Kesäkuussa -06 syntyneitä/mesekavereita

Löytyiskö muita kesäkuun -06 vauvoja? Olen 2 lapsen äiti, esikoinen on 2,5v poika ja kuopus on siis kesäkuussa syntynyt tyttö. Olisi kiva tutustua ainakin virtuaalisesti. Muutkin mammat erityisesti pk-seudulta ja uudeltamaalta saavat kirjoitella! Kirjoittele ensin: ninnisport@city.fi ja jatketaan juttua sitten mesessä.
 
koppis
Meidän Emma syntyi 28.6.2006 :heart:

Olisi kiva meilailla, mutta meseen tuskin ehdin juuri koskaan... jos et sinä, niin haluaisiko joku toinen meilailla? Olen 33 v, avoliitossa, kahden kissan äiti myös :) Asun Palokassa, Jyväskylän mlk:ssa.
 
Mutsi86, ei haittaa et oot itä-suomesta, Laita vaan sähköpostia! :)

Koppis! Meilejäkin voin alkaa kirjoitteleen, en vaan kauheasti aina ehdi keskittyä tai kerkeä pitkää kirjoitteleen. Siksi enemmän mesekavereita etsiskelen. mutta pistä postia, jos haluut kirjoitella tällaisen vähän laiskemman meilailijan kanssa. Tai tiedä miten sitä innostuu.. B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 15:14 koppis kirjoitti:
Meidän Emma syntyi 28.6.2006 :heart:

Olisi kiva meilailla, mutta meseen tuskin ehdin juuri koskaan... jos et sinä, niin haluaisiko joku toinen meilailla? Olen 33 v, avoliitossa, kahden kissan äiti myös :) Asun Palokassa, Jyväskylän mlk:ssa.
moikka..mullakin EMMA tyttö syntynyt 30.06.2006 eli 2 päivää ikä eroa..itse olen 30v ja asutaan tällä hetkellä helsingissä mut kotoisin jyväskylästä:) kyllä emmat on vaan ihania :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 22:53 emmanMami kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 15:14 koppis kirjoitti:
Meidän Emma syntyi 28.6.2006 :heart:

Olisi kiva meilailla, mutta meseen tuskin ehdin juuri koskaan... jos et sinä, niin haluaisiko joku toinen meilailla? Olen 33 v, avoliitossa, kahden kissan äiti myös :) Asun Palokassa, Jyväskylän mlk:ssa.
moikka..mullakin EMMA tyttö syntynyt 30.06.2006 eli 2 päivää ikä eroa..itse olen 30v ja asutaan tällä hetkellä helsingissä mut kotoisin jyväskylästä:) kyllä emmat on vaan ihania :flower:
meillä Anna-Sofia syntynyt 30.6.2006, asumme laitilassa
 

Yhteistyössä