?!?
Visulahteen pääsyä odottaa neiti 5-v kuin kuuta nousevaa, sinne siis ainakin kerran, ehkä toisenkin... Ja minä haluan mökille ainakin yhdeksi viikoksi!!!
Me käytiin siellä viime kesänä ja yritän nyt kovasti miettiä, et mitähän laitteita siellä oli..meillä noi isommat lapset tykkäsi siitä kovasti ( 8 ja 10 v )ja pienin 1.5v ei vielä niin kauheesti nauttinu,kitisi koko reissun. mut kyllä mä aattelisin et 4 vuotias siellä viihtyis ja touhuttavaa riittäsAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä mieltä olette wasalandiasta? Oisko paljon touhuttavaa 4 vuotiaalle?
Meillä on sellanen budjetti että jos johonkin lähtee, niin ei sinne kannata lähteä kukkaroon tuijottamaan eli menee se mikä menee.Alkuperäinen kirjoittaja apua:Millaisella budjetilla teette lomareissunne?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä mieltä olette wasalandiasta? Oisko paljon touhuttavaa 4 vuotiaalle?
Onhan siellæ paljon tekemistæ, mutta ihan tørkeen kallis paikka! Pakko se vaan kai on siellæ(kin ) kesællæ kæydæ...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä mieltä olette wasalandiasta? Oisko paljon touhuttavaa 4 vuotiaalle?
Sori, mutta vaikka mun sukulaiset vetäisi miljoona hernettä nenäänsä, mä en vaan menisi jos en haluaisi. Piste. Sukulaiset on mulle rakkaita ja haluan heidän tapaavan lapsiamme, mutta silti jaksamisen rajoissa. En kyllä kiduttaisi itseäni jos tuntuu noin raskaalta...Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Ankka:Me ei olla vielæ ihan tarkkaan lyøty vielæ lukkoon meidæn loma suunnitelmia, mutta alustavasti ollaan suunniteltu, ettæ lomaa alkaa Hauklista (vuoristo), josta mennææn muutamaksi pæivæksi Osloon shoppailemaan, sieltæ Tukholmaan ettæ lapset pææsee Junibackeniin, Tukholmasta lautalla Turkuun, visiitti muumimaahan, sieltæ Tampereella ja Særkænniemeen, Tampereelta Hankoon, Hangosta Helsinkiin ja Lintsille, Helsingistæ Porvooseen, Porvoosta Saarijærvelle, Saarijærveltæ Ouluun, Oulusta Vaasaan ja Wasalandiaa, Vaasasta Turkuun ja taas Tukholman, Oslon ja Hauklin kautta kotiin
Meidæn lomat on oikeesti ihan hirveitæ, kun miehen suku (hajallaan ympæri Suomea) vetææ herneen nenææn, jos ei kæydæ joka paikassa kylæssæ. Siksi otetaan yksi ylimææræinen viikko vapaata joskus syksyllæ ja læhdetææn ehkæ Floridaan tai Malibuun, jotta saa ihan oikeasti lomailla, eikæ ravata sukulaisissa - mistæ mæ en tykkææ yhtææn; se ei vaan ole lomaa laisinkaan...
Noh, kun isætnæ haluaa hyppiæ sukulaistensa pillin mukaan niin se saapi sitten korvaukseksi tarjota mulle oikean kunnon loman korvauksena. Se pelastaa paljon =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sori, mutta vaikka mun sukulaiset vetäisi miljoona hernettä nenäänsä, mä en vaan menisi jos en haluaisi. Piste. Sukulaiset on mulle rakkaita ja haluan heidän tapaavan lapsiamme, mutta silti jaksamisen rajoissa. En kyllä kiduttaisi itseäni jos tuntuu noin raskaalta...Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Ankka:Me ei olla vielæ ihan tarkkaan lyøty vielæ lukkoon meidæn loma suunnitelmia, mutta alustavasti ollaan suunniteltu, ettæ lomaa alkaa Hauklista (vuoristo), josta mennææn muutamaksi pæivæksi Osloon shoppailemaan, sieltæ Tukholmaan ettæ lapset pææsee Junibackeniin, Tukholmasta lautalla Turkuun, visiitti muumimaahan, sieltæ Tampereella ja Særkænniemeen, Tampereelta Hankoon, Hangosta Helsinkiin ja Lintsille, Helsingistæ Porvooseen, Porvoosta Saarijærvelle, Saarijærveltæ Ouluun, Oulusta Vaasaan ja Wasalandiaa, Vaasasta Turkuun ja taas Tukholman, Oslon ja Hauklin kautta kotiin
Meidæn lomat on oikeesti ihan hirveitæ, kun miehen suku (hajallaan ympæri Suomea) vetææ herneen nenææn, jos ei kæydæ joka paikassa kylæssæ. Siksi otetaan yksi ylimææræinen viikko vapaata joskus syksyllæ ja læhdetææn ehkæ Floridaan tai Malibuun, jotta saa ihan oikeasti lomailla, eikæ ravata sukulaisissa - mistæ mæ en tykkææ yhtææn; se ei vaan ole lomaa laisinkaan...