HelloShitty
ei vissin sais tyhjentää vaan antaa valua vaan. ihan normaalia on!Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Heiiips :wave:
Muillakin unettomuus riesana siis.. Lohduttavaa kuulla etten ole ainoa. Viime yö tuli nukuttua todella hyvin, harvinaista herkkua. Normaalisti pyörin ja hyörin pitkin yötä, en löydä mukavaa asentoa, vatsa painaa ja pissattaa. Välillä tntuu että menee mielenterveys siinä aamuyön tunteina.
Taas sarjassamme tyhmiä kysymyksiä , mutta:
Onks ihan normaalia että tisseistä lentää maito jo nyt? Me käytiin eilen saunassa ja rasvasin kroppani sitte ihan kauttaaltaan. Pääsin olkkariin istumaan ni huomasin että tisseistä valumalla valuu maitoa. Kai se mun rasvan hierominen sitte jotenki stimuloi maitotehtaat käyntiin. Kun sitä ei tullu todellakaan mitenkään vähän, vaan mulla oli paita ihan märkänä. Mitä jos ne vuotaa jatkossaki samaa tahtia ni pitääkö mun alkaa niitä tyhjentelemään jotenki vai annanko valua vaan.. Ääääh en mä tiedä tämmösistä. Kai se "ternimaito" olis hyvä ottaa vauvalle talteen pakkaseen?
Raffel ja Papsi 30+6
täälläkin on vaikeeta löytää asentoa yöllä..ahistaa ja painaa. paras asento on vasemmalla kyljellä, tyyny polvien välillä. =)
HS ja Jools rv 32+4