lankakeränen
Minulla ei ole omia lapsia, miehelläni on 7v lapsi joka on luonamme joka toinen viikonloppu. Miehelläni on täysi kesäloma ja itselläni vain viikon loma, jota en todellakaan haluaisi viettää silloin kun miehen lapsi on meillä. Mieheni tuttava pyysi meitä Pohjois-Suomeen, niin pohjoiseen kuin vain Suomessa pääsee ja mieheni oli asiasta maininnut lapselleen, joka oli heti että hän tulee mukaan. Mieheni asiasta äsken mainitsi ja ilmoitin, että saavat sitten mennä sinne kahdestaan, etten halua viettää mun ainoata kesälomaviikkoani kuuntelemalla hänen lapsen valittamista automatkalla joko ollaan perillä. Enkä kyllä muutenkaan jaksa sitä valittamista ja näsäviisastelua kuunnella, jota tuo lapsi usein harrastaa. Mä arvasin, että se sanoo asiasta lapselleen joka on tietenkin änkeemässä mukaan. No mieshän repi asiasta herneet, ei mitään sanonut mutta näin kyllä naamasta että sitä vitutti mun asenne.
En kai mä nyt helvetti vietä mun ainoota kesälomaviikkoani korjaamalla mieheni ja hänen lapsen sotkuja, joita saan ihan tarpeeksi harrastaa näinä viikonloppuina kun lapsi on meillä. Muutenkin ärsyttää jo nämä viikonloputkin, kun lapsi on täällä kun sen kamat lojuu aina sen pari viikkoa milloin missäkin, kun lapsi eikä mies niitä näytä korjaavan pois silloin kun lapsi lähtee kotiinsa takaisin.
En kai mä nyt helvetti vietä mun ainoota kesälomaviikkoani korjaamalla mieheni ja hänen lapsen sotkuja, joita saan ihan tarpeeksi harrastaa näinä viikonloppuina kun lapsi on meillä. Muutenkin ärsyttää jo nämä viikonloputkin, kun lapsi on täällä kun sen kamat lojuu aina sen pari viikkoa milloin missäkin, kun lapsi eikä mies niitä näytä korjaavan pois silloin kun lapsi lähtee kotiinsa takaisin.