Valtavan paljon onnea Kerttuliinu, Sulo-Sylvia ja Illa Tuu! Tulipas monta juhannusvauvaa
Pupumama, ihana kuulla, että pääsitte kotiutumaan vauvan kanssa
Juhannus oli ja meni. Rauhallisesti. Perjantaina tosiaan oltiin mummolassa (mun vanhemmilla), lauantaina meillä kävi pari mun ystävää. Ihan päiväsaikaan ja lasten kanssa. Illalla saunottiin perheen kesken
yötkin on olleet yllättävän rauhallisia. Liekö seinänaapuri ollut jossain juhannuksen vietossa...
seinänaapurin seinänaapuri juhli 2 päivää, mutta se ei onneksi meille asti kuulunut. Tänään on tehty pihahommia ja grillailtu ihan kotosalla
Onkohan meillä meneillään joku tiheän imun kausi tai jotain... Poika tankkaili eilen illalla 22.30 saakka, yöllä söi ennen kahta, neljältä ja aamulla ennen seitsemää alkoi taas ähisemään. Aamupäivän tankkaili aika tiheään. Mies luuli jo, että pojalla on vatsavaivoja ja sen takia kiukkuaa. Tissille se halusi ja kun oli saanut siinä tarpeeksi roikkua, oli oikein tyytyväinen
viimeisen vuorokauden on syönyt 1-2 tunnin välein. Yksi pidempi väli on tainnut olla. Nyt poika roikkuu taas tissillä ja piereskelee tyytyväisenä
jos alkaa oikein kovasti tankkailemaan pitkin päivää, on mun varmaan kidutettava itseäni rintapumpulla (pumppaaminen sattuu), että mies voi töistä tultuaan ottaa jonkun syöttövuoron, että mä pääsen lenkille ja voin touhuta jotain tytönkin kanssa