Kesäloman aloitus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on alkanut jo kesäloma, mutta miehelläni se alkaa vasta viikon päästä. Kyselin puolisoltani, että mitä kivaa hän haluaisi, että tekisimme yhdessä iltaisin tämän viikon aikana, kun hän on vielä töissä. Hetken mietittyään hän sanoi, että toivoisi, että olisin valmiina häntä varten, kun hän tulee töistä. -Valmiina mihin? kysyin. -No, seksiin, mieheni vastasi. -Mikäs siinä, ajattelin, vaikka olin lähinnä odottanut, että puolisoni vastaisi, että toivoisi, että ruoka on valmista, kun hän tulee töistä kotiin tai että mennään joku päivä pelaamaan padelia.

Ensimmäisenä lomapäivänä nautiskelin kiireettömästä aamusta. Kävin kaikessa rauhassa suihkussa, kuorin ihoani ja hoidin muutenkin itseäni. Mieheni työpäivän lähestyessä loppuaan puin päälleni kevyen, lyhythelmaisen kesämekon ja päätin jättää pikkarit pois alta kokonaan. Oven kolahtaessa eteisessä menin häntä vastaan ja suudellen toivotin hänet tervetulleeksi kotiin. Puolisoni laski kätensä lantiolleni ja ihan kuin hän olisi heti aistinut, että nyt ei rouvalla ole pikkareita, hän alkoi silittämään pakaroitani ohuen mekkokankaan läpi. Jatkoimme syleilyä ja suutelua ja pian käsi eksyi mekon helman alle kuin varmistamaan, että vastassa oli vain paljas iho. Huomasin, että helmaa nostaessaan hänen katseensa hakeutui taakseni. Hoksasin, että hän näki minut takaapäin eteisen peilistä ja hän halusi varmistaa kättensä kavainnot oikeaksi peilistäkin. . Kuulin mieheni murahduksesta, että näky oli mieluisa yllätys. Hän silitteli hetken pakaroitani ja sitten kevyesti taputteli niitä. Paksuuntuneella äänellään hän pyysi sitten, että voisinko hieman pyllistää. Sitä tehdessäni hänen katseensa oli koko ajan peilissä.

Mieheni otti minua ranteistani kiinni ja ohjasi minut nojaamaan eteisen lipastoa vasten. Siihen kumarruttuani puolisoni asettui taakseni ja nosti mekon helman niin, että se juuri ja juuri paljasti kaiken hänen silmilleen. Tunsin, kuinka hän siveli paljaita pakaroitani ja pystyin tuntemaan, kuinka hän ihaili näkymää, vaikka hän ei sanonutkaan mitään. Kiitoksena sain suudelmia pyllylleni.

Kuulin, kuinka puolisoni alkoi riisumaan housujaan samalla, kun hän aina välillä kevyesti läpsäisi minua pakaroille ja välillä puristi niistä vähän vaativammin. Kuulin hänen hengityksensä selvästi kiihtyneen. Hän tarttui minua hellästi toiselta puolelta lantiosta ja alkoi liikutella kovettunutta kaluaan jalkovälissäni kiusoitellen edestakaisin. Tämä kaikki tuntui minustakin todella kiihottavalta.

Puolisoni riisui vielä housunsa kokonaan pois nilkoistaan ja päätti ohjata minut ranteistani vielä hieman toisaalle, nojaamaan vasten sohvamme käsinojaa, joka on eteisen lipastoa alempana. Näin päädyin pyllistämään hänelle vielä enemmän ja sain selkäni kaarelle. Puolisoni taputteli tässä vielä pakaroitani ensin kevyesti, lähes sivellen, mutta sitten kosketuksen tiukentuessä tunsin, että hän ei jaksa enää kauaa odottaa. Hän asetti komeutensa pilluni suulle, tarttui molemmin käsin lantiooni ja .survaisi kaiken varovasti, mutta samalla vaativasti sisääni alkaen armottoman jyystön. Nyt hän ei enää kysellyt eikä pyydellyt, vaan otti omansa. Se tuntui minustakin todella hyvältä olla varmoissa käsissä antamassa puolisolleni ja saamassa häneltä hoitoa.

Aktin jälkeen hikisinä ja spermaa säärilleni valuen syleilimme toisiamme. Mieheni kiitti minua: - Olipas ihana kotiintulo! Tässähän sai heti työasiat unohtumaan ja nyt on koko ilta aikaa.

Minä jäin miettimään, että mitäkähän huomenna keksisin. Olisiko sinulla ideoita, miten voisin huomenna ottaa vastaan rakkaan aviomieheni työpäivän jälkeen?
 
vierailija
Hommaa teille joku ystävättäresi, josta tiedät miehesi haaveilevan, ja joka on valmis antamaan pillua miehellesi. Aloita itse miehesi kanssa ja pyydä ystävätärtäsi tulemaan esim. vaatehuoneesta esim. stringeissä ja tissit paljastavissa puoliliiveissä. Kun miehesi on yllättynyt ja ehkä säikähtänyt, ystävätär voi istua miehen naaman päälle ja hieroa pillua naamaan. Sitten ystävätär voi peruuttaa, sinä otat miehesi kullista kiinni, katsot häntä silmiin ja ohjaat kullin ystävättäresi pilluun.
 
vierailija
Uuh. Ennemmin kuulee siitä, että mies haaveilee siitä, että joku muu/vieras mies panisi miehen omaa vaimoa. Kyllä minulle tälleen päin sopisi, jos toisiaan myös sitä toista naista saisi paljaalla panna pilluun... mieluiten molempia naisia paljaalla, ja saman yön aikana paljaalla laueta molempiin naisiin... ajatus saa seisomaan...
 
vierailija
No sehän se olisi se kuumin fantasia, että vaimo antaisi vieraalle, tai tutulle.....
Kokeile ap mitä miehesi tuumaa siitä, että kerrot hänelle mitä päivällä hänen poissa ollessa on tapahtunut. Kerro jostain naapurin miehestä, jonka olit sattumalta nähnyt postilaatikolla. Jutustelun jälkeen olit kutsunut hänet kahville. Kerrot vaihe vaiheelta, miten kiimasi oli noussut ja naapuri oli ollut niin kiva. Lopulta sitten olit päätynyt tämän kanssa teidän aviovuoteeseen ja tullut pannuksi siinä. Kerro, että sinä olit ollut halukas ja pyytänyt lopulta naapuria astumaan sinuun. Minä saan joskus vaimon harrastamaan tällaisia tarinoita ja olen niin kiimassa, että lasti tulee nopeasti.
 

Yhteistyössä