*Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

HelloShitty
onnea jeps1:lle!!!!!!!!! :flower: :heart:

täällä vieläkin..ette arvaakkaan miten pahasti on vatutuskäyrä noussu! :kieh:
eilen siis suppaili kivasti ja tuli limaa ja menin köllimään hetkeks...nukahdin! heräsin muutama tunti myöhemmin...ei mitään!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: ei painetta, ei suppareita..ei mitään oireita että edes olisin raskaana....paine kadonnu jonnekin. ihan ku toi yks ois hiissannu ittensä ylös tai jotain. :LOL: :headwall:

siis niin laidasta laitaan menee tää homma. mä en aio enää innostua mistään. mä istun kotona siihen asti että joku mut sinne sairaalaan kärrää. ja synnytykseen uskon vasta sitten kun pää näkyy jo. :kieh:

no..pääseepähän huomenna kakkosen kaa 6v-neuvolaan että jotain hyvää tässäkin hommassa.

HS ja J rv 39+3
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja big mama88:
tääl supistelee jo 10 min välein...eilis illasta on supistellu mut nyt on jo vähän kovempia supistuksia...yritän nyt viel vähän aikaa olla kotona..soitin synnärillekki jo ja siel kuulemma on nyt vähän ruuhkaa.. |O nukkumista ei voi kokeilla ku ei siitä tuu mitää..esikoinenki on nyt vähän kipeenä..ja huomenna(eli siis tänään) olis pitäny mennä pikkuveljen valmistujaisjuhliin mut enpä taidakkaan mennä...
big mama88 &asukki 39+3
oi oi!!!!
peukutukset että nyytti ois jo toimitettu!!! b=)d :hug: :flower:
 
Taa
Huomenta!

Jeps1 onnea kovasti!

Sisusta ei vieläkään ole sitten kuulunut mitään?

HS Mitä ollaan puhuttu siitä etuilusta? Nyt et kyllä hyppää mun ohi synnytysjonossa! Mulla on vuoronumero |O :snotty:
Ei vaan. Hyvä jos jollain helpottaa. Paitsi, että näyttää ne suppailut sulla kadonneen.

Täällä tuttua rataa. Illalla supistelee säännöllisesti ja paikotellen tosi kipeesti, yön aikana supistukset loppuu ja sillee mennään taas päivä. 3 ässästä oon harrastanu ainoastaan sitä siivousta, ei tulosta. Toisaalta vois ajatella, että ihan tuo ulkona käyminen menee sit siitä saunasta, mutta ei sekään ainakaan eilen mitään edistystä aiheuttanut syntymisen suhteen. Mua ahdistaa jo valmiiksi tuo tämänpäivänen helle tämän mahan ja turvotuksen kanssa. Onneksi on tiedossa grillausta kera kavereiden.

Huomenna alkaakin tytöt sitten meidän kuukausi!

Taa ja jättisykerö 39+4
 
HelloShitty
Taa; päästän sut mielelläni jonon ohi..en oo menossa mihinkään...ikinä!!!! :kieh: tulkaa hakee jos siltä tuntuu..siis mua. mua ei vois enää vähempää kiinnostaa tää raskaus.. :LOL:

no joo...sitä limaa tulee nyt taas enemmän ku ikinä. ja mä en tajuu koska ikinä ei oo ennen tullu limatulppaa!!!!! joka kerta tullu vaan ihan vähäsen kun synnytys on jo alkanu. tää lima on semmosta kellertävää ja erittäin venyvää...eli onko vai eikö oo sitä tulppaa??? :eek:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Tuli just mieleen,että jos P olisi mun masussa vielä,niin tänään olisi ollut la :D
ja nyt jo niin "iso" tai siis vanha...miten toi P:n kehitys..hymyileekö ja onko kauan hereillä vai onko hän niinkuin semmonen minivauva vielä? :heart:
 
Eipäs tosiaan etuilla jonossa! :D

Kirjotin äsken piiiitkän stoorin, katos jonneki, prkl!

Mut onnea jeps1 vaavista! :flower:

Mulla samoja oireita ku HS:llä! Esittelin äiteelle perjantaina napaa, tai siis monttua. Ku sellanen mulla vielä oli.. No eilen montun paikalla oli patti! Ja ei monttua.. tänä aamuna monttu alias napa takasi.. Mitä hel***ä?! :D
Ihan niinku Turo pakenis paniikissa kurkkua kohti, roikkuu siellä kynsin ja hampain istukassa, ettei tarvi syntyä..

Taitaa Turo olla sit "tyypillinen" mies, "oota kohta".. Alkaa tosiaan ottaan jo pattiin tää tila/ olo/ mieli.
Huomenna ois neuvola, en tiiä miten täällä toimitaan, tuleeko seuraavaksi sit polille aika automaattisesti vai tuleeko vielä normineuvolakäynti.
Mut yli mennään et helähtää!! |O :snotty:
Ja ku tää loppu on ollu tällästä, tulee kohta, ei tuu kohta, nyt tulee, ei sittekään.. stn! :whistle:

Lisbet ja Turo 39+5
 
kuan yin ja jeps onnittelut vauvoista! :flower: :heart:
huomista ootellessa, niin paljon jännittää/hermostuttaa jne. että ei muuta päässä liikukaan joten koetan palailla myöhemmin kasattuine ajatuksineni :ashamed:

umayya + siiri 37+6
 
muakin alkaa ärsyttää maranookan tavoin kun joka päivä saa monta kertaa selittää koska on laskettu aika ja onko jo synnytysolo..

hauskimpia ovat edelleen ihmiset, jotka kysyy "noh koskas vauva syntyy" johon vastaan että jaa-a. "eikun siis tarkoitin että koska on laskettu aika hihihi".

mulla on jotenki semmoset kutinat että mentäis yliaikaa. :ashamed: mut en halua ajatella noin, kun kovasti toivoisin että ei mentäisi yliajalle. kipeitä supistuksia on todella harvakseltaan. joskus saatan havahtua, että hitto, nyt supistaa kipeästi, kun jomottelee alavatsalla/alaselässä. mut sitten kun ajattelen, että oikeestiko synnytys sattuu näin vähän, ni ei jaksa paljon kiinnostaa ne supistukset enää :LOL:

poks poks 38+0 :heart:
 
Pikainen ilmoitus että meidän pieni prinssi syntyi 27.5. klo. 14.20 RV 37+3 :heart: Tuli sama syntymäpäivä kuin isosiskolla :D Eilen päästiin kotiin.
Kerron tarkemmin kun on paremmin aikaa...

Ai niin..painoa oli tasan 3kg ja pituus 50cm.

Peppita+PikkuKutonen 4pv


:heart: :heart:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Peppita:
Pikainen ilmoitus että meidän pieni prinssi syntyi 27.5. klo. 14.20 RV 37+3 :heart: Tuli sama syntymäpäivä kuin isosiskolla :D Eilen päästiin kotiin.
Kerron tarkemmin kun on paremmin aikaa...

Peppita+PikkuKutonen 4pv


:heart: :heart:
vau! onnittelut koko perheelle!!!!!!!!!! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Tuli just mieleen,että jos P olisi mun masussa vielä,niin tänään olisi ollut la :D
ja nyt jo niin "iso" tai siis vanha...miten toi P:n kehitys..hymyileekö ja onko kauan hereillä vai onko hän niinkuin semmonen minivauva vielä? :heart:
Joo,3vk tuli eilen täyteen :heart:
Kyllä se välillä tahattomasti hymyilee ja tissillä on välillä jatkuvasti,iltaa kohden rauhottuu =)
Tiistaina pitäis käydä taas neuvolassa punnitsemassa,paino on lähtenyt hyvin nousuun,mutta on toi vielä alle 3kg minibaby :heart: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
kuan yin ja jeps onnittelut vauvoista! :flower: :heart:
huomista ootellessa, niin paljon jännittää/hermostuttaa jne. että ei muuta päässä liikukaan joten koetan palailla myöhemmin kasattuine ajatuksineni :ashamed:

umayya + siiri 37+6
Mites ens kuun lista,teetkö sen tänään vai huomenna?
Mä päivittelen siihen asti,kunnes sä haluat astua remmeihin =)
 
pepita onnea koko perheelle prinsistä.

komesta ässästä minä taas oon jättänyt käyttämättä vain sen siivoomisen.... ei inspaa yhtään.... eli illalla oltiin palanutta ihoo kärventämässä ja juu.... aamulla tais tulla sutimnoitua. ainoo että kun noi aamu touhut pistää istuskelee jokskin aikaa. kun muuten alapäässä inha olo. ei muuta uutta.

tinni ja ryyni 38+4
 
Jeps1 ja Peppita :flower: :flower: Onnittelut pojista :) Aika paljon poikia meidän pinoon tullut :heart:

(.) Siis mä näin unta siitä että limatulppa irtos ja tuli punaista veristä vuotoa. Se uni oli taas niin toden tuntuinen. Mut joo siis oikeessa elämässä ei mitään uutta. Eilen ei supistellut, vähän jomotti alaselkää illankähmyssä. Aamut ovat vähän ankeita kun tuntuu että selkä on kipeä nukkumisesta, kun aina nukun selällään tai sitten kyljelteen eikä tyyny pysy jalkojen välissä...
Mut nyt röhnöttämään aurinkoon B)

Lissu ja jätkänpätkä 39+5
 
Peppita onnea paljon! :flower: :)

( . ) Kaikki ässät on kokeiltu ja ei mitään kunnollista vaikutusta :kieh: Hermo tässä menee kun ei uskalla enää paljon kotipihaa kauemmas poistua kun on varmaan viikon supistellu pitkin päivää/yötä, mutta ei säännöllisesti..
Paikat on todella hellänä! Kohta ei enää kävelemään pysty :snotty: Vois käynnistyä kunnolla tää synnytys eikä pelleillä.. Mutta sepä käynnistyy varmaan just sillon kun sitä vähiten odottaa, jossain kaupan kassalla tms. :LOL:

Aurinkoista sunnuntaita kaikille! B)

MiNiMaM ja tyllerö 39+1
 
Kävin siel synnäril käyril ja ne lähetti mut takas kotiin |O sain nukuttua viime yönä huikeat 3,5 h..välil supisti mut sain jonku verran ees nukuttua..olin sormelle auki..nyt supistelee säännöllisesti et eiköhän tää vauveli tänää tai viim. huomenna synny..ja tänään on siis viel sit ne pikkuveljen valmistujaisjuhlat..sinne siis kärvistelemään..ja syömään herkkuja :D

bigmama88 ja vauveli 39+3
 

Yhteistyössä