaikki tyylillään mahdollisuuksien mukaan. Ja kyllä niillä muillakin kiiltää.
 
Ongelma tämäkin
Mutta kun siis kasvot on kuumat ja olen kokeillut nyt testata ja ihan jo kun pari vetoa laitan mineraalipuuteria kabukilla on jo kabukini karvat ihan märkiä. Ei kauheasti siis kiinnosta edes yrittää tällä säällä. Menenkö kellariin meikkamaan? Eka istun siellä tunnin ja sit alan meikkaamaan. Ehkä sitten niin. Hyvä valo mukaan. ;)
 
Mä ehkä tuossa tapauksessa laittaisin vaan kevyen meikin ja varaisin kassiin mukaan kasvosuihkeen (siis sellasen mitä voi suihkuttaa meikin päälle ja sillä raikastaa oloa), puuterihelmet/aurinkopuuteri, huulikiilto ja joku voidemainen luomiväri.
 
hmh
Itse laittaisin kunnon mattapintaisen pysyvän meikkivoiteen. Millään lumenella ei kannata yritäkään, enempi sitten joe blascoa, elizabeth ardenia jne.
Siihen päälle mineraalipuuteri. Meikkivoidetta myös luomille ennen luomiväriä. Ei takuulla valu kun on kunnon pohja..
 
Mä myyn avonin meikkejä ja oon testaillu vähän kaikenlaisia tuotteita. Paras hiostaviin ilmoihin on väritön meikkivoide, jota voi käyttää meikkivoiteen alla tai jos iho ei muutenkaan sen kummemmin tartte peittävyyttä, niin pelkän puuterin kanssa. Eikä meikkivoiteet valu mihinkään eikä iho kiillä. Suosittelen!
Luomivärinä nestemäinen, tosi hyvä, lähes vedenkestävä eikä valu eikä silmävaot hikoile.

P.S Saapi laittaa y-viestiä jos kiinnostaa avonin meikit, voin laittaa nettikuvaston tulemaan. Yli 20e tilaukset nyt ilman toimituskuluja!
 
"eee"
Kunnon silmämeikinpohjustusaine ja puuterointi ni pysyy luomiväritkin. Vedenkestävä ripsari ja kunnon taivutus. Huolellinen kulma- ja huulimeikki, niihin ei hikoilu niin vaikuta. Ja siis eihän tuolla nyt enää tänään edes ole niin kuuma? Vai milloin sun juhlat on?
 
"vierailija"
kunnon meikkivoide ja ei kiillä helteelläkään. Pohjustus silmäluomille ja laadukas luomiväri. Mutta totuus on, että silti pitää nenää puuteroida sopivin välein eli korjata meikkiä. Hyvät rajaukset toimivat ehkä parhaiten ja vedenkestävä ripsari ja raikas huulipuna.
 
sori mut
Sellasta meikkivoidetta ei olekaan ettei naama alkais kiiltää helteellä jos ihminen on sitä sorttii, että kasvot ovat nihkeät helteillä.
Ei ole siis kiinni siitä onko "kunnon" meikkivoidetta vai ei.
 
Ongelma tämäkin
Alkuperäinen kirjoittaja tässä apuu;24097184:
Luomiin kannattaa jankkia kunnon pohjustaja.

Urban Decayn Primer Potion - pysyy luomarit takuu varmasti.
Urban Decay | Karkkipäivä
Omistan itse asiassa tämän, mutta saa silmät vuotamaan, en siis voi käyttää.

Mulla on iso arsenaali meikkejä, laadukkaitakin ja osaan meikata tosi hyvin. Ongelma vaan on se, että hikiseen ihoon ei voi tehdä meikkiä. Et joko se on meikitön juhla, juhlan skippaus tai sit se kellariin meikkaamaan meno. ;)
 
"hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja Ongelma tämäkin;24097292:
Omistan itse asiassa tämän, mutta saa silmät vuotamaan, en siis voi käyttää.

Mulla on iso arsenaali meikkejä, laadukkaitakin ja osaan meikata tosi hyvin. Ongelma vaan on se, että hikiseen ihoon ei voi tehdä meikkiä. Et joko se on meikitön juhla, juhlan skippaus tai sit se kellariin meikkaamaan meno. ;)
Pese kasvot kylmällä vedellä ja kuivauksen jälkeen heti pohjustat meikin.
 
Taas se nähtiin, helle on niiiiiiiiiin syvältä. Nimimerkillä Sama ongelma kuin ap:llä
Osta vedenkestävää ripsiväriä ja eyelineria, oikeansävyistä meikkivoidetta ja puuteria ja ihonväriisi sopivaa poskipunaa. Silmäluomiin laitat pohjalle meikkivoidetta ja vasta sen jälkeen luomiväriä, niin kyllä pysyy koko päivän. Kulmakarvat voit kestovärjätä samalla kun nypit ne, mutta laita kuitenkin myös kulmakynää. Huulipunat huuliin ja ei kun menoksi. I don't see any problem.
 
mhmmh
Alkuperäinen kirjoittaja Ongelma tämäkin;24097315:
Ja kun yritän tehdä meikkiä hikiseen naamaan, näytän tältä:

No sitten et kovin kokenut meikkaaja kyllä ole.. :D

Meikin voi tehdä myös hikiselle iholle pysyvästi muttei sitä suositella. Peseminen+kuivaus+perusrasva+pohjustus.
 

Yhteistyössä