Kesällä 2006 yrittämään alkaneita?

Onko teitä muita kuin minä? Vai ovatko kaikki jo plussanneet? Olisi kiva jos löytyis juttuseuraa niistä, jotka ovat yhtä kauan yrittäneet. :attn:

Itsellä tuli nyt elokuussa vuoden rajamerkki pikkukakkosen yrityksessä täyteen ja se tuntui aika musertavalta. Pikkuhiljaa olen menossa tutkimuksiin, mutta silti luomunakin vielä yritetään. Vaikkei tulosta synny niin on harjoittelu kuitenkin ( yleensä ) kivaa :D Välillä on mennyt kyllä jo pakkopullaksikin :/

Kunpa teitä löytyisi muitakin...
 
On täällä muitaki. Itsellä myös tässä kuussa tulee vuosi täyteen. Tuolla helmikuusta asti jännänneissä meitä on muutama lisää ainaski. Tervetuloa sinne jutustelemaan ja purkamaan tunteita jos haluat. (Otsikko siis viittaa siihen että alunperin mukana olleet oltiin samalla viikolla helmikuussa jännäämässä, mutta porukkaa on plussanut ja uusia tullut lisää myöhemmin)
 

Kiitos kutsusta, ehkäpä mä sinne sitten kurkin täs jossain vaiheessa. =) Yritän täs kovasti löytää täältä "omaa porukkaa", jonne kuulua. Ja kun yritystäkin tosiaan jo takana, niin kaipais vähä samanhenkistäkin seuraa, joka tietäs miltä tällä hetkellä tuntuu.

Tsemppiä ja plussatuulia sullekin kovasti nanna81 että tärppäis. Vuosi on jo aika pitkä aika, ainaki itsestä tuntuu, vaikka tiiän, että moni joutuu odottamaan kauemminkin.

 
Täällä yksi "kriteerin" täyttävä! En tiedä muistatko vauva-lehden puolelta, joskus olen sielläkin kuukausipinoissa roikkunut.

Meillä yritystä on nyt takana aika tarkkaan vuosi. Siihen väliin on kyllä mahtunut yksi raskautuminen joka sitten kuitenkin päättyi viikolla 7. Pikku hiljaa tilanne alkaa tuntua mahdottomalta enkä oikein tiedä mitä seuraavaksi. Nyt toistaiseksi mennään päivä kerrallaan ja odotetaan ihmeitä tapahtuvan.

 

Oletko ex. Huua-Tepe? :) Muistanhan minä sinut. No, en ehkä ihan henkilökohtaisesti, mutta hauskan nimimerkkisi muistan. Täytyy tunnustaa, etten heti tuota hoksannut, mietin vain että tepe on tuttu ja laitoin äsken vauva-lehden "hakuun" tuon nikin ja sieltä tuli nimi huua-tepe ja samalla minulla välähti kuka olet. :D Tai ainakin oletan että olet sama henkilö? Muistan miettineeni aina, että mistä kummasta se nikkisi oikein tuli, mutta en tainnut koskaan tulla kysyneeksi. Ja muistan hyvin ekan toukokuun listan, jonne silloin vuosi sitten ilmoittauduin ja sinä olit samalle päivälle merkitty kuin minut. Jäi jotenkin mieleen.

Ikävä kuulla, että olet kokenut keskenmenon :'( :hug:

Onko sinulla mitään suunnitelmia mennä tutkimuksiin? Minä asun Keski-Pohjanmaalla, Kokkolassa, joten ei täällä mitään lapsettomuusklinikoita ole, mutta aion käydä ottamassa jotain verikokeita työterveyslääkärillä (kilpirauhanen) ja ensi kuussa on varattuna aika yksityiselle gynelle. Oulun väestöliitostakin jo tilasin esitteitä, tulivat tänään...mutta en aio sinne ihan vielä ottaa yhteyttä. Katsotaan nyt pystyykö tuo gyne auttamaan jotenkin. Minulla tuo ikä alkaa olla jo vähän rasitteena, niin ei viitsisi enää kauheasti odottaa. Vaikka toisaalta ajatukset tutkimuksista tympivät. Olis ollut niin kiva, että luomuna tärppäisi. :(

Tsemppiä sullekin tepe

Kiva että teitä kanssatovereita on jo löytynyt, tai no kiva ja kiva, eihän se tietty ole kiva, että olette myös joutunut näin kauan odottamaan. Mutta siis, ymmärrätte kai, helpottaa aina tietyllä tavalla, kun tietää ettei ole ainoa.
 
Bee
Täältä löytyy vielä yksi kesällä -06 tahkoamisen aloittanut! :wave:
Elikkäs, ikää 23v ja 06/06 aloitettiin esikoisen yritys. Vuoden aikana on ehtinyt jo tapahtua paljon, PCO todettu ja monet lääkkeet testattu. Nyt hoidoissa laps.polilla ja Puregon pistoksissa toinen rundi alkamassa heti kun menkat ilmestyy. Miehessä ei mitään vikaa, minussa vain tuo ovuloimattomuus..
Ainuttakaan plussaa ei siis vuoden aikana ole testiin ilmestynyt..
Siinä historia tiivistettynä.

Kiva jos löytyisi samanhenkistä juttuseuraa, ketuttaa roikkua viikkopinoissa kun on aina ensimmäisten joukossa jotka tippuu.. :kieh:
 

Yhteistyössä