Valkoiselle isot tsemppihalit. Muista myös ottaa omaa aikaa, jos vaan mahdollista. Toivottavasti mieliala alkaa kohenemaan. Onneksi osasit tällä kertaa hakea apua ajoissa
Ruu, kyllä sen nimen ehtii
mä olen papille tekstannut pojan nimen lauantaina klo 17 jälkeen, kun ristiäiset oli sunnuntaina klo13
hyvin ehtii...
Meillä oli neuvola. 1kk neuvola, vaikka poika täyttää huomenna 7 viikkoa. Jouduin alkuperäisen ajan perumaan, kun vettä tuli taivaan täydeltä ja kävellen olisi pitänyt mennä. Tänään oli ihan kiva kävelykeli
uusi aika 2 viikon päästä, että ollaan taas rytmissä. Meidän poika ei vieläkään yllä suurimman osan tässä ketjussa syntyneen syntymäpainoon
mitat tänään 3890g ja 54cm
terkka ja lääkäri oli kuitenkin tyytyväisiä kasvuun, eikä suositelleet korviketta. Yöunetkin saadaan nukkua, kuten tähänkin saakka, vaikka 4kg mennytkään vielä rikki. Viime "yönä" poika söi 22 aikoihin, hikotteli 22.45 saakka (en siis viitsinyt laittaa nukkumaan
) ja ekan kerran heräsi syömään vähän jälkeen kuusi, kun miehellä soi herätyskello. Neuvolassa sanoivat vaan, että antaa nukkua, jos nukkuu
Mun voinnista ja jaksamisesta kysyttiin myös. Tuntui vähän hassulta sanoa, että nukun paremmin kuin aikoihin, enkä koe olevani väsynyt. Tuntuu, että jotenkin kuuluisi olla väsynyt, kun perheessä on vauva. Joskus aamuisin väsyttää, eikä iltaisinkaan tarvi unta odotella, mutta päivisin en ole mitenkään erityisen väsynyt. Kovasti kyselivät tukiverkostoista ja käskivät hyödyntämään niitä.
Ylihuomenna sitten taas neuvolaan, kun on jälkitarkastus.