Pitkästä aikaa linjoilla...
Ei tahdo keritä mitään tekemään, nukun kun poikakin nukkuu ja kun se valvoo niin sitä pitää viihdyttää...
Juu-u meidänkin poitsulta puuttuu itsensä viihdyttämisen taito kokonaan, alusta asti ollu sellanen että jos yksin jää niin alkaa huuto heti.
Aina pitää olla naama näkyvissä.
Olen jo tossissani miettinyt että tulostan kuvani tohon viereen :kieh:
Imetän vielä ja maito riittää hyvin...
Oli tuossa jonkun aikaa etten imettänyt mutta nyt taas 3 päivää imettänyt.
Mulla oli oikeessa tississä jokin paise, joka tulehtui ja maito piti lypsää pulloon.
Noh poitsupa ei tissin parantumisen jälkeen suostunut sitä tissiä imemään.
Ja pikkuhiljaa alkoi hylkiä myös toista tissiä, kun oli pullostakin saanut ja se oli helpompaa.
Lypsin jonkin aikaa pulloon ja pullosta juotiin.
Noh suht usein piti lypsää ja sama aika meni lypsäessä kun että ukko ois tissillä.
Päätin vaan yrittää,kun maitoa riittää.
Yks vuorokaus huudettiin ja pikku mies oli ns. "nälässä" kunnes tissi alkoi kelvata.
Aluksi kun imi vain sen verran että sai paineet pois eli oli sitten kokoajan nälkänen.
No nyt imetys taas sujuu JEE!!
Jaa pitää rientää taas
Ei tahdo keritä mitään tekemään, nukun kun poikakin nukkuu ja kun se valvoo niin sitä pitää viihdyttää...
Juu-u meidänkin poitsulta puuttuu itsensä viihdyttämisen taito kokonaan, alusta asti ollu sellanen että jos yksin jää niin alkaa huuto heti.
Aina pitää olla naama näkyvissä.
Olen jo tossissani miettinyt että tulostan kuvani tohon viereen :kieh:
Imetän vielä ja maito riittää hyvin...
Oli tuossa jonkun aikaa etten imettänyt mutta nyt taas 3 päivää imettänyt.
Mulla oli oikeessa tississä jokin paise, joka tulehtui ja maito piti lypsää pulloon.
Noh poitsupa ei tissin parantumisen jälkeen suostunut sitä tissiä imemään.
Ja pikkuhiljaa alkoi hylkiä myös toista tissiä, kun oli pullostakin saanut ja se oli helpompaa.
Lypsin jonkin aikaa pulloon ja pullosta juotiin.
Noh suht usein piti lypsää ja sama aika meni lypsäessä kun että ukko ois tissillä.
Päätin vaan yrittää,kun maitoa riittää.
Yks vuorokaus huudettiin ja pikku mies oli ns. "nälässä" kunnes tissi alkoi kelvata.
Aluksi kun imi vain sen verran että sai paineet pois eli oli sitten kokoajan nälkänen.
No nyt imetys taas sujuu JEE!!
Jaa pitää rientää taas