Kesäkuunlopussa plussanneita?

• Viestiketjun aloittaja sunni
  • Ensimmäinen viesti
Minä tein aamulla vielä digitaalisen testin johon sain raskaana 2-3 tekstin. Ilmeisesti viikkoja on sitten 4-5 joten maaliskuullehan se menee. Itkuisuutta on ollut täälläkin havaittavissa jo ennen plussaa, samoin rintojen arkuutta. Niistä minä hieman jo aloin aavistella viivoja.. Neuvolaan soitin heti eilen ja 25.7 on eka käynti. Nyt vain toivotaan että kaikki sujuu hyvin..

HEi vaan!

Minullakin on tuo LA vähän hakusessa. Pillerien jälkeen heti ekasta kierrosta ylläri pylläri tuli! :) ( oviksen bongailut ja laskut menivät sitten ihan metsään ) :D
Eli LA keikkuu tuossa 24.2.-->maaliskuun alku.

Onnea muillekkin plussanneille! :heart:

Oireena ollut menkkamaiset kivut. joita on melkein koko ajan. Siksipä tässä mietityttääkin onko kaikki ok :( Ensin oli aivan hirveä palelu mutta sekin nyt jäänyt pois.

NinnaN

sunni
Huomenta!
"pakko" oli tehä toi digi ja antoi raskaana 2-3. Olisin pikkuriikkisen odottanut että 3+,mutta ei sit ollut ovulaatio sillon ku oletin,mut näillä mennään :)
Jotenkin se kuitenkin helpotti kun näki sen tekstin :) :)
Pitäsköhän sinne neuvolaan uskaltaa jo soittaa... Mie vaan oon niin ns. taikauskonen etten uskaltas vielä hötkyillä,ettei käy huonosti.
Jokos kellään alkanu pahaolo?

Hei!

Suni täällä ainakin etoo jo vähän väliä pikkasen. Se olikin yks syy testiin =D
Minulla oli kans keskenmeno elokuussa jotenka nyt otan varovaisin askelin. Neuvolaankin ajattelin soitella vasta myöhemmin kun normaalisti olen soittanu heti testin tehtyäni.
Ei vaan uskalla vielä ajatellakkaan että oikeasti tärppäs ja pelottaa pysyykö pikkuinen hengissä.
ihanaa sinänsä, että olen menossa opiskelemaan syksyllä, ja esikko menee myöski kouluun.. Ehin sen puoliska vuota käydä ite koulua =D
No mutta sitähän pystyy jatkamaan sitten..
Kaikellehan on tarkoitus ja kaikki järjestyy aikanaan!!
Sen alan jo oppia.
Mutta nyt puuron keittoon! Vointeja kaikille ja toivottavasti se maaliskuisten pinokin ilmestyy jonku reippaan ja osaavan ansioista =)

Niin joo ei tullutkaan eilen se pitkä viesti elikkä meillä kolme poikaa ennestään -04, -06, -09 ja se keskenmeno viime elokuussa. Niskaturvotusultrassa sanoivat ettei pienen sydän enää syki..
Siitä asti yritetty parin kk tauolla ja nyt sitten eka oikea tärppi..

Laretzki
NinnaN Mulla kanssa oli tosi kovia menkkamaisia kipuja ja pahojakin vihlaisuja ennen plussaa, nyt ne on tasoittonut, että välillä, esim. nenää niistäessä saattaa pistää hieman mutta ei muuten.

sunni Mulla on alkanut paha olo ihan kunnolla. Eka oli etomista herätessä ja nyt ihan kunnolla pahaa olo. Eilenkin meni reilusti yli puolen päivän ennen kuin pystyin syömään. Ja nyt on samanlainen fiilis, mutta pitää varmaa koettaa kuitenkin jotain syyä...:x

Lare ja Spyro 5+3(?)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulle sanottiin neuvolasta et LA ois 4.3. Ekaa neuvolaa vaan joudun ootteleen vielä 5 viikkoa, eli 3.8 ois aika. Oli pakko soittaa sinne jo eilen ku siellä on puhelintunti ajat niin typerästi.
Musta on tullu ihan hermoheikko! Eilen töissä jos joku pikkuasia meni pieleen niin heti tuntu et märy pääsee ja tiuskin vaan työkavereille. Saattaa toki johtua vähäisistä yöunista. Ja eilen eka päivä ilman tupakkaa n. 10 vuoteen!! Jei! :) Eikä ollu ees paha ku oli niin hyvä syy lopettaa! Tänä aamuna ei oo tehny ees pahemmin mieli.

Mites teillä tuo kahvinjuonti? Mä oon aika kova juomaan kahvia, mut oon yrittäny jättää vähemmälle.

Täälläkin ilmottaudutaan porukkaan!:wave: Ekaa on toivottu jo pitkään ja vihdoin viikko sitten saatiin plussa. Nyt menossa rv 5+0, laskureiden mukaan LA pyörii helmi-maaliskuun vaihteessa, meen ultriin asti päivällä 1.3. Ihmeempiä oireita ei vielä oo, mahan nippailuja ja tissien arkuutta. Eilen ekaa kertaa illalla vähän etova olo. Onkos meissä joku näppärä teknisesti osaava maaliskuisten pinontekijä porukassa?:) Iteltä ei ainakaan oikein luonnistu..

marika27 tervetuloa joukkoon ja onnittelut plussasta! :)

Oonko nyt ymmärtäny väärin, ku luulen et nuo viikot vaihtuis aina sunnuntaina. Tai siis maanantai ois aina joku+1. Mulla on nyt menossa 4+3 neuvolan tätin mukaan.

Maaliskuisten pinon tekijäksi musta ei ainakaan oo. Toivotaan että meidän joukosta löytyis joku "tekniikan ihmelapsi" :)

MM-11 Viikkojen vaihtuminen on yksilöllistä. Raskausviikot lähtevät samasta päivästä kuin viimeiset menkat alkoivat, eli kp1 on rv 0+0. Itselläni viikot vaihtuu perjantaina kahdessa edellisessä raskaudessa keskiviikkona. :)

-Santtu syyskuisista (mulla muuten kakkosen LA oli 1.3. :) )

Laretzki
Koin tosi kivan yllärin kun sain ekan neuvolan jo ensi viikolle :). Ja heti aamuun vielä kaiken lisäksi. Vähän meinannut tuo pahoinvointi yltyä eikä tää lämpö yhtään auta syömishaluja. Noh, pitää ruveta keitelemään uusia perunoita sillin kaveriksi niin ehkä niitä saa meneen alas sitten siinä vaiheessa kun mies tulee töistä :)

Lare ja Spyro 5+3(?)

Mää voisin tehä meille sen pinon, luulen, että osaan :D
Mutta tehäänkö niin, että teen "vasta" heinäkuulle, kun tässä nyt kesäkuu loppuu justiinsa..?
Meinaan, että ois viksua aina joka kuussa tehä uus pino, ettei sivumäärä paisu ihan hirvittävän valtavaksi. :)

Miten ois Maalismammat 2012? :p ja sitten aina laittasin pinon perään kuukauden jossa kirjotellaan, tai jotain sinne päin.

Täällä tissit on kipiät ja nippailee alavatsaa aika ajoin aika kovastikin, väsy on, mutta muita oireita ei oo juurikaan vielä. Viimeks ei ollu oikeen mitään oireita, mutta vaavi kerkeskin tietty 3vko oleilemaan hengettä tuola, jotta jos nyt sitten oireilut ois ihan tervetulleita! :)

Neuvolaan en oo vielä soitellu, huomenna sitten varmaan. Aion yrittää vaatia niiltä varhaisultran, jos en saa, niin meen yksityiselle maksamaan itteni kipeeks. Mutta jotensakin tuntuu siltä, että kiva ois sitten joskus vk 7 nähdä, että elämää oikeesti on. Viimekshän elämä oli loppunut 7+4 ja vuotelu alko vasta viikoilla 10+4. Tässä raskaudessa on jotenkin rauhallisempi olo, en suhtaudu asiaan yhtä hötkyillen kun viimeksi, vaikkei siitä mitään tullutkaan ja eka on edelleen edessä. Tarrasukkia vaan kaikille!

Me lähetään huomenna risteilylle ja just lueskelin, etten saa syödä mätiä! Voi rähmä.. Nooo, syy on tietysti aika arvokas. :heart:

Naive ja Paavo 4+6 (huomenna poksuu viikot, enää 7 piinaviikkoa! :D )

Laretzki
Sit kun vielä selviäsi, että mennäkö helmikuisiin vai maaliskuisiin...Oman laskujen mukaan olisi tosiaan se 26.2. LA, mutta ei siitä koskaan tiiä.

Onko muuten niin että tohon alkuraskauden ultraan voi päästä neuvolan kautta, jos ei oikein ole selvillä kuinka pitkällä raskaus on, vai oonko kässännyt jotain väärin?

Yhteistyössä