** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

Pikaisesti vain aloin kirjoittaan, että minäkin kävin jättämässä hakemuksen kerhoon. Tosin oon kyllä tänne kirjoitellu aika vähän, mutta listalla oon ollut jo aika pitkään. Jospa sitä tulis kirjoiteltua kerhon puolelle enemmän, kun uskaltaa vähän vapaammin...
Mihin tällainen kerho on perustettu? Koitin selailla vanhoja viestejä, mutta en löytänyt kuin sellaisen missä sanottiin että kerho perustettu. Mutta minne? Vähän sama juttu mullakin, että en ole tänne niin viitsinyt kirjoitella, mutta johonkin suljettuun "ryhmään" voisi aktiivisemminkin jotain raaputella.

Myrskymaija ja masu rv 30+4
 
pulpettajalle tulin äkkiä vinkkaseen et hakakirppis on auennut eilen. kävin tänään mut kovin oli tyhjän näköstä.
(en ees tienny et se muuttaa. kävin sotkassa ostamassa meille ruokapöydän uuteen kotiin ni samalla käväsin sielläki.)
 
Heipä hei Odottajat. Kuumeilijapuolelta tulin kummityttöni äidin puolesta tuomaan seuraavaa viestiä. Harhaanjohtaja lähettää teille kaikille lämpimiä kevättuulia!
Harhis on torstaista asti ollut naikkarilla supistuksien vuoksi.
Kotiin lähtö ei kuulema ole enää vaihtoehto, joten näillä näkymin todennäköistä, että seuraavan kerran kuin Harhis itse kirjoittelee tänne, on Eemeli jo maailmassa, äidin rinnalla.

Uskaltaisinkohan sen verran tietoa täällä julkisesti jakaa että tänään kohdunkaulaa ollut jäljellä enää 1cm, joten tuskin kotiin enää tosiaan pääsee.

Nyt vaan kaikki toivotaan Harhikselle pitkää pinnaa lepäämisen suhteen, ja että kaikki menee parhainpäin!


-Ambrosia-
 
Viimeksi muokattu:
harhikselle :hug: ja jaksamista! toivotaan että pieni pysyy vielä masussa jonkun aikaa. kiitos ambrosialle tiedosta!

löysitkö myrskymaija kerhon? eli jos et niin sinne kerhot-osioon ja sieltä löytyy kesäkuun kullanmurut 2011 ja siinä perässä se liity-painike mistä pääset tekee hakemuksen.
 
Harhaanjohtaja :hug:! Jaksamista ja kärsivällisyyttä lepäilyyn. Ja miekin tosiaan toivon, et Eemeli kestäis masussa vielä niin kauan ku mahollista. Voimia!

Ja kiitos teille ihanaiset sanoistanne ja parannus-kehotuksista :heart:. Tulin itsekin hyvälle mielelle niitä lukiessa. Poika on jo tänään parempi eikä kuumetta ole enää ollut oikeestaan yhtään. Joten onneks tämä tästä.

Pyyter ja Otto 27+6
 
neljä+yksi juu, mä kans vähä googlasin ja hokasin et siel on sellanenki :D kyselin jo pöytääki ja kovasti se naine vakuutti et vasta parin viikon päästä vois saada pöydän, et vissii siel on varauksii mut ei ollu porukka kerenny viel täyttelee pöytii, nettisivujen mukaa se ois auennu tänää kymmeneltä :D Mut kiitos vinkistä, ois todella ollu hyödyllinen jos en ois sattumalta ite huomannu sitä jo tänää :) Koska se on kai? isoki kirppis ni luulis kävijöitä riittävän, ja nyt varsinki ku on motarin varressa! :>

Harhaanjohtajalle voimia ja jaksamista! Toivotaan tosiaan et vielä hetken ois Eemeli mahassa ♥

Ambrosia kiitos kun tulit kertomaan! Jos käyt kattomassa ni vie terveisiä kovastipaljon ja kerro, että täälä tsempitetään ja eletään hengessä mukana!

Nyt vois laittaa tytöt nukkumaan ja mennä kutoo villasukkia..

-pup. ylihuomena poks!
 
tämä onkin tosi ahkera ketju (hyvä niin) joten hetki menee että pääsen jyvälle mistä kaikesta täällä puhutaan :LOL:
Kivaa kun täällä on muitakin tyks:ssä synnyttäviä, josko siellä sitten nähdään!:wave:
hurjaa että jo kohta ensimmäinen kesäkuinen on jo maailmassa, Harhaanjohtajalle voimia sairaalaan!
 
pyyter hyvä et poju parempi. ite oon pelänny hirveesti tota kuumekouristusta mut onneks ei oo tullu, kauhee sellanen tilanne ja ku mä meen ihan hysteeriseks ku on omasta lapsesta kyse :|

mä kävin zumbaamassa, tarhassa oli mun jumppaohjaajan vetämä ns tutustumiszumba mikä ei ollu niin rankka ku normaalisti ni jakso vetää. nyt vaan jalat huutaa hoosiannaa ku tällä painolla vatkaa ni kyllähän se tuntuu :kieh: pitäs kohta ruveta ryömii kohti petiä ku eilen venähti.

jessi ja pikkuj 28+3
 
Voi pyhä jysäys, mun alaselkä on niiiiin tukkeessa! Aamusella jo hieman jomotteli, mutta nyt iltaa kohti senkun pahenee. Saas nähdä, kuinka ensi yönä tulee nukuttua. Mahtaako tää nyt sitten olla kiitosta eilisestä siivoamisesta... prkl...

Pyöräytin tuossa iltasella peltileivän (ohje oli viimeisimmässä Yhteishyvässä, löytyy myös täältä: Peltileipä - Alku- tai pikkuruoka - Reseptit - Yhteishyva.fi ) ja voin sanoa että oli suussa sulavan hyvää!! Vaikka jo pari palaa söin, niin taidanpa vielä yhden vetäistä :D

Vatsassa on ollut taas rallipäivä, ja lenkillä tuntui taas siltä kuin asukki yrittäis tunkea itseään alapäästä läpi :D Tää kakkonen on kyllä yhtä villi masuasukki kuin esikoinenkin, ja voi jestas jos tästä tulee yhtä vauhdikas kuin esikko, kunhan täältä ulos pääsee niin mä ja ukkeli ollaan pulassa :D

Pöntinen ja "justiina" 29+1
 
Just ajattelinkin Harhaanjohtajaa ja mietin, mitä Eemelille ja äidille kuuluu. Vai osastolla!?! No nyt täälläkin nousee peukut pystyyn, että vaavi pysyisi masussa vielä monta päivää ja äidillä riittäisi pinna sairaalassa lepäilyyn.
Kerrohan Ambrosia terkkuja Harhikselle! :wave:
 

Yhteistyössä