Hei kaikille!
Kiva on ollut lukea taas kaikkien kuulumisia! Mulla on nyt vkoja 6+5 ja pahoinvointia ja kuvotusta on kyllä ollut päivittäin. Aamuisin en saa muuta alas, kun hapankorppua ja teetä. Kahvi ei maistu enää ei sitten yhtään! Mulla on myös olut semmosia kamalia vatsanväänteitä/menkkakipuiluja, jotka kestää kerrallaan jonkun 5 minsaa ja sitten taas hyvä olo. Onko jollakin muulla ollut vastaavanlaisia kipuja..?
Välillä olen huolestunut, ettei ole vakavaa, mutta kun toisaalta mulla ei oo ollut mitään vuotoja tms. Eka neuvola on 7. 11. toivottavasti sinne asti selviää. Tänään muuten ei ole ollut yhtään vatsanväänteitä, eikä toivottavasti tulekaan..
Masu mulla kasvaa kyllä pikku hiljaa, mies sanoo ainakin, että kyllä jo huomaa, että on pyöristynyt. Ihme juttu, vkoja näin vähän ja jo selvä masun alku. ..Ruoan jälkeen aina turvottaa, mut sit laskee taas.
Kohta täytynee myös mennä rintsikka ostoksille...
Ja työn teko ei nappaa ei sitten yhtään, haluisin vaan löhöillä koiran kanssa kotona.
Otan osaa keskenmenneiden raskauksien takia, ikävä juttu, mutta toisaalta niin mahdollista vielä tässä vaiheessa.
Mukavaa vkonloppua kaikille!
-Ninnuli
:heart: :flower: