Mirkku91, kiva etten ole ainut
mulla tekee myös tosi pahaa, jos mies jättää metwurstipaketin avattuna jääkaappiin. Melkein pitäisi laittaa rasiaan... Ja lihapullien kanssa ihan sama juttu! Se haju vaan on jotenkin ihan hirveä. Mukavaa olla näin ruokavammainen
Närästyksestä en ole koskaan kärsinyt juurikaan. Sellaista ihan pientä polttelua on joskus raskauden aikana ollut. Lähinnä nukkumaan käydessä, mutta mulla ne renniet on aina auttaneet tosi hyvin
kun illalla on ottanut, niin ei ole yöllä tarvinnut käydä toista ottamassa. Nyt ei ole vielä närästystä ollut.
Tuo kellojen siirtäminen on ihan syvältä... Viime yö oli jotenkin levoton. Sekä tytöllä, että mulla. Valvottiin varmaan liian myöhään. Aamulla heräsin ennen tyttöä ja olo oli ihan kamalan krapulainen. Join mehua jo ennenkuin nousin sängystä ylös. Pitkin päivää on tehnyt pahaa. Näin paha olo ei olekkaan vähään aikaan ollut. Laitan ihan täysin tuon valvomisen ja kellojen siirtämisen piikkiin. Koko päivä on tuntunut ihan järjettömän pitkältä. Nyt kun saisi taaperon unille, niin pääsisi itsekin nukkumaan.
Muuten menee sangen mukavasti
ultra toki jännittää sitä enemmän, mitä lähemmäs se tulee. Vielä muutama piinapäivä edessä. Mies on jo pyytänyt vapaaksi. Vaikka kaikki olisikin hyvin, saatan silti olla todella herkillä sen päivän, kun on jännittänyt niin paljon ja kun tämä vauva olisi niiiiin toivottu. Näille tulisi just hyvä ikäerokin. Ihan hyvä, ettei tarvi olla koko päivää yksin taaperon kanssa. Kävi miten kävi.
Vatsa tuntuu kyllä jotenkin painavalta ja raskaalta. Siis juurikin tuo alavatsa. Etenkin iltaa kohden alkaa painaa. Muistelisin tälläistä olleen myös tytön odotuksessa, mutta keskenmenneessä voin tässä vaiheessa kaikin puolin ihan liian hyvin. Nyt oireet on jotenkin tutummat