Kesäkuunlopussa plussanneita?

• Viestiketjun aloittaja sunni
  • Ensimmäinen viesti
sunni
Heipsis!
Onkos täällä ketään kuka oisi plussannut nyt kesäkuun lopussa?
Jos tavoittaisi joita kuita ketkä oisi samassa lähtökuopassa itseni kanssa jännittämässä pysyykö masuasukki matkassa :)

Tai jos täällä on jo tämmöinen, niin kertokaa,kun ei nyt silmään osunut. Ei oikein tiedä minne pinoon itsensä tunkisi kun ihan pyörällä päästäni olen vieläkin :)

sunni
Eipäs ole vielä maaliskuisten pinoa, mutta toisen laskutavan mukaan la olisi 27.2, joten voisin mennä helmikuisten pinooin, toisen tavan mukaan 1.3. täytyy venailla hetken ja seurata tuleeko kohta maaliskuisten pino :)
Kiitos MIUSKI :)

Täällä sunni on sama tilanne. Plussattu viime viikolla ja kierto ollu ns. normaalikiertoa pitempi (33) viime aikoina. Joten LA keikkuu tuossa kuun vaihteessa, mutta uskon vahvasti et mennään maaliskuun puolelle, ja juurikin tuota maaliskuisten pinoa tässä itekkin ootan. Mä pääsen varhaisultraan jo viikolla 28 loppupuolella ja siellä on myös ensimmäinen neuvola-aika. Toivottavasti tämä raskaus ois yhtä helppo kuin alkuvuotinenkin :heart:

No nyt sitten on tännekin rekisteröidytty. Että joo, tänään piirtyi testitikkuun toinenkin viiva. Laskettua aikaa en jotenkin osaa laskea, koska raskauduin heti pillerien lopettamisen jälkeen ilman luomumenkkoja, mutta toisaalta en ollut raskaana silloin kun "oletettujen" kuukautisten olisi pitänyt alkaa pari viikkoa sitten. Noh, teen tutkimustyötä kunhan olen pahimmasta "järkytyksestä" toipunut. ;) Ensimmäistä siis odotan, toivottasti pysyy matkassa mukana.

Laretzki
Täällä kanssa yksi, jolla tällä hetkellä laskurit näyttäisi LA 26.2. Eli helmikuun loppuun mennään. Kierron pituus hieman epäselvä, mutta tonne helmikuun loppuun/maaliskuun alkuun se kuitenkin menee. Toivon jo nyt valmiiksi ettei lapsiparan tarvitse sitten karkauspäivänä syntyä :D. Ensimmäistä odotellaan, joten hyvin uutta koko homma. Laskujeni mukaan nyt olis 5+0 menossa...

sunni
wau!!
Ihanaa että meitä on jo näin monta :heart:

Onnea vaan paljon paljon meille jokaiselle nyt :) :) En olekaan vielä itseäni onnitellut :D

Mulla ois kanssa esikoinen nyt odotettavissa :) Ja varma en ole ovulaatiosta,kuin sen että tiedän milloin eka ovisplussa tuli kesäkuussa tikkuun ja siitä on nyt 22 vrk,joten jonkin näköinen kuva on,mutta eiköhän nämä asiat viela tästä tarkentune kunhan päästään eteenpäin ja ultriin :) Paitsi että viime menkat kesti vain päivän ja sitä jo epäilin että olikohan ne menkat,toisaalta kai oisin paaaaaljon aiemmin plussannut. *spekuloi*

:attn:Kukas se tekeepi meille sen maaliskuisten pinon? :wave:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laretzki
sunni Mullakin oli tosi kummallliset noi edelliset menkat, vaan kolme päivää ja vuoto niin runsasta ei että tuli kuukupistakin yli, vaikka sitä kävi tyhjäämässä vähän väliä. Normaalisti mulla kestää joku seittemänkin päivää vuoto silleen kohtalaisesti. Mutta onneksi niistäkään ei enää tarvitse välittää..:)

Minä myös! :wave: Testin tein tänään, mutta lasketusta ajasta ei ole varmuutta. En ole merkkaillut kiertoja kalenteriin, kun olemme niin pitkään yrittäneet ja toivoneet toista lasta. Olo on erittäin epäuskoinen, mutta nyt vain toivotaan parasta!

sunni
Onkos teillä minkälaisia tuntemuksia nyt ollut?
Mulla oli ekatyöpäivä tänään loman jälkeeen ja tänään kipristeli, naukkaili, nipisteli ja repi kohdun tienoilla. Kerran jopa jouduin keskeyttämään tekemisen jota olin tekemässä.
Ja äsken lenkillä juili nivusiin, se olikin ihan uusi tuntemus.

Onko teillä ollut itkuisuutta vielä??

Täällä on päästy kyllä vähällä. Tähän mennessä kerkee välillä aina unohtaa et raskaana ois. Tänään on sit alkanu vähän kivuliaampina noi repäsykivut, joutunu itekki niitten takia vähän rauhottamaan tilannetta. Edessä ois nyt raskas 6pv työputki... toivottavasti jaksan sen ku oon muutenki aika naatti ollu töitten jälkeen saatikka nyt sit ku oon raskaana... viimeks oli ihan tajutonta se väsymys.

Itkuisuutta ei vielä oikein oo ollu. Viime raskaudessakin mä itkin vaan onnesta kun kattelin hää- tai vauvaohjelmia tai luin vauvalehtee... välillä rupes sit itkun seasta naurattamaan oma herkistely :D

Tänään ku käytiin rauhallisella kauppareissukävelyllä niin mulla alko pistämään ikävästi vasempaan kylkeen tuonne navan korkeudelle... mikähän lie... toivottavasti ei ainakaan mitään jatkuvaa.

Onko teille ilmaantunu mitään himoja, siis ruokaan tms?

Laretzki
Mulla on onneks jo loppunut noi alavatsan repivät kivut, tai sit ne on sen verran pieniä, ettei niihin enää kiinnitä huomiota.

Muita oireita on jo ihan tajuton väsymys. Voin nukahtaa ihan minne tahansa päikkäreille ja nukkua sen parikin tuntia. Lisäksi on aika ajoin kuvotusta, varsinkin jos ei syö tarpeeksi usein. Ja sit oon aika kiukkunen. En siis mielialaltani, mutta ärsyynnyn lähes kaikesta mitä mies tekee/sanoo ja tuntuu etten pysty nätisti sanomaan mitään, vaikka kaikki tulee kovin tiuskimisena. Ei kovin kivaa kun mies sitten totta kai ottaa nokkiinsa siitä...:/

Lare ja Spyro 5+1 (?). Huomenna soittoa neuvolaan :)

Lare, teillä on ihana tekonimi :heart: meillä on tuo vielä työnalla, katotaan mikä sit tuntuu sopivalta, tulee sit ku tulee jos on tullakseen :)

Mä oon taas rauhallinen ja kaikkea rakastava :D Oikein tyyneyden huippu. Kaikki päivät on vaan niin ihania ja nautin kaikesta :) Mieski sanoo et mun pitäs olla aina raskaana ku oon niin tajuttoman hyvillä energioilla :)

Toivottavasti Lare sun tilanne rauhottuu jossain vaiheessa tai tulee piiiiiiitkä odotus sun miehelle :D Onneks nuo miehet tuntuu olevan suhteellisen ymmärtäväisiä raskausaikana :heart:

Laretzki
Meme Mäkin mietin pitkään jo että mikä hitto siitä oikein tulisi, mutta sitten eilen illalla se iski kuin salama kirkkaalta taivaalta, just ennen nukahtamista. On siis olemassa sellanen peli, jota miehen kanssa pelataan. Miehen lempihahmo on Spy ja mun Pyro, joten siitähän tulee sit Spyro :D. Youtubessa on oikein videokin aiheesta, kuin nämä kaksi saavat vauvan ja siitä tulee Spyro (tosin se on sitten se oikee pelihahmo lohikäärme Spyro). Mä veikkaan et tää mun kiukuttelu laantuisi huomattavasti, jos mies antaisi mulle sängyssä kunnolla :D. Kun viimeiset kerrat se olen ollut mikä joka työn tekee, jäänyt itse vähän vaiheeseen ja mies ei olekaan sitten enää uudestaan jaksanut :D. Täytyy varmaan vaan vielä erikseen mainita, etten todellakaan mee rikki vielä tässä vaiheessa.

Laretzki
Niin, ja olishan niistä oireista voinut mainita ihan tärkeän kipeet tissit, koko ajan märät pöksyt ja sen, että otsa, kaula ja olkapäät on entisestään räjähtäneet kukkimaan.

...enkä janoakaan muistanu äsken mainita, nyt pompsahti mieleen kun tuntuu että tukehdun kuivaan kurkkuun :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hellurei!

Itsekin olen sitä maaliskuun pinoa odotellut. :) LA:n pitäisi laskureiden mukaan olla 1.3. ja eka ois tulossa. Takana on huhtikuussa keskenmeno, joten täällä jännäillään kovasti, pysyykö vaavi matkassa.

sunni
Mulla oli järkyt vetistelypuuskat to-su, joka hemmetin asia sai minut itkemään :/ Olin ihan hiton alakulonen ja itkunen,nyt onneks alkaa olot korjaantua.
Vähän on vielä semmonen epäuskonen olo tästä raskaudesta kun niin pitkään tätä odotti. Tänään _pitäisi_ tulla postissa digitesti, että sittenpähän näkee nekin viikot mikäli siihen on luottamista.
Mullaki alkoi la leuka kukkimaan ja eilen ekat finnit otsaan jonne mulla ei teiniaikojen jälkeen ole tullut näppyjä.
Vielä ei ole mielihaluja, mutta huonot ruoka ja juomahalut on,ihan pelottanu et elimistö kuivuu. Pakko yrittää wissyllä tankata itteesä.

Oottekos miettineet millon puhelu neuvolaan, vai oletteko JO soittanu???

Naive sullon sama la kuin mulla :) Ja mullaki oli joku km kaltainen toukokuun alussa :s Senkin takia tää tärppi oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin mahtava juhannusyllätys, vaikka ennen plussaa jo arvelin että oiskohan raskaana...

Uskaltaiskohan itsekin alkaa miettiä tuota "tekonimeä" jo :) hih :)

Entäs olettekko mitään hankintoja uskaltaneet vielä edes ajatella? Itse en ole, mut ekan ultran jälkeen kyllä käyn ostamassa erään aiiiiivan mahtavan ihkin myssyn jota tuttavan vauvalle vtteita ostaessani ihastelin keväällä.

Mukavaa päivää joikaiselle, masuasukeille myös :heart:
Yhtään ei jaksaisi töihin lähteä :s

Laretzki
Ei tarvinnutkaan kovin kauaa oottaa eka neuvola ens viikon keskiviikolle...Luulisi että sieltä saa ihan kivasti tietoa kaikesta mahdollisesta.

Voi hyvää päivää kun meinaa tää pahoinvointi nousta ihan kunnolliseksi. Hiki kihoaa otsalle. :x

Onneks täällä on muitaki keskenmenon kokeneita, en oo ainut panikoija. Mullahan tuo maaliskuussa päättynyt raskaus kerkes jo suhteellisen pitkälle, juuri rv15 lopussa pienen napanuora oli kiertyny liian tiukalle :( Kyllä tää plussa oli kans niin kovasti toivottu ja omalla tavallaan sitä tässä pelkääki... toivottavasti tällä kertaa kaikki menis hyvin loppuun asti :heart:

Mä soittelin neuvola-ajan jo viimeviikolla, heti seuraavana päivänä plussauksesta :)

Viimeksi muokattu:
Tammikuisista tuun huutelemaan teille, että kyllä se nyt vaan on niin, että teidän pitää laittaa maaliskuisille pino pystyyn ;) Mahtava määrä teitäkin jo alkaa olla. Onnea kaikille plussasta ja paljon tarrasukkia mukaan! :heart:

Jomi & Samu-Sirkka 10+2

Moroo!! Mä ilmottaudun kans mukaan! Yrityskertoja kerkes tulla 5 ja tänä aamuna kuudennesta plussa! :) Mulla ei ollu yhtään mitään oireita ennen eilistä työpäivää. Töissä piti hypätä koko ajan vessassa kattoon joko menkat alko, ku kivut ollu aika kovat, mut poissa pysyi. Mulla yleensä alkaa menkkakivut vasta seuraavana päivänä alkamisesta, niin sen takia rupesin epäileen että oisko tärpänny. Ja olihan se :)

Yhteistyössä