Kesän 2008 vauvakuumeiset 3

  • Viestiketjun aloittaja Emppu*
  • Ensimmäinen viesti
Eemi
Emppu jee! Tuut sit heti aamulla laittaa viestiä et mitä testi sanoi! Mä koitan puhallella paaaaaljon plussaa sinnepäin, ja Santuralle kansa - jos se nega siitä vielä iloks muuttuis!
 
#Ansku84#
No niin..on näköjään tullu purkausta yhdeltä jos toiselta. Antaa tulla vaan! Kyllä täällä kestetään kaikkien ajatuksen juoksut :)

Eemillä ja Ennalla oli ainaki jämäkkää sanaa raskauksista ja vauvoista. Mielestäni minä en ole vielä oikeutettu siihen, että minulla olisi lupa ajatella toisten vauvoista tai raskauksista negatiivisesti (ei välttämättä negatiivisesti, mutta kyllästyneesti, kateellisesti, pettyneesti jne..). Meillä on yritystä kuitenkin niin vähän takana (vaikka se ikuisuudelta tuntuukin), niin en usko että mulla on mitenkään yhtä vahvat ajatukset asioista kuin pidempään yrittäneillä. No mullakin tulee menkkojen aikaan pahaa mieltä ja tympääntymistä näistä asioista, mutta se pitää pystyä ohittaan (mun oma lupaus). Eemillä on tätä taivalta takana, niin ymmärrän että susta tuntuu tuolta ja susta saa tuntua tuolta. Jokainen tietenki kokee tämän omalla tavallaan, mutta itse ajattelen olevani vielä liian alussa kovin vahvoihin tunteisiin. Raskauden vaivoista valittamisesta..en tiiä oikeestaan onko tähän mitään vastausta? Pidempään yrittäneet varmaan on valmiimpia kaikkiin vaivoihin ja muihin ongelmiin. Lyhyellä yrittämällä voi tulla se 2kk oksentaminen aika puun takaa. En tiiä onko näinkään, mutta se kai riippuu ihmisen luonteesta ihan muutenkin. Joku on valittaja tyyppiä ja joku sopeutuu paljon helpommin.

Santura, mulla alkoi tossa sun tilanteessa mennä niin, että toivoin vaan enemmän ku mitään muuta, että tulis ne menkat tai testi plussaksi. Mulle oli jo ihan sama kumpi, kunhan nyt toinen vaan tapahtus ja pian. Tunne siitä, että ei oo raskaana vaan otti päivä päivältä enemmän päähän, koska olis halunnu sitten ne menkat. Ja sitte kun ne menkat alko, niin voi jee että olin iloinen! Mutta olisin varmaan ollu iloisempi plussasta, mutta hyvä se oli noinkin. Oli kuitenkin mahollisuus jatkaa eteenpäin yrityksen kanssa. Ymmärsitköhän mun pointtia..no joka tapauksessa jaksamista odotteluun!

Emppu, voi jestas! Tosi mahtavalta kuulostaa! Tuu heti kertoon ku testaat. Sulla on tosiaan hyviä oireita.

ON: Noh, jotain pientä tässä nyt on.. Kamalaa ku ei uskalla kirjottaa mitään, ku sit pian ei mikään pidäkkään lopulta paikkaansa! No jokatapauksessa eilen ja tänään on melko kivuliaasti viillelly mahaa. Ihan alamahaa ja kipu on kovaa. Kävin tosi reippaalla lenkillä ja kipu paheni siellä. En kehannu/halunnu sanoa lenkkikaverille vaan urheana viipotin menemään.. Autossa se sitten kostautu, kun piti käyttää polkimia. Järkyttävää vihlontaa. Kotona menin sit suihkuun ja koitin vähä rauhottua. Nyt on tunnin verran ollu vihlasut poissa. Tuli vaan mieleen kaikkia ajatuksia, että jos mä nyt oonki raskaana, niin voiko tommosella rehkimisellä tiputtaa sen alkion heti kyydistä vai tarttuuko ne niin lujasti, ettei yli tunnin rääkki ja kipu tee mitään? Tyhmiä ajatuksia, mutta kaikkea sitä miettii...Jotenki nyt on olo ollu aika toiveikas..tiiä sitte taas mitä ens viikko tuo tullessaan??
 
Pinniliini
Huomenta!

Voehan, ompa Empullakin lupaavia oireita, bdbdbdbd! Meinasitko täänään/huomenna testata? Me tehtiin ukkelin kaa päätös, et perjantaina aamulla testaan, jos tätiä ei oo sitä ennen näkynyt. Vaikka nyt on semmonen olo,et varmaankin se sieltä kurvailee. Mut jooo, yritän ajatella positiivisesti ;)!!!

Komppaan täysin Anskua, loistavasti kirjoitettu! Mäkään en vielä oikein hyväksy itseltäni "katteelista" ajattelua muita masuja/raskaanaolevia kohtaan kun menossa oikeastaan eka yrityskierto. ja mulla ehkä myös vähän sellainen tilanne, että kun on yksi lapsi, niin tiedän sen fiiliksen kun plussaa ja siksi vaan jotenkin muidenkin plussat hymyilyttää. Mut TÄYSIN YMMÄRRÄN et sellaisiaikäviä tunteita varmaan tulee, kun on pitkään yrittänyt. Ja edelleen, tsemppaan teitä pitkään yrittäneitä mahd. paljon ja toivon etten sano törttöjä.

ja sit HEHKUTUSOSUUS, heheheheh. Saatiin se meidän talo kaupaksi, JEEEE! Sori nyt tää tuuletus, mut myytiin sitä 5 kk ja se aika tuntui ikuisuudelta. Ja kun meillä on vielä se tilanne, et oltais 5 viikon päästä oltu kahden asunnon loukussa, niin tää tuntuu nyt NIIIIIN MAHTAVALTA! Miten voikin, et kävi lopulta näin hyvin. Eilen kyllä teki mieli huutaa täysiä kun se asia selvis, tyydyin vaan tosin juoksemaan täysiä juna-asemalle, hih! Vähän hullu joo.... Poksauteltiin sit oikein shampanjaa eilen ja hyvää oli! Nyt sitten vaan muuttohommiin ja vihdoin päästään meidän uuteen kotiin, pois väliaikaisesta/ahtaasta/hirveästä läävästä!

Sori nyt tää vouhotus, koittakaa kestää, hihihhih.

t. P
 
Eemi
Huomenta huomenta!

Hyvä Pinniliini, onnea talon myynnistä! Nyt voikin sit rauhallisin mielin miettiä uutta kotia. :) Ja kiitti Pinniliinille ja Anskulle molemmille, kun jaksoitte kommentoida... En mäkään oikein tunne, että mulla ois oikeus näihin negatiivisiin tunteisiin - tai ei oikeastaan, en ajattele näistä ihmisistä negatiivisesti, vaan en vain jaksa kuunnella heidän juttujaan raskauksista ja vauvoista, kun mitään muuta ei mahdu elämään. Tekis mieli huutaa että ei mahdu munkaan elämään mitään muuta, mutta vaille oon jäänyt!

Mutta ihan aikuisten oikeesti, meillä tää on nyt vasta 4. sellainen yrityskierto, jossa ovulaatio tapahtuu. Tietysti sen on tiennyt vasta jälkeenpäin, mutta sitä kun aattelee niin ei ala masentaa vielä hirveästi. Välillä vaan tulee sellaisia asioita mieleen... Että kun alettiin yrittää, niin meillä oli vielä koiranpentu, 5 kk vanha... Nyt meillä on reilu 14 kuukautinen jötkäle. Siis että aika vaan kuluu. En tiedä voitteko tajuta tai haluatteko, mutta tällaisiin asioihin joskus mieli takertuu. Tai että kun alettiin yrittää, niin vielä yksikään kaveri ei ollut raskaana. Nyt on se ja se ja se... :/

Mutta mä oon nyt ollut yllättävän hyvällä mielellä tästä mun duunista! Jotenkin oon nyt vaan hirveästi pelännyt sitä työmäärää ja stressiä ja kaikkee, enkä oo yhtään ajatellut, että tää on mun eka oman alan duunipaikka ja se on kuitenkin aika hienoa, oli se duuni sitten mitä tahansa! Koska kuitenkin valmistuin vasta keväällä. Että pitäis olla aika loisto-olo oikeastaan. :) Yritän sitä aina rakennella!

Nyt omasta navasta huitsin nevadaan! Jännääjät, mitä uusia oireita?? Vitsi Ansku kuulosti tosi hyvältä toi kipu, eikös sulla just olis kiinnittymisen aika? Mä oon ainakin lukenut, että kohtu on niin suojassa tuolla, ettei siihen normaalilla liikunnalla pääse mitenkään haitallisesti vaikuttamaan. Eikös näin ole? Tietty jos se kipu johtui liikunnasta niin sitten, mutta ei tuollainen kyllä siltä vaikuta. Aika urhea sä kyllä tosiaan olit siellä lenkkipolulla, emmää vaan... ;)

Ja Pinniliini, infot sit kehiin testistä! Emppu, kuulumisia? Nyt en enää pääse tonne edelliselle sivulle tarkistaa, ketkä muut jännää, oisko ollut Taisha ainakin? Miida? Ja mikä Santuran tilanne? Anskun tavoin toivon ratkaisua suuntaan tai toiseen. :)
 
Santura
Huomenta neitokaiset!

Ihan heti pakko huutaa Pinniliinille hirmuset onnittelut talokaupasta :D toivotaan nyt vielä sitä plussaa niin idylli on täydellinen :) alku on ainakin lupaava.

Eemi, saahan täällä mesota ja meuhkata kun siltä tuntuu. Ja ymmärän kyllä sen ettei jaksa kuunnella toisen onnee ja hehkutusta kun itellä on tilanne mikä on. Pientä tilannetajua voi vaan toivoo. Sillon sitä ehkä jaksais myös paremmin kuunnella, kun myös itseä kuunneltais. Oli ehkä sekavasti selitetty, toivottavasti sait selvää :) mut ihanaa jos sulla on nyt parempi päivä.

Ansku, ymmärsin sun pointin, tänx :) ja tosiaan, oisko sun lenkkikivut ollu poraamista :p kuulosti kyllä lupaavalta, tuskin ne mitään maitohappojakaan oli.

Empulla siellä myös hyvältä kuulostaa, koska testaat? :D Alkaa jo jännät paikat läheneen? Miida, mikä meininki?

Itse siis en kerennyt plussajunan kyytiin, nyt on haikaratki eksyneet. Toivottavasti löytävät ees yhden teistä tulevista jännääjistä ;) Täti tuli eilen illalla kylästeleen. Hyvä niinki, loppuu se stressaaminen ja pääsee kohta laittaan uutta putkeen :) Kyllähän se niin on Ansku ku sanoitki, että kun melko varma oli ettei sitä plussaa tuu niin toivoo vaan että alkais ees ne saamarin menkat. Eli täällä nyt puhallellaan niitä plussatuulia etiäpäin ja pidellään tätiä kylässä kynsin hampain :) Oikeen hirmusesti toivon plussia teille, varpaat ja peukut pystyssä.
 
Emppu*
Tää on niin tätä.Eilen iltaa kohden ne kaikki vatsatuntemukset hiipu ja mitäs tänään aamulla oli odotettavissa...punaista housussa.Siis voi vittu.Ja menkat piti alkaa to tai pe.Sanokoot kuka mitä tahansa,niin olen varma että raskaus oli alkanu,mutta ei sit kestäny alkua pidemmälle.Koskaan ei oo ollu niin voimakkaita kipuja ja muita tuntemuksia ja ne oli erilaisia kun menkkakivut.Niitä kesti 2 pv,ja normaalisti mulla ei oo ennen vuotoa mitään kipuja.Nyt on ihan täysin sellanen menkkamainen olo mahassa.Että kai se on nyt sit taas kp1 ja kierto kesti vaan 27 pv tässä kuussa.Ja pakko näin myöhemmin tunnustaa et tein testin toissapäivänä,ku oli kp 25 iltapissasta (en vaan kehdannu teille kertoo) ja siinä oli haamujenhaamu plussa,mieskin näki sen.TOSIN se ei tullu viiteajan sisässä vaan vähän sen jälkeen.Että näillä nyt mennään taas täälä,mun tekis mieli parkua,mut mitään ei tule,ketutus on niin kova.Miehelle pitäs ilmotella,se on töissä...tiedän et sille tulee paha mieli,kun oli jo ihan onnessaan.Nyt sit alkaa neljäs kierto ja mulla vaan paineet kasvaa.Ei tää sit käynykkään helposti.Jonkun mielestä tää on vasta alkua,mutta nyt tuntuu ikuisuudelta.Ollaan niiiiiin kauan haluttu lapsi.No tää on elämää,toivottavasti joku saa iloita sydämensä täydeltä tässä kuussa positiivisesta raskaustestistä!!
 
Eemi
Emppu, mä todella tiedän miltä tuntuu. Nyt ei siltä vielä tunnu, mutta myöhemmin voit iloita edes siitä haamusta - että tiedät, että raskautuminen on mahdollista. Mutta oon tosi pahoillani. Tästä ei ole kuin yks tie eteenpäin - ylöspäin. :)
 
Eemi
Niin ja Santura kanssa. En huomannutkaan sun viestiä tossa välissä kun olin niin Empun puolesta pahoillaan. Mut tosiaan, ei tuo kivaa oo. Eikä mikään nyt paljon lohduta, vaan ehkä taas huomenna!
 
Santura
Eemi ei mitään, mä ny oon ihan ookoo ja hyvillä mielin täällä. Empulle vaan maailman isoin hali ja hirmusti lohtua! Eemin kans samoilla lohdutuksilla; ainakin raskautuminen on mahdollista. Sehän tuossa aikaisin testaamisessa on riskinä, että se on niiiiin epävarmaa sen aikasen plussan kanssa. Voi että, mä oon tosi pahoillani.
 
Eemi
Jee Santura, suhun voi aina luottaa! Lippu korkeella vaikka taivas putois. :) Mistähän sitä sais itelle yhtä hyvän hengen päälle ihan yleensä elämässä? Mä oon niin taipuvainen surkutteluun ja depikseen ettei kukaan! Ehkä mä vaan alan imitoida sua, niin päästään tuloksiin!

Eteenpäin sano akka hangessa, vai mites se nyt menikään!
 
Emppu*
Kiitos teille kannustuksesta!!Nyt on niin negatiivinen suhtautuminen koko asiaan,et ottaa päähän vähemmän se että menkat alko nyt,kun että tuntuu et ei varmasti onnistu seuraavallakaan kerralla,tuntuu et on taas ikuisuun oottaa kuukaus.Nyt on niin kovat menkkakivut että menee tää vapaa tässä.Eniten ehkä pelottaa se,että saako sitä ikinä lapsia,jos meissä onkin jotain vikaa.No kuten eemi sano,tästä on vaan yks tie ja se on ylöspäin :)
 
Emppu*
Santura jännää 23-26.8
Pinniliini jännää 28-30.8
Miida jännäyspv 28.-30.8.
Tinsula jännää 31.8
Eemi jännää 3.9.
Ansku84 jännää 3.9.
Pompukka 10.9-12.9

Poistin itseni tuosta listalta,ens kuussa sit taas uusiks!
 
pompukka
Pahoittelut täältäkin tädin takia.(saakutin noita-akka)Ei kun uutta putkeenKyllä se aurinko paistaa vielä risukaasaankin!
Pinniliinille onnea talokauppoihin.

Sitten TAAS omaa napelia:perkeleen ukko ei anna!Pihtikinttu!Nytkin karkas kylille ja tänään olis pakko iskeä mieluiten ihan pari kertaa.On kierron puoliväli!=)Ei ole edes lapsenvahtia että sais rauhassa naiskennella.No,jospa kohta isommat pienten kanssa ulos ja sitten ukko vaik väkisin hommiin.
Liekkö ovis oireita vai tädistä tulevia kun olen ollu viime päivät hirveen hermo heikko_Olen ollu taloa myymässä,muuttamassa,ukkoa pistämässä pihalle,kiukkunen itelle ja lapsille ja jne........Niin ja tää saakutin flunssa ei lähde.Viikko sitten lopetin lääkekuurin(jota söin 1,5vko:a)eikä mitään apua.Eilen lenkillä oli sellanen olo ku olis ollu kuus kiloa rautaa mukana.Tosiiiiiiiiii sitkeä tapaus.

Perhana kun pitäs lähtee kotihommiin,mutta kun päähänkin meinaa koskea varmaan se poskiontelotulehdus jyllää,mutta kun hoitoon ei pääse jos ei kuumetta.

Ei auta kun nostaa perse ylös ja lähteä.
Positiivista mieltä puhaltava pompukka
 
#Ansku84#
Empulle halit ja jaksuja <3 Kyllä te vielä onnistutte! Ihan varmasti!

Tuli mieleen tosta, kun Emppu laitto että pitää ilmottaa miehelle jne.. Mitä teidän muiden miehet sanoo/tekee kun menkat alkaa ja he sen kuulee? Käsittelettekö asiaa keskenänne? Teettekö "sotasuunnitelmaa" seuraavaan kiertoon? Käyttekö läpi edellistä kiertoa ja sen yrityksiä/yrityksen puutetta?

Musta itestäni tuntuis pahalle nähdä silmästä silmään toisenkin pettymys mun menkkojen murskattua meidän molempien haaveet. Meillä ei mies oikeastaan reagoi mitenkään. Nähdään tosi vähän ja se on jotenki tajunnu sen, että miten mä haluan homman hoitaa. Sillon ku tulee menkat, niin mun pitää saada surra sen aikaa kun haluan. Odotan sen olevan tyyni enkä kaipaa sen mielipiteitä kiertopäivistä tms. Se ehkä halaa tai ottaa vaan kainaloon nukkumaan. Mä alotan sitten puhumaan uudesta kierrosta, kun se tuntuu itsestä jo ihan hyvältä aiheelta. Ehkäpä meillä mies varoo pahentamasta mun olotilaan, jos se ei oikein tiedäkkään että mitä vois tehä/sanoa.. Mutta tää on meille sopiva järjestely ja etenkin tässä vaiheessa elämää kun on niin vähän yhteistä aikaa..

Santuralle pahoittelut, mutta myös tavallaan onnittelut menkoista. Nyt pääsette eteenpäin ja nokka kohti uutta kiertoa! Ens kerralla se ei voi olla tärppäämättä ;)

Mikäs on muiden jännääjien tilanne? Näkyykö haikaraa?

ON: En tiiä kyllä mitä se kipu oli. Sehän alko jo pikkasen edellisenä päivänä ja eilen aamulla sitä oli myös. Sit lenkillä se paheni melkoisesti. Illalla sängyssä vielä vähän viilsi, mutta nyt on olo ollu ok. Tuota en kyllä pystyny kuvitteleen, koska kävi se sen verran kipeetä. Sitä en kyllä tiiä että mistä se johtu? Voihan se olla vaikka joku sitkeä ilmakupla :D Ei oo kyllä vielä räjähtänyt..

Mää en varmaan jaksa oottaa vielä viikkoa, että saan testata. Oon kans näitä testaaja hulluja, jotka ei vaan yksinkertasesti voi oottaa että menkat myöhässä..huoh..Joko eemillä on testi kaapissa oottamassa? Kyllä se nyt pitäs rykästä tuonne toukokuisiin..Edes jonku meistä! Tehään sopimus, että joka kuukausi joku lähtee odotuspuolelle. Viime kuussa sars ja tässä kuussa sit kans joku, tai mielellään kaikki.
 
Eemi
Voi Pompukka, mitä ne miehet oikein aattelee? Nyt sit vaan muksut pihalle ja äijä ketoon, ei siinä muu auta! Kyllä mä oon ainakin oviksen aikaankin vähän ampiainen, eli käyn hiukan kuumana "pikku"asioista - eli tiedän mitä tarkoitat! Tsemppi päälle vaan! Vaikka toi tauti on kyllä ihan peestä.

Ansku, meillä on vissiin aika samanlaiset ukot! Kyllä se nyt on jo halunnut tietää, et koska suurin piirtein ovuloin, ja oli aika tyytyväinen niistä tikuista. Varmaan helpottaa sen sisäistä insinööriä. ;) Mut muuten mä en sille jahkaa näistä kierroista, menkkojen se tietää yleensä alkaneen siitä, että pyydän sitä hakee suklaata kaupasta... Siinä tilassa ei halua raahautua ees sinne. Mut siitä se sitten lähtee menemään taas, pari päivää tarviin vähän lohdutusta ja TLC:tä, mut sillä se lähtee. Toivon myös, että mies pysyy tyynenä, kun itellä tunteet heilahtelee ihan miten sattuu. Ja on pysynytkin, toistaiseksi.

Juu ja onhan mulla tuolla pari raskaustestiä kaapissa, herkkiä tietysti. Toivon, et joskus sais ees sen haamun... Mutta, en varmaan testaa ainakaan ennen kuin ensi viikon keskiviikkona tai torstaina, koska kiertojen pituudet on nyt vähän vaihdelleet. Toivottavasti ei sentään viikonloppuna jo ala, ettei mee koko seuraava viikko pilalle. Nyt on siis... kp 23/28-32. Näillä mennään. Plussaonnea sinne toukokuisiin!
 
Nilla87
Pahoittelut kaikille tädistä joka ei sitten pysyntkään siellä kaukana ulkomailla erään yrityksestä huolimatta.:( Mutta hyvä että pystytte jatkaa yrittämistä hyvillä mielein!!:) MIIDA TINSULA JA PINNILIINIKÖ OLI NE ELOKUUN JÄNNÄRIT...tuleeko yhtään plussa koko kuussa???Paranis sitten kaikkien saaha se plussa syyskuussa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ehkä ne haikaratkin lopettelee vasta kesälomia ja palaa syksyksi tositoimiin mikä siis tarkottaa MEILLE KAIKILLE VAUVOJAAA<3<3

Omaa napaa: Täällä ei oo katottu millon on ovista tai mitään muutakaaan menkat loppu sunnuntaina ja siitä alko rynkytys nytten siis jo kahet "rivit sisään" ja tänään taas pitäs jassaa:D ja seuraavat 2vkoa ainakin joka toinen pvä:D Ja jos ei muka ala täys osumaa tässä lotossa tulee ni jo on saatana!!:D
 
Enna*
Seuraava ulkomaille matkaava voisi kerätä kaikki ärsyt tädit matkalaukkuun ja viedä mennessään vähintään kanarialle saakka!!

Mä saan kohta varmaan skitsofrenian kun mietin omaa tuntemuksiani. Nyt olis kp 27/28-31 joten äkkiähän tää tilanne taas tästä selviää mutta maltti ei kuulu mun luonteenpiirteisiin.
Oireita on jos niihin jaksaisin uskoa, mutta en oikein jaksa kun meillä ei se vauvan teko ole ollut listalla, joku hormonihäiriö mua vaan kuitenkin taas piinaa. Onneks mies on vakaasti sitä mieltä että ettei touhutipoista voi raskautua mutta jos kerran siihen luottaa niin antaa mennä. Onpahan mullakin vielä jotain toivoa ; )
 
Pinniliini
Pahoittelut kaikille siskonsisarille tädistä, mä liityn joukkooon harmaaseen tai siis punaiseen. pah. Yöllä heräsin esikon kitinään ja kävin veskissä ka kukas se siellä minua odotteli... prkle. Ukkeli-kultanikin heräs ja arvas heti missä mennään, molemmat sit valvottiin tovi ja harmiteltiin tilannetta. Aamulla kuitenkin ihan jees fiilis -tästä on tie vaan ylöspäin! mut nyt vaan tarvittais ees YKS plussa tähän ketjuun et saatais piristystä aikaseks!

Nyt pompukka patistat sen ukkelis "hommiin", sano sille et nyt ei oo aika hannailla ;)
Empulle iiiiso tsemppihali, toivottavasti on jo parempi mieli.

Miida jännäyspv 28.-30.8.
Tinsula jännää 31.8
Eemi jännää 3.9.
Ansku84 jännää 3.9.
Pompukka 10.9-12.9

Poistin itseni ja Santura sut myös tosta listasta. Nyt vaan superpeukutukset miidalle ja Tinsulalle ja sit ens viikolla Eemille ja Anskulle. Pompukkaa tiettykään unohtamatta!

Kiitos muuten kovasti talokauppaonnitteluista! Oishan se ollu liikaa, jos vielä ois tikkuunkin pärähtäny plussa. oon kuitenkin tosi hyvällä mielellä ja ens kierrosta napataan se haikara :)

Tuli aika pitkälti omaa napaa, mut se sallittakoon aina joskus...

t. P
 
Eemi
Huomenta huomenta taasen!

Enna, touhutipoista kyllä todistetusti voi ihan hyvin raskautua! Yks mun ystävä oli jo miehensä kanssa lopettanut yrittämisen kun olivat saaneet monta keskenmenoa, miettivät, että pitävät taukoa. No, touhutipoista viimeisessä kierukattomassa kierrossa sai alkunsa heidän terve tyttärensä! Joten hei, toivoa on aina. :)

Täällä ei mitään uutta. Oon pahoillani kaikkien tädeistä... :( Mä meen kahden viikon päästä irkkuihin vähäks aikaa, jospa vien sen sit sinne mennessäni! Koska koska, kuitenkin mulla just silloin on menkat jos oikein sopivasti antavat odottaa itseään ja kestävät pitkään. Mutta toivotaan ettei, lupaan kuitenkin rahdata sen akan sinne meitä kiusaamasta.

Eilen oli kummitytön synttärit, unohdin laittaa kortin postiin - no, laitoin sitten tekstarin vielä äiskälle perään. En vieläkään jaksais soittaa sille, ne vauvauutiset oli jo vähän liikaa. Ehkä ens kuussa sitten (eivät asu meitä lähellä). Ei viitti.

Sain eilen hirviän tarmonpuuskan ja siivosin vatekaapit: iso kassillinen odottaa tuossa Pelastusarmeijalle viemistä. Vettä vaan tulee ku aisaa niin ei viittis lähtee... Lisäks korjasin yhdet housut ja yhden hameen, jotka oli hiukan liian isot (aleostoksia), ja tänään pitäis vielä tuunata yhdet kympin tennarit. Katselin kyllä uusia sliipattuja nahkaisia Converseja, hintaa 130 e... Että kiinnostus vähän lopahti siihen. Tyydyin kympin alekenkiin siis. :)

Mulla on edelleen tissit kipeät, tai nyt ehkä enemmänkin enää nännit. Ei kyllä yhtään tunnu siltä, että olis tärpännyt... Ei oo mitenkään erilainen olo, enkä jotenkin usko siihen. Niin että odotellaan vaan, ja eiköhän se täti sieltä tule.

Mutta nyt yritän oikeasti tehdä töitä! En oo koko viikkoon saanut oikein mitään aikaan. Nytkin kyllä houkuttelee toi tiistainen Skinsin jakso (ikiteinikö?!), unohdin nauhoittaa sen joten ukkokultani imutti sen mulle netistä. <3
 
Pompukka
Huomenia kaikille!


Joo saihan sitä sitten vihdoinkin.Saas nähdä intoutuuko sitten vielä tänäänkin.

Mulla alkaa loma olla lopussa ja suoraan sanottuna en ole saanut mitään aikaiseksi.Ei siis jaksa ja tää flunssa vie mehut.Nyt se sitten on kaikissa.

Muuten ei tännekkään uutta.Töitä olisi rästissä hirveesti,mutta kun on kauheen väsy olo_Ostin eilen jo monivitamiini pillerit ,että aletaan syömään niitä kun ei jaksa muuten.Aamulla nukkuisin varmaan puolille päivin jos pystytys.

Naiset nostetaan porukalla häntä ylös!

Päivän jatkoa kaikille!
 
Emppu*
Hei,te ootte kaikki niin ihania...kiitos hirveesti tsemppauksesta,te jos ketkä tiiätte mitä tää on.Mitä mää tekisin ilman teitä?Ihan totta,kun ei halua kertoa tästä yrityksestä edes läheisille ystäville,kun tuntuu et sitten on vielä enemmän paineita ja joutuu selittelee pettymyksiään,joten Olette korvaamattomia!!! <3

Nyt on jo paremmat viilikset,eilen tuli pariin kertaan tirautettua itkut pettymyksestä,mieskin oli kovin suruissaan,mutta todettiin että kyllä se vielä joskus onnistuu, ens kuun ovis on jo laskettu valmiiks,sitä kohden sitten vaan!
Ja nyt lopetan nää höpinät itestäni ja keskitys teidän muiden jännäilyihin ja muihin juttuihin!!Kiitos ja anteeks :D

Pinniliinille iso hali!!Ens kierrossa sitten taas jännäillään yhtäaikaa :)
Miidalla sielä alkaa kans olee jännät paikat...peukut on pystyssä!ja kaikille muillekkin tietty!Tinsula tulee sielä hyvin peesissä!On se nyt vallan kumma jos ei kukaan plussaa!

Mää oon ihan onnessani kun BB alko :) Seuraatteko?Olipahan aika rietas alku eilen,heti oltiin touhuamassa sielä,saa kyllä aidosti hävetä niitten puolesta!

Nyt täytyy alkaa valmistautumaan työpäivään,heido!
 
Eemi
Hyvä että oot Emppu paremmalla mielellä! Kyllä tää palsta aika korvaamaton on... :)

Mä en seuraa oikein mitään tositeeveetä, mut noita hyviä teinisarjoja kyllä... Katselin sen Skinsinkin tuossa työnteon sijaan, ja on se kyllä hyvä. Elävästi tulee omat teinivuodet mieleen - onko ne jo loppuneet?!
 
#Ansku84#
Helou!

Että mä vihaan ruotsia! Prkl! Anteeksi vaan.. Mulla menee vaan ruotsintehtävissä hermo, kun en tosiaan tajua niistä tuon taivaallista. :( Miksi pitää olla ihmisen näin tyhmä..?!?

Emppu, BB on hyvä :) Vaikka kieltämättä teki mieli vetästä peitto korviin niiden parin porealtaassa lillujan puolesta.. Ei kyllä kovin hohdokasta kuvaa antaneet itestään. No ei tarvi ite sekoilla, ku voi kattoo ku muut nolaa ittensä 6-0.. Mutta en vois ottaa semmosia ihmisiä todesta, jos pitäs niihin tutustua. Aika teini meininki.. ja nyt puhuu kuitenki sellanen, joka on osaltaan vielä itsekkin aika teini :D

Pahoittelut kaikille tädin kaappamille..voi hitto ku harmittaa teidän puolesta.. Nyt luodaan toivo loppuihin tämän kuun jännääjiin. Kyllä nyt yks plussa pitää saada!

Eemi, mikä tuo skins on? Onko se subin sarja? Joku liekeissä tms? Katoin yks ilta sängyssä jotain teinisarjaa ja oli se ihan hyvä. En ollu ikinä kattonu ja mieski ihmetteli, että mitä sä katot..en mä tiiä :)

ON: Jaahas..nyt on niin, että lämmöt on koholla. Paleltanu eilisestä asti. Muita flunssan oireita ei olekkaan. Vatsasta en oikein tiiä.. Ja sitten se tärkein "oire". Näin unta viimeyönä, että synnytin meille ihanan pikkutytön <3 Oli ihan ku esikoinen, mutta vähän ruttusempi. Oli muuten aika syöksysynnytys. Olin itekki unessa ihan hämillään, ku se vauva vaan teki tuloaan heti ku päästiin sairaalaan. Ilman puudutteita putkahti :D Sinänsä jännä tuo uni, kun en oo ikinä nähny synnytysunia kuin raskaana olessa! Oli se vaan sulonen neiti <3 Melkeen jopa itkettää.. Hormonit?
 

Yhteistyössä